Simma89 Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 jeg fanget en shadowmaw panther i STV.. den hadde det ikke.. Noen som kan si meg hvem som har det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 http://www.goodintentionsguild.info/hunters.html Her har du alle skills og hvilke dyr du lærer dem av. Lenke til kommentar
DemoNsouL Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Fizzwidget Hunter's Helper er en fin AddOn for nybegynnere som ikke veit hva slags Abilities som kommer med de forskjellige pets osv, ta en titt. Du finner også Fizzwidget Feed-O-Matic som er en AddOn som gjør det veldig lett for deg å mate dyret ditt. Også så jeg at det var en som lurte på om 55g var dyrt eller billig for Beaststalker's Bindings. Jeg kjøpte mine for 4g for noen dager siden, og det er stort sett rundt den prisen de pleier å ligge på (varierer veldig fra server til servere dog). De andre delene av settet er mye dyrere, men de er også bedre. Endret 8. august 2006 av DemoNsouL Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Beaststalker Gloves er nok det dyreste av BoE. Koster fra 100 til 150G. Bindigs ligger som sagt ovenfor på rundt 4G Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Vits å skaffe seg BT hvis man allerede har The Rake? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Mindre vits, men 1.0 er kjappere enn 1.2. Det blir mer frenzy av sånt. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg trenger en ny quiver. Er level 60 og har en 16 slots. Har hørt du kan få en epic en. Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) eneste jeg vant på thottbot var dette det er av rep reward. er fortsatt 16 men du får 1%raskere speed... EDIT: forutsett at du har quickdraw quiver. Endret 9. august 2006 av Be__bad Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 http://www.thottbot.com/?i=37470 <- 18 slots og 15% speed. Kjappeste er vel å få AV-koggeret. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Setter spm in her heller... Hva er det man gjør som hunter i en fight (ett raid) da for å ha høyest mulig dps? Noen tips, trenger å forbedre meg der. Setter også pris på forslag til talent build osv. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Build: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...200230500000000 I dene builden så er det kanskje noe du ikke liker eller ser på som noe du ikke trenger. Jeg lagde bare en rask build som ikke er så sårlig for MC/BWL Får å gjøre mest mulig damage så er det bare å skyte alt du har, Multi-shot, aimed shot og auto shot. Drikk raskt og prøv og hold deg langt framme. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Fin build Luchy, men jeg ville fyllt ut humanoid slaying og tatt deterrence (kan redde deg av og til om du drar aggro og FD blir resisted/er på cooldown). Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Det du sier der høres bullshit ut luchy.. Å utføre perfekte 10- eller 9 sekunds rotasjoner med Aimed og Multi er det som gir høyest "sustained dps". Endret 9. august 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Fin build Luchy, men jeg ville fyllt ut humanoid slaying og tatt deterrence (kan redde deg av og til om du drar aggro og FD blir resisted/er på cooldown). 6642822[/snapback] jeg har i Dragon slaying fordi jeg er i BWL. Det du sier der høres bullshit ut luchy.. Å utføre perfekte 10- eller 9 sekunds rotasjoner med Aimed og Multi er det som gir høyest "sustained dps". 6643027[/snapback] hva er det som er så bullshit? du skyter aimed shot og Multi-shot når du kan, annet enn det så gjør du det du kan får å gjøre dmg. men hvis du har en så mye bedre metode så kan du gjerne si den Endret 9. august 2006 av Luchy Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Altså, mye mulig du vet hva du gjør, men å bare anbefale det du sa til en som leter etter tips angående "max dps i instances"? Edit: Også, er det jo slik at enkelte våpen foretrekker nisekunds rotasjoner, mens andre 10 osv. MEN, dette er nå ikke jeg så stø på, ettersom jeg ikke er 60 enda. Liker dog å studere klassen min Endret 9. august 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Alt man trenger å vite om damage cycles: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post190148 Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 jeg har fanget meg raptor. men hvorfor blir den så liten i forhold til hva den er før jeg fanget den, da var den på størelsen som min Tauren Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 alle pets blir mindre, men hvis jeg ikke husker feil blir de større jo høyrere lvl de blir Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) hva skjer vis jeg fanger en Raptor Elite? er den fortsatt elite eller blir den som non elite! Endret 17. august 2006 av mb_zzz Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 den blir ikke elite, Stats som den har blir redusert til "normalt" sånn som alle andre pets Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå