Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

er ny i denne tråden men jeg lurer på hvilke quests som gir gode rewards til en 41 hunter... er alliance.

Char skal lvles til 60 (ikke twink) den beste talent builden for dette ca.? Jeg bruker bm og nå har jeg tatt litt på marksman ship. bare sånn at jeg kan få aimed shot.

 

En annen ting: har hunter blitt nerfa noengang? Eller er det planlagt? for da gråter jeg..... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.wow-loot.com

 

BM er vel universelt ansett som den beste levle/grinde-builden, noe ala dette. Kom meg opp til 40 med 21 poeng i marksmanship, men det var ikke mye poeng i. Hvis jeg skulle gjøre noe annet enn å autoattacke, fikk jeg aggro med en gang, og måtte bruke FD. Byttet til BM, og kommer ikke til å respecce før jeg når 60.

 

Ferocity + Frenzy, Intimidation og Bestial wrath er gull når det gjelder å holde aggro, og jeg har heller ikke hatt noe problem med ekle allyer som skal ganke meg. Savner Scatter shot, men det er alt.

Lenke til kommentar

Intimidation > Scatter Shot :p

 

Her er forresten det buildet jeg levla med, 31 BM først og så sette poeng i MM etterpå: http://www.wowhead.com/talent/?mx0GzgtottVohx

 

Hunter har blitt nerfa i omtrent hver eneste patch i det siste, men mest pvp-nerfs. Spesielt 1.10 var grusomt.

 

Eksempel: Jeg critta jevnlig 2500+ i 1.8 eller hva det nå var, med AV-bua. Jeg har faktisk ikke critta over 2k siden AP-normalization, ikke engang med AV-buff.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Kjøpte meg en Warmonger her om dagen (2h sverd med 3% to hit). Sjekket så profilen på Allakhazam, hvor jeg fikk opp 3% to melee hit. Stemmer dette, gjelder ikke % to hit både ranged og melee?

6423982[/snapback]

altså vil nå tro at det skal gjelde ranged også.

F.eks, du har - Attack power, melee og ranged

 

når du bare har Attack power så gjelder jo det på både melee å ranged. så har helt til nå sett på chance to hit som om det skal være både ranged og melee

Lenke til kommentar

Chance to hit er vel uansett ikke det ultimate til levling, siden du stort sett grinder mobs din level eller litt under = max 5% miss eller noe slikt.

 

Du kan jo teste, grinde litt med/uten og sammeligne, går utifra at du har en addon som holder styr på slikt.

 

Etter det jeg ser på thott så er det snakk om akkurat samme effekten som all annen +hit i spillet (bortsett fra +hit with spells naturligvis), så regner med at det funker.

 

Hele diskusjonen er vel litt ubetydelig i grunn, regner med at du har 2xDawns med +15 agi klare til du dinger 50 :p

 

 

Edit:

Sjekka siggen din og fant ut at du var 52, så regner med at du allerede har dawns, og driver å skaffer Black Dragonscale-settet, chesten kan du bruke allerede på lvl53 :cool:

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Neida, har 2x DE med 15 agility på, så Warmonger var bare for moro skyld. Har merket mangelen på % to hit veldig godt både med warrioren og warlocken, så jeg tenkte 3% to hit var ganske bra til eventuelle bosser opp og frem i tid.

 

Ang. Black dragonscale chest, så er det dessverre mangelvare på Sylvanas. Foreløpig holder +24 agi-chesten min helt fint, -2AP, 8 sta og 12 FR overlever jeg. :)

Lenke til kommentar

Saken med Black Dragonscale-settet er at med sett-bonus gir det meget gode stats og når du dinger 60 kan du bruke det som FR-sett :)

 

Det er sjeldent ferdig crafted items på min server, jeg måtte kjøpe black dragonscales seperat og få en nub til å crafte for meg.

(Recipien til Black Dragonscale Leggings er forsåvidt ekstremt sjelden, men er sikkert noen som har den likevel)

Lenke til kommentar

Hei. er en lvl 40 hunter som sliter med pettet mitt.

 

Hadde en katt, men så glemte jeg å mate den.. og så plutselig stakk den. hadde ikke tid til å stikke å kjøpe mat, så det stakk av.

 

Så skaffe meg meg en shadowmave panther fra stv (lvl 38), den har jo ingen skills. Vet at jeg må lære den i bestm training når den får points.

 

Men det som er problemet er at når du er trykker "c" og går på arket "pet" står det nederst

 

Training points: -15

 

Hva er det? skjedde med det forrige pettet og, kunne ikke lære den de nye skillsa fordi den ikke hadde traning points. Den hadde -175.

 

Hva skal jeg gjøre for å få dissa tallene positive og kunne trene petten min?

Lenke til kommentar
Hei. er en lvl 40 hunter som sliter med pettet mitt.

 

Hadde en katt, men så glemte jeg å mate den.. og så plutselig stakk den. hadde ikke tid til å stikke å kjøpe mat, så det stakk av.

 

Så skaffe meg meg en shadowmave panther fra stv (lvl 38), den har jo ingen skills. Vet at jeg må lære den i bestm training når den får points.

 

Men det som er problemet er at når du er trykker "c" og går på arket "pet" står det nederst

 

Training points: -15

 

Hva er det? skjedde med det forrige pettet og, kunne ikke lære den de nye skillsa fordi den ikke hadde traning points. Den hadde -175.

 

Hva skal jeg gjøre for å få dissa tallene positive og kunne trene petten min?

6449197[/snapback]

 

:!:

 

Stakk virkelig pettet ditt avgårde?

 

For å få trainingponts må du øke lojaliteten på pettet ditt. Mat det, mat det , mat det, mat det. Jo høyerer lojalitet, jo flere trainingspoints. Det er heller ingen ulempe om du grinder mobs maksimalt mens det pågår.

Lenke til kommentar

Nå som jeg er blitt lvl 40 har jeg veldig lyst på mount.. men hva koster det egentlig?

 

Skal ha sånn hvit tiger med striper

 

Har hørt disse prisene:

Ridning skill: 18 G

Selve mounten: 72 G

 

Er dette riktig?

 

Jeg har også hørt at det blir billigere hvis en lvl 60 kjøper mounten til deg. Stemmer dette? hvis det stemmer, hvor mye billigere blir mounten da?

Lenke til kommentar

Mount pris: 80g

Riding skill pris: 20g

Totalt: 100g

 

Er du honored med din faction (som de fleste er på lvl 40) koster det 10% mindre.

 

Mount pris: 72g

Riding skill pris: 18g

Totalt: 90g

 

Er du i tilleg sergeant så koster den 10% mindre for det også, så med honored og sergeant koster den 20% mindre.

 

Mount pris: 64g

Riding skill pris: 16g

Totalt: 80g

 

Er du ikke sergeant selv kan noen som er det kjøpe mount for deg, da har du 20% billigere mount men bare 10% billigere riding skill siden du må kjøpe det selv uansett.

 

Mount pris: 64g

Riding skill pris: 18g

Totalt: 82g

 

edit: ble litt sein siden jeg skrev litt vel detaljert :p jaja håper denne posten kan være til bruk for noen uansett :)

Endret av Ickz
Lenke til kommentar
Er du i tilleg sergeant så koster den 10% mindre for det også, så med honored og sergeant koster den 20% mindre.

 

Mount pris:          64g

Riding skill pris:    16g

Totalt:                  80g

 

Er du ikke sergeant selv kan noen som er det kjøpe mount for deg, da har du 20% billigere mount men bare 10% billigere riding skill siden du må kjøpe det selv uansett.

 

Mount pris:          64g

Riding skill pris:    18g

Totalt:                  82g

 

edit: ble litt sein siden jeg skrev litt vel detaljert :p jaja håper denne posten kan være til bruk for noen uansett :)

6449906[/snapback]

Ble vel litt feil der i regningen. 10% billigere mount og ikke skill, men pytt pytt.
Lenke til kommentar
Er du i tilleg sergeant så koster den 10% mindre for det også, så med honored og sergeant koster den 20% mindre.

 

Mount pris:          64g

Riding skill pris:    16g

Totalt:                  80g

 

Er du ikke sergeant selv kan noen som er det kjøpe mount for deg, da har du 20% billigere mount men bare 10% billigere riding skill siden du må kjøpe det selv uansett.

 

Mount pris:          64g

Riding skill pris:    18g

Totalt:                  82g

 

edit: ble litt sein siden jeg skrev litt vel detaljert :p jaja håper denne posten kan være til bruk for noen uansett :)

6449906[/snapback]

Ble vel litt feil der i regningen. 10% billigere mount og ikke skill, men pytt pytt.

6450370[/snapback]

 

Ser ikke feilen jeg? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...