Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stealth syns jeg aldri noe særlig om, tok evigheter før dyret kom seg bort til målet. Endte opp med Dash, Claw og Bite (men Bite slo jeg av pga cooldown). 4-5 kjappe angrep fra dyret resulterte i Frenzy med en gang, og da var det aldri noe problem med aggro.

Og, jeg ville valgt katt eller villsvin. Katt pga Dash, villsvin pga Charge.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei kjære hunters.

Jeg har i det siste tenkt å levle min hunter lvl 52 alt. Formålet med alten er utelukkende å dissenchante drops:) Men også å hjelpe vennene mine i relativt low lvl instanser..ST..Strat og lignende.

Så jeg lurer egentlig på hvordan jeg skal sette opp talentene mine. Jeg komemr aldri til å pvp'e med ham og tenker at jeg vil ha mest i beast mastery elelr noe slikt, da petten som oftest får en tanke oppgave i instansene. I tillegg setter jeg han på agressive, slik at jeg slipper å styre med å sende ham på ulike mobs. Dette funket fint i ST i går.

Så kan dere hjelpe meg med tips til talent build?

EDIT: Jeg vil helst at petten min (en lvl 7 forest bear) skal klare seg mest mulig selv..dvs alt av spesialangrep må være auto på en måte.

EDIT2: jeg tenkte på en slik ( trykk meg ) build. Selvsagt fylle alt i beat mastery først

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...