Simma89 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 jeg er ikke honored... men jeg kjenner en lvl 60 som er sergant. vil det si at jeg får disse prisene: Mount; 64 G Ridning skill: 20 G ?? Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er du i tilleg sergeant så koster den 10% mindre for det også, så med honored og sergeant koster den 20% mindre. Mount pris: 64g Riding skill pris: 16g Totalt: 80g Er du ikke sergeant selv kan noen som er det kjøpe mount for deg, da har du 20% billigere mount men bare 10% billigere riding skill siden du må kjøpe det selv uansett. Mount pris: 64g Riding skill pris: 18g Totalt: 82g edit: ble litt sein siden jeg skrev litt vel detaljert jaja håper denne posten kan være til bruk for noen uansett 6449906[/snapback] Ble vel litt feil der i regningen. 10% billigere mount og ikke skill, men pytt pytt. 6450370[/snapback] ser ikke hva du mener er feil, i den utregningen jeg tror du siktet til brukte jeg fortsatt honored tilbudet for riding skill prisen siden jeg faktisk aldri har hørt om noen som ikke er honored med sin by på lvl 40 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Jeg har vært honored med IF på begge mine chars før lvl 40. EDIT: 40 ikke 60 Endret 7. juli 2006 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 yay 2x Dawn's Edge klare til jeg dinger 50 om 1,5 lvl'er Lurer bare på om det faktisk er verdt å putte 2x15agi på dem eller bare spare til jeg får Bone Slicing eller noe lignende.. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 yay 2x Dawn's Edge klare til jeg dinger 50 om 1,5 lvl'er Lurer bare på om det faktisk er verdt å putte 2x15agi på dem eller bare spare til jeg får Bone Slicing eller noe lignende.. 6453657[/snapback] Jeg for min del foretrekker AP, så jeg ville ventet til 2x BSH. 120+ RAP er ikke å kimse av! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 .. men så er det jo antageligvis ti levels til man får tak i dem. Nå som Strat er 5-mann, er det svært få som tar med folk under 60. 2% crit er jo også kjekt i PvP. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Veldig godt poeng, Psilo! Sikkert like greit å kjøre på med enchant på 2x DW Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Om man ikke orker tulle med en masse mats, er Assassination Blade på høyde med Dawn's Edge, bare to levler mer.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå er jo ikke dawns edge i seg selv fryktelig dyrt..litt værre med 2x enchants :/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 DE ligger på rundt 70g på Sylvanas, Assassination blade på 100g, og +15 agi 100g per stykk. Antar det ikke skal være gigantiske forskjeller der. Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 60g forskjell det fra å kjøpe 2dawnsedge for 140g med 200g enchants.... enn å kjøpe ass blade for 200g med 200g echant Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) borkastet penger hvis du spør meg. Da kan du like godt enchante Ice Barbed Spear med 25agi, tar ikke lang tid å skaffe hva du trenger. jeg selv brukte nå bare Ice Barbed Spear helt til jeg fikk epic staffen fra MC. Jeg selv vil heller ha begge Warblades of hakkari, enchante dem med 15 agi, ah det ville vært noe. Men såklart er det rouges som klager på at jeg vil ha off-hand, irriterer meg mye når de fleste har eller vil få mye bedre siden vi er ferdig i MC og har bynt med BWL. Endret 9. juli 2006 av Luchy Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Baaad hunter! Du tar ikke IBS som questreward. Xbow'en er den eneste du trenger fra level 51 til du har gjort epic- questet! IBS er for paladins! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Paladins? har du egentlig peiling på hvor mange hunter og warriors som velger IBS? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg kan rett og slett ikke se noen logisk grunn til å velge IBS, med mindre du har ekstremt lite penger og tilfeldigvis har ett brukbart ranged våpen fra før. Dual Dawns Edge pluss AV-bua så har du våpen fra lvl50-51 til du har gjort leaf-questen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 greide meg helt fint med IBS og skaffet meg fort Ancient Bone Bow Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Smak og behag det vel. Ancient bone bow er jo et greit alternativ til AV crossbowen. Selv tok jeg crossbowen og hadde den helt til jeg fikk Rhok'delar. Kommer jo helt an på om du har crappy melee våpen eller crappy ranged våpen fra før av egentlig. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har nå en lvl 40 hunter, som er full BM. Men jeg er ikke sikker på om jeg respecce til noe annet. Har forresten en veldig bra gun, "The silencer". Jeg vil ha en build som er bra til questing og litt pvp. Noen som vil hjelpe meg med å bestemme meg for build? Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har nå en lvl 40 hunter, som er full BM. Men jeg er ikke sikker på om jeg respecce til noe annet. Har forresten en veldig bra gun, "The silencer". Jeg vil ha en build som er bra til questing og litt pvp. Noen som vil hjelpe meg med å bestemme meg for build? 6464304[/snapback] Funker bra med Markman++til Aimed.. så gåru Survival Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå