Skarstard Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Vi gjør det jo ikke så verst så lenge vi kan bruke multi-shot, men det er jo ikke så alt for ofte. Jeg liker klassen godt, og når BC kommer er jeg sikker på at vi blir viktige i 25-man instances, og vi har jo ennå ikke sett det nye talent-treet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Noen som har link/gidder å sette opp gode melee våpen som er drop? Snakk om zg/aq20/mc/bwl og eventuelt starten av aq40. Vil gjerne se på utvalget før jeg bestemmer meg for hva jeg skal skaffe. Og vil også gjerne høre andres meninger. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Det første som slår meg er The Twin Blades of Hakkari, men det blir nok (som alltid) litt krangling med rouges og fury-warriors. Doom's Edge Crul'shorukh, Edge of Chaos Thekal's Grasp Barbed Choker Barb of the Sand Reaver Silithid Claw Endret 24. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hakkari Blades er veldig OK. Hvis du har tilgang på å drepe Fankriss i AQ40 anbefaler jeg denne! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 ZG: Thekal's grasp - Ikke noe vits i skaffe seg. Ganske så ubrukelig. Dette våpenet blir mest brukt til å ha det morro med. Warblades - Disse er veldig fine etter min mening. Mye AP å crit/hit chance Zin'rokh Destroyer of worlds: Jeg selv har denne på min hunter og er stor fornøyd. BWL: Crul'shorukh, Edge of Chaos - Er fint å bruke i et duel-wield med Doom's Edge Doom's Edge Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood - Jeg selv ville ikke hatt noe imot å få dette våpenet. For meg ville dette blitt en oppgradering fra Zin'rokh, men dps warrs vil nok få denne først AQ40: Barb of the Sand Reaver - Det perfekte hunter våpenet Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 (endret) Det første som slår meg er The Twin Blades of Hakkari, men det blir nok (som alltid) litt krangling med rouges og fury-warriors. Hadde vært utrolig fint å få de ja. Er noe å satse etter. Endret 24. september 2006 av aero^^ Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 min hunter er nå på koselige lvl 57(1 bar fra 58). Jeg har brukt flame wrath en stund nå og den ser jo digg ut. Men jeg bør vel egentlig gå for dual wield øks elelr noe slikt pga stats. Hvilke to økser burde jeg gå for nå? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 2x Dawn's edge med 15 agi, 2x Bone slicing hatchet med 15 agi, eller Barbarous blade med 25 agi. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 takk takk:) ahh gode gamle bone slicing:) Den hadde jeg som tanke våpen til min warrior main før jeg fikk et bedre sverd fra en invasion mob i strat:) Skal gå for 2 av dem:) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 HUNTERS SOM TAR TWIN BLADES OF THE HAKKARI OVER WARRIOR OG ROGUES BURDE GÅ OG SKAMME SEG I ETT HJØRNE; DA DETTE ER NOE AV DET ALLER BESTE MAN FÅR FOR MELEE DPS... [rank off] skaff deg Barb.Blade med +25agi, muligens Manslayer of the Qiraji eller økser.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 HUNTERS SOM TAR TWIN BLADES OF THE HAKKARI OVER WARRIOR OG ROGUES BURDE GÅ OG SKAMME SEG I ETT HJØRNE; DA DETTE ER NOE AV DET ALLER BESTE MAN FÅR FOR MELEE DPS... [rank off] skaff deg Barb.Blade med +25agi, muligens Manslayer of the Qiraji eller økser.. 6934630[/snapback] Generelt sett så skal warriors å rouges fp de først, men det vil alltids være et raid hvor de alle har det eller ikke vil ha de. Da kan hunters lett slå til Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Å si at de våpnene er rogue/warrior blir så utrolig feil. Twinblades er bra for Hunters langt ut til AQ40 når man kanskje får seg barb polearmen, og hvor ofte dropper den, nei nemlig omtrent aldri. Mens Rogues/Warriors har sånn ørten hundre våpene som er bedre for dem mellom zg og aq40, vel overdrevet men alikvel sant nok. Twinblades er huntervåpen uten tvil. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du kan trøste deg med at huntere kan gjøre det fantastisk bra i PvP. Hvis du finner deg et bra PvP-guild kan du ha det utrolig gøy i Battlegrounds, og samtidig skaffe deg meget bra utstyr for en billig penge. Jeg tror du kan skaffe alt du trenger av armor på en slik måte, men i hvert fall ett våpen må du kjøpe på AH eller gjøre instance for å få. 6928011[/snapback] AV reward polearmen ftw? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Du kan trøste deg med at huntere kan gjøre det fantastisk bra i PvP. Hvis du finner deg et bra PvP-guild kan du ha det utrolig gøy i Battlegrounds, og samtidig skaffe deg meget bra utstyr for en billig penge. Jeg tror du kan skaffe alt du trenger av armor på en slik måte, men i hvert fall ett våpen må du kjøpe på AH eller gjøre instance for å få. 6928011[/snapback] AV reward polearmen ftw? 6935941[/snapback] Man trenger jo et avstandsvåoen også. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 +6 sword skill er noe av det BESTE man kan få for warrs. Se på.. 68AP - 1% crit. Barb.blade: 60AP - 1% crit. Sand reaver: 82AP - 0.8% crit huntsman harpoon (tihi): 70AP - 0.6-0.7% crit Iallefall, warrs/muligens non-human rogs som ikke har pri på disse over en hunter, burde revurdere.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Du kan trøste deg med at huntere kan gjøre det fantastisk bra i PvP. Hvis du finner deg et bra PvP-guild kan du ha det utrolig gøy i Battlegrounds, og samtidig skaffe deg meget bra utstyr for en billig penge. Jeg tror du kan skaffe alt du trenger av armor på en slik måte, men i hvert fall ett våpen må du kjøpe på AH eller gjøre instance for å få. 6928011[/snapback] AV reward polearmen ftw? 6935941[/snapback] -.- Ikke i det hele tatt! Bloodseeker FTW ! Hvorfor? Fordi Bloodseeker er saa bra at den varer til 10de Majordomo- kill naar det endelig er din tur til aa faa Leaf ! IBS blir utdatert allerede etter noen faa leveler, med BSH, DE, BB, Peacemaker +++ ! Endret 25. september 2006 av kristteo Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) har nettopp dinga 60, og har lyst på den epic bua og staffen. Hvordan får jeg de? hva må jeg gjøre? har hørt at de er i et quest... Endret 26. september 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
PcT Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Du må få leaf fra majordomo og sinew fra onyxia. Aller meste servere selger disse for rundt 500gold. + at du må drepe noen plagsomme demons Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) så leafet er: " this item begins a quest" ? Og i dette questt får jeg beskjd om å¨få tak i sinew og drepe demons? Foresten, hvor er demonsene? Endret 26. september 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
glotón Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) så leafet er: " this item begins a quest" ? Og i dette questt får jeg beskjd om å¨få tak i sinew og drepe demons? Foresten, hvor er demonsene? 6941235[/snapback] Dersom du nettopp har dinga 60 tror jeg du må forberede deg på å vente en god stund før du sitter der med epic-bowen.. Du må nemlig være i et guild som har MC på farm da leafet bare har en 50% drop og du antageligvis ikke er den eneste hunteren.. Sjekk denne, forklarer deg alt du trenger å vite! Endret 26. september 2006 av glotón Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå