Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beastmastery er det beste når du skal grinde/queste. Når dyret ditt utgjør store deler av skaden, kan du stå trygt på avstand og skyte i ro og fred. Om du speccer Marksmanship, gjør du såpass mye skade at du vil trekke aggro fra dyret, og da må du enten bruke feign death eller ty til melee-våpen.

Speccet Marksmanship selv, men rundt lvl40 gikk jeg over til Beastmastery siden jeg måtte bruke FD mot hver eneste mob. BM er betraktelig mer avslappende, man står i ro og skyter til mobben er død.

Lenke til kommentar
Den eneste ulven i spillet med rank4 howl er den i LBRS, i området rundt ulve-bossen der (Halycon tror jeg).

Angående builds så er vel 5/31/15 standard til du får tier2 eller tilsvarende, da speccer de fleste lightening reflexes.

6477480[/snapback]

er det ikke når du har ca 400 du burde ha lightning reflexes?

Lenke til kommentar
Den eneste ulven i spillet med rank4 howl er den i LBRS, i området rundt ulve-bossen der (Halycon tror jeg).

Angående builds så er vel 5/31/15 standard til du får tier2 eller tilsvarende, da speccer de fleste lightening reflexes.

6477480[/snapback]

er det ikke når du har ca 400 du burde ha lightning reflexes?

6573162[/snapback]

Fra 350 Agility

Lenke til kommentar

Du spekker ikke lightning reflexes om du går pure-pve og max dps, med mindre du har 6-700 agi :roll:

Dpsen en 5/31/15 build yter kan aldri i livet forbipasseres av en 21/30 LR build med 400 agi. Stikkord: IAOTH, RWS, Barrage og TSA..

RL er derimot en veldig god pvp spec, selvom du ikke har mer enn kanskje 350 agi. Mye gode pvp talents der. Stikkord: Counterattack, deterrance osv.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Jøss så gøy det er å spill hunter. Alterac Vally går jo som en drøm. Er noe annet enn roguen min som ikke gjør noe annet enn å daue

6580720[/snapback]

Welcome to the world of EZ- mode :p

Det kan hende du har rett, Martin.

Jeg hadde 5/31/15 frem til jeg hadde rundt 380 agility. Da skifta jeg til 0/21/30. Jeg syns DPS'en økte, men jeg hadde ingen logg, så jeg vet ikke sikkert. (Nå har jeg 462 med LR. Gief more huntard- loot, plix ...)

Kanskje jeg skal teste 5/31/15 igjen ? :hmm:

Jeg er jo tross alt Carebear!

Lenke til kommentar

Nåja, hunter har jo fått ca 15-20 nerfs siste 3 patchene, og de fleste gjelder PvP, så er ikke så ekstremt eazymode lenger.

Er litt artig å kunne gå afk for middag i en bossfight uten at noen merker at du var borte da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...