Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ZG:

Thekal's grasp - Ikke noe vits i skaffe seg. Ganske så ubrukelig. Dette våpenet blir mest brukt til å ha det morro med.

Warblades - Disse er veldig fine etter min mening. Mye AP å crit/hit chance

Zin'rokh Destroyer of worlds: Jeg selv har denne på min hunter og er stor fornøyd.

BWL:

Crul'shorukh, Edge of Chaos - Er fint å bruke i et duel-wield med Doom's Edge

Doom's Edge

Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood - Jeg selv ville ikke hatt noe imot å få dette våpenet. For meg ville dette blitt en oppgradering fra Zin'rokh, men dps warrs vil nok få denne først

AQ40:

Barb of the Sand Reaver - Det perfekte hunter våpenet

Lenke til kommentar

HUNTERS SOM TAR TWIN BLADES OF THE HAKKARI OVER WARRIOR OG ROGUES BURDE GÅ OG SKAMME SEG I ETT HJØRNE; DA DETTE ER NOE AV DET ALLER BESTE MAN FÅR FOR MELEE DPS... [rank off]

skaff deg Barb.Blade med +25agi, muligens Manslayer of the Qiraji eller økser..

Lenke til kommentar
HUNTERS SOM TAR TWIN BLADES OF THE HAKKARI OVER WARRIOR OG ROGUES BURDE GÅ OG SKAMME SEG I ETT HJØRNE; DA DETTE ER NOE AV DET ALLER BESTE MAN FÅR FOR MELEE DPS... [rank off]

skaff deg Barb.Blade med +25agi, muligens Manslayer of the Qiraji eller økser..

6934630[/snapback]

Generelt sett så skal warriors å rouges fp de først, men det vil alltids være et raid hvor de alle har det eller ikke vil ha de. Da kan hunters lett slå til

Lenke til kommentar

Å si at de våpnene er rogue/warrior blir så utrolig feil. Twinblades er bra for Hunters langt ut til AQ40 når man kanskje får seg barb polearmen, og hvor ofte dropper den, nei nemlig omtrent aldri. Mens Rogues/Warriors har sånn ørten hundre våpene som er bedre for dem mellom zg og aq40, vel overdrevet men alikvel sant nok. Twinblades er huntervåpen uten tvil.

Lenke til kommentar
Du kan trøste deg med at huntere kan gjøre det fantastisk bra i PvP. Hvis du finner deg et bra PvP-guild kan du ha det utrolig gøy i Battlegrounds, og samtidig skaffe deg meget bra utstyr for en billig penge. Jeg tror du kan skaffe alt du trenger av armor på en slik måte, men i hvert fall ett våpen må du kjøpe på AH eller gjøre instance for å få.

6928011[/snapback]

AV reward polearmen ftw? :)

Lenke til kommentar
Du kan trøste deg med at huntere kan gjøre det fantastisk bra i PvP. Hvis du finner deg et bra PvP-guild kan du ha det utrolig gøy i Battlegrounds, og samtidig skaffe deg meget bra utstyr for en billig penge. Jeg tror du kan skaffe alt du trenger av armor på en slik måte, men i hvert fall ett våpen må du kjøpe på AH eller gjøre instance for å få.

6928011[/snapback]

6935941[/snapback]

Man trenger jo et avstandsvåoen også.

Lenke til kommentar

+6 sword skill er noe av det BESTE man kan få for warrs.

Se på..

68AP - 1% crit.

Barb.blade:

60AP - 1% crit.

Sand reaver:

82AP - 0.8% crit

huntsman harpoon (tihi):

70AP - 0.6-0.7% crit

Iallefall, warrs/muligens non-human rogs som ikke har pri på disse over en hunter, burde revurdere..

Lenke til kommentar

6928011[/snapback]

6935941[/snapback]

-.-

Ikke i det hele tatt!

Bloodseeker FTW !

Hvorfor?

Fordi Bloodseeker er saa bra at den varer til 10de Majordomo- kill naar det endelig er din tur til aa faa Leaf !

IBS blir utdatert allerede etter noen faa leveler, med BSH, DE, BB, Peacemaker +++ !

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
så leafet er: " this item begins a quest" ?

Og i dette questt får jeg beskjd om å¨få tak i sinew og drepe demons?

Foresten, hvor er demonsene?

6941235[/snapback]

Dersom du nettopp har dinga 60 tror jeg du må forberede deg på å vente en god stund før du sitter der med epic-bowen.. :) Du må nemlig være i et guild som har MC på farm da leafet bare har en 50% drop og du antageligvis ikke er den eneste hunteren..

Sjekk denne, forklarer deg alt du trenger å vite! :D

Endret av glotón
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...