Kjobben Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg holder nå på med en lvl 29 twink hunter... Så lurte jeg på om noen kunne linke et build, der jeg får max damage ut av en lvl 29 Takk på forhånd Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg holder nå på med en lvl 29 twink hunter... Så lurte jeg på om noen kunne linke et build, der jeg får max damage ut av en lvl 29 Takk på forhånd 6847822[/snapback] Er ingen ekspert på twinks, men jeg vil tro denne builden vil passe deg godt. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er ingen ekspert på twinks, men jeg vil tro denne builden vil passe deg godt. 6848490[/snapback] Den så veldig fin ut, takker Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 pettet mitt var unhappy så jeg prøvde å mate det. ga den masse men ikkeno skjedde. Så gikk jeg på combat log og der stod det: Feed pet effect has been removed fro <pets navn>, hva er dette?? hvordan får jeg pettet happy igjen? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Gi den en bit mat, vent til effekten avtar. Så en bit til.. Du må la dyret få tid til å tygge Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 hehe hadde samme problemet jeg og men etter jeg latt den tygge en stund så gikk det:P Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Talents i BC har nå kommet til alle klasser, untatt hunter! Noen som har greie på når vi får se BC talents til hunters?? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Der lurte du meg godt, mendruids har ikke fått talents enda.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Tippa dåke får det før oss druids. Blizzard gjer faen i oss. Hadde håp om at noke skulle dukke opp i natt, sida det har komt seint fredag, natt til lørdag før med andre classer men men.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Hvorfor tror du de gir faen i Druids?? Sånn som jeg ser på det når det kommer til hunters, holder de de nye talents/spells skjult lengre enn alle andre fordi kanskje Hunters åfr noe mer spesielt. Hvis du tenker over det har ikke Hunters fått noe nytt og spennende på lenge og kanskje de synes at vi endelig fortjener det Endret 16. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Begynner å bli veldig nysgjerrig på hva Blizzard skal gjøre for hunters til BC.. Til nå synes jeg de har vært veldig kjedelige og fantasiløse, og kan tenke meg det blir værre for hunterne.. Druidsa får sikkert noen koselige formz? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Okay, dei gjer vel ikkje akkurat faen i oss.. Men det er eit par ting dei må ordne opp i. Eg har trua på at druids får Stonecraw form frå wc3. Vi bør iallefall få den, sida druids har det orginalt. For dei som ikkje veit kva det er, er det ein flygeform. Resto treet vårt er flott, der trengst det egentlig ingen endring. Balance? Kunne lett lage alt nytt. Feral? Joda, men vi trenger ein måte å stunne på i cat form der vi ikkje må vere i stealth! Og ein ting til: Det må komme eit endgame sett til feral druids og. Endret 17. september 2006 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Hel Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg holder nå på med en lvl 29 twink hunter... Så lurte jeg på om noen kunne linke et build, der jeg får max damage ut av en lvl 29 Takk på forhånd 6847822[/snapback] Jeg hadde en 29 hunter (har sluttet å spille nylig) og min erfaring er at det ikke er skaden som er problemet, det er det å holde seg i live. Jeg brukte en ren marksmanship build som beskrevet over (helt lik), men hadde nok respeccet til survival om jeg skulle ha fortsatt: 3 humanoid slaying, 2 deflection, 5 imp wing clip, 1 deterrence, 5 survivalist, 3 surefooted, 1 trap mastery. Et par tips som kanskje kan hjelpe: Hold alltid øye med hva som skjer rundt deg. Når noen nærmer seg deg, vurder å flytte på deg heller enn å gjøre slutt på den du skyter på. Plasser freezing trap så ofte du kan (spes rett før du starter et angrep) og ta ett steg kjapt til siden i det du legger den for å skjule hva du gjør. Om du står rett på trap er det nær umulig å fjerne den (rogue). Net-o-matic og tidal charm er svært bra trinkets. Stunbomber er kjekke å ha. Planlegg hva pet du skal ha tidlig nok. Selv de som jukser eller er lure blir tatt av track humanoid :!: mvh Are Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Om en skal specce seg som lvl 29 twink og tenke mer på å overleve enn å critte høyt som Skarstad linket til, ville jeg heller gått for denne, enn den du sa Hel. Stunna concussive shot kan gi= . Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Denne builden bruker jeg på min twink hunter. Aimed shot er gimped på denne levelen uansett, og raptor strike crits må ikke undervurderes, har critta for 595 på en stakkars mage. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Bare lurte på en liten sak.. Jeg dinga nettopp 60 med hunteren min, og sliter egentlig litt med å få meg grupper til instances som scholo og strat. Tenkte å begynne å prøve på å få tak i litt tier 0,5 stuff, men det virker som om det kan ta en god stund! I Guildet mitt er vi ikke mere enn 15-20 lvl 60, og mange av de levler alts/twinks om dagen. Prøver derfor på randomgrupper, men virker som om huntere ikke er spesiellt populære i slike grupper? Noen andre som har synspunkter på dette? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Huntere er ikke populære i PvE fordi vi er verdiløse. Mages kan gjøre mer damage, har bedre CC og de kan forsyne gruppen med mat og drikke. Og rogues, shamaner og druids vil helst slippe huntere fordi de er redde for den velkjente "HUNTER ITEM! *roll*"-situasjonen, for ikke å snakke om at det er så utrolig mange huntere; vi er de nye rogues. Det faktum at nesten alle servere har cirka ørten hunter-bots hjelper heller ikke. Endret 23. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Ganske håpløst. Men har ikke lyst tilå rerolle heller Har prøvd de fleste classene, og hunter er imo den skøyeste classen. Velvel, kan ikke gi opp nå.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Du kan trøste deg med at huntere kan gjøre det fantastisk bra i PvP. Hvis du finner deg et bra PvP-guild kan du ha det utrolig gøy i Battlegrounds, og samtidig skaffe deg meget bra utstyr for en billig penge. Jeg tror du kan skaffe alt du trenger av armor på en slik måte, men i hvert fall ett våpen må du kjøpe på AH eller gjøre instance for å få. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Absolutt, Skarstad. Det er vel heller ikke en ny whine dette. Hunters har vel aldri vært no stats å ha med i instances. Er bare kjipt å plutselig være der. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå