Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er lvl 19 troll hunter hvilket dyr bør jeg ha for Nor playing? det har vært oppe så jeg men for Normal playing

6351356[/snapback]

Liker bjørn til levling. De tåler en god del bank og spiser alt fra rottene gribbtarmer til giftige epler. Holder aggro fint også.

6351428[/snapback]

hvor finner du disse bjørnene? er enda i The barrens.

Lenke til kommentar
jeg er lvl 19 troll hunter hvilket dyr bør jeg ha for Nor playing? det har vært oppe så jeg men for Normal playing

6351356[/snapback]

Liker bjørn til levling. De tåler en god del bank og spiser alt fra rottene gribbtarmer til giftige epler. Holder aggro fint også.

6351428[/snapback]

hvor finner du disse bjørnene? er enda i The barrens.

6351506[/snapback]

I Ashenvale finner du bjørner i level 20-22.

Lenke til kommentar
eeh ok takk for den.. men er det langt eller? (er helt ny den hunter'n er min beste.. :w00t: )

6351566[/snapback]

Du begynner sikkert å bli litt kjent i The Barrens nå. Alt du trenger å gjøre er å følge veien helt nord i The Barrens til du kommer til skogen og Ashenvale. Her ser du et kart over områder bjørnene vandrer i (de gule og hvite prikkene). Skulle ikke være noen sak å spore opp en.

 

http://www.thottbot.com/?m=369839

Lenke til kommentar
men en venn av meg snakket om noen sølv elite Ulver som var dritgode.. i en mørk skog eller no. noen anelse?

6351700[/snapback]

her er den beste pet-siden noensinne ;) .

Ulven han snakker om er mest sannsynlig Lupos som spawner nord i duskwood og er rarespawn (derav sølvikon rundt navnet) og han deler ut pure shadow damage som ignorerer armour og derfor relativt god skade. Hørt rykter om 500-600 crits på normal attacks på lvl 60.

Etter hva jeg også har hørt er denne nerfa og derfor deler vanlig melee skade, ikke shadow, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
er ikke dette allice område?

for er enda i The barrens..

6352021[/snapback]

du kan jo gå UT av barrens og da... Løp til ratchet, ta båt til booty bay (eventuelt zeppelin fra ogrimmar til grom'gol) og svøm til westfall og løp øst til duskwood. Svøm fram og tilbake og spam macro /target lupos.

Men som sagt mener jeg at den er nerfa til normal ulv når ud temmer den, men er ikke sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...