Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Det finnes ikke bedre questebuild enn full BM. Ferocity + Frenzy + Intimidation + BW tar store biter ut av enhver person som prøver å angripe deg. Bruk heller FD om du klarer å ta aggro fra pet når du quester/grinder, og spar Intimidation og BW til du får 3 mobs på deg eller blir overfalt.

BM har funket kanon for meg i PvP, iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå startet en hunter og har akkurat specca aimed shot, mest siden jeg digger det og synes det er et must for enhver hunter. Jeg hadde planlagt å specce ned til scatter shot, og dermed kjøre full BM, vil dette lønne seg? Hva burde jeg evt. gjøre? (En specc uten 11 points i markmanship er uaktuelt)

Er vel noen smarte folk som fattet at jeg var level 20 :) .

Endret av Marti
Lenke til kommentar
for min del er ikke BM noe bra i PvP, men såklart funker sikkert fint i WSG. Men såklart så har det alt med hvordan du spiller din class. Har selv ikke mye erfaring med BM så kan heller ikke uttale meg 100%

6465171[/snapback]

BM er langt ifra det beste i PvP, det er klart, men det er et suverent build for grinding/questing, og personlig klarer jeg meg helt fint i PvP. Intimidation funker vel så bra som Scatter shot, og med engineering har jeg både Net-o-matic projector og granater for å komme meg unna. Kommer såklart til å respecce til MM/Survival når jeg runder 60, men fra 53-60 tror jeg det vil være betraktelig mer avslappende å la pusen min holde aggro mens jeg står på trygg avstand og plaffer løs.

Marti: Jeg prøvde det samme selv når hunteren min var ung, det fungerte veldig dårlig. Hadde 21 poeng i Marksmanship, og aggroen var hårfint fordelt mellom meg og pet bare med autoshot. Gjorde jeg noe mer fancy, som Serpent sting, eller, gud forby, Aimed shot, måtte jeg bruke FD umiddelbart. Respeccet til BM rundt lvl40, og alt ble mye roligere.

Lenke til kommentar
for min del er ikke BM noe bra i PvP, men såklart funker sikkert fint i WSG. Men såklart så har det alt med hvordan du spiller din class. Har selv ikke mye erfaring med BM så kan heller ikke uttale meg 100%

6465171[/snapback]

BM er langt ifra det beste i PvP, det er klart, men det er et suverent build for grinding/questing, og personlig klarer jeg meg helt fint i PvP. Intimidation funker vel så bra som Scatter shot, og med engineering har jeg både Net-o-matic projector og granater for å komme meg unna. Kommer såklart til å respecce til MM/Survival når jeg runder 60, men fra 53-60 tror jeg det vil være betraktelig mer avslappende å la pusen min holde aggro mens jeg står på trygg avstand og plaffer løs.

6465612[/snapback]

Jeg selv brukte ikke BM til å grinde/queste. Hunter er min første char og min main, jeg var vel for "noob" til å vite hva som var best vil jeg annta. Jeg fikk såklart høre at det var bra, men var alltid usikker på om jeg skulle respecce eller ikke. Hvis jeg lager meg en Hunter til så blir det nok BM :p

Lenke til kommentar

Har en lvl 60 (pve only) hunter med 0/31/20 build som jeg forsåvidt er fornøyd med, men er usikker på om dette holder i high lvl dungeons.

Om noen kunne linke en high dmg build så hadde det vært flott. Har ikke spilt wow så fryktelig lenge, ergo er muligheten til at jeg har feilplassert noen talentspoints tilstede.

På forhånd takk.

Ps:

Har fortiden Broken Tooth som pet (pga litt pvp spilling tidligere). Jeg ser vel egentlig for meg at dette pettet ikke er det optimale for pure pve spilling. Tar gjerne imot en anbefaling på nytt pet.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått det, er det Lightning reflexes mange går for når de runder de 60 og har fått litt gear med agility. Tanken her er at den AP-en du får fra 15% ekstra agility skal overgå de 100 du får fra Trueshot aura.

Til PvE er det vel ulv som er det optimale, pga Furious howl som buffer både deg og partyet. Jeg kan også forestille meg at en skilpadde eller bjørn er grei å ha hvis du skal i tier 0-instancer med en pug.. veldig mange ganger det er greit å ha en ekstra offtank på lur.

Lenke til kommentar

Til PvE er det vel ulv som er det optimale, pga Furious howl som buffer både deg og partyet. Jeg kan også forestille meg at en skilpadde eller bjørn er grei å ha hvis du skal i tier 0-instancer med en pug.. veldig mange ganger det er greit å ha en ekstra offtank på lur.

6477105[/snapback]

Er det noen spesielle ulver som er bedre enn andre? Og hvilket lvl bør ulven være på med tanke på opptrening, lojalitet og hapiness?

Offtank er til tider kjekt. Nå er det ikke rare tankingen pettet mitt gjør, men det har hendt seg mer enn en gang at han har avhjulpet trykket på main tanker i litt kjipe situasjoner.

Lenke til kommentar

Har hørt at du trenger ca. 700 unbuffed agi for at survival skal nærme seg marksman rent dpsmessig (sustained dps da) i raids osv. Dette pga. at RWS bla. gir 5% boost til alt mulig, inkludert ammo osv.

Dessuten har du jo +15% dmg på multishot og TSA.

Kommer nok til å specce Survival/MM når jeg får ca. 400 agi, ettersom jeg pvper og i pvp er counterattack osv konge :)

Lenke til kommentar

Rent attackpower messig i forhold til trueshot aura så trenger man vel rundt 350 unbuffed agi for å oppnå den samme AP boosten med lightening reflexes som man får med trueshot aura. Men som sagt så er RWS mer % damage til all range attack, så man må opp i en del agility unbuffed for å få noen enorm nytte av Lightening reflexes. Mer agi gir jo også mer crit.(men for en hunter er jo dette veldig lite)

Og man kan jo også tenke på at trueshot git alle de andre i gruppa mer AP, noe som raidleaders ofte tar hensyn til så hunters blir satt sammen med warriors/rogues.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...