Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Jeg har nå fått Leaf fra Majordomo, så jeg lurer på om noen vet spawning tidene på demonene?

6312453[/snapback]

 

Argh, jeg hatet det questet. Altid noen som ganke eller despawner demonene for deg. :( Men jeg ønsker deg lykke til iallefall! Bue er helt råd (staven med +25 agi enchant er også digg) :w00t:

6316212[/snapback]

vil bruke Staffen i PvP eller instancer. ellers vil jeg bruke min Zin'rokh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, men så har jo man det faktum at 1.0 attackspeed = oftere crits og oftere

 

Broken tooth og ZG bats er vel de beste pvp dyrene man kan ha, da særlig mot casters.

 

Selv bruker jeg en ulv for tiden, helt ok egentlig men den blir litt for hybrid for min smak. Må nok ut å finne meg ett elite dyr jeg kan ta med meg ut på tur =)

 

Ikke det at det er så mange pets som klarer å holde aggroen når aimed shots critter for 1300 på lvl 44 :roll:

Lenke til kommentar
Hm, men så har jo man det faktum at 1.0 attackspeed = oftere crits og oftere

 

Broken tooth og ZG bats er vel de beste pvp dyrene man kan ha, da særlig mot casters.

 

Selv bruker jeg en ulv for tiden, helt ok egentlig men den blir litt for hybrid for min smak. Må nok ut å finne meg ett elite dyr jeg kan ta med meg ut på tur =)

 

Ikke det at det er så mange pets som klarer å holde aggroen når aimed shots critter for 1300 på lvl 44 :roll:

6319955[/snapback]

nå har jo ikke mobs så mye hp heller da :> så de har lite liv når de er i melee range

Anyways, ulv er jo fin å ha i AV og på defensive med buffen. Katt er jo fin DPS maskin i AV med aggressive :)

Lenke til kommentar

Har en liten macro selv som gjør at ulven buffer meg hver gang jeg bruker aimed shot, så funker veldig bra i raids ja.

 

Edit:

Bruker som oftest å la ulven gå i melee da, siden den gjør mer dps der og jeg gjerne er i gruppe med et par warriors/rogues som får buffen.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Jeg vil si svin for levelling - ulv for high end pve - katt for high end pvp.

Svinet har bra med armor og hp, og spiser nesten hva som helst.

Ulv har en fin-fin buff, som kan brukes i macroer slik E-Ton sier.

Katter med rask attack speed brukes for å spise stakkars castere i pvp.

Lenke til kommentar

Har selv en av de kattene fra Badlands. Den kan jo få rund 60% runningspeed i noen sekunder. nydelig når jeg må ta igjen en druid :D

 

Btw...

 

hvordan er det man "trener opp" training pointsene til dyrene? Har opplevd at når det kommer i friendly lvl 6 elns så får de ikke mer poeng :hmm:

Endret av Håvi
Lenke til kommentar
Jeg er keen... Er rank 6 atm.. Hvor lang tid vil de 4 rankene til ta?

6351203[/snapback]

En rank per uke er ikke så vanskelig å få til for en casual spiller. Kjører selv omtrent 200k honor per uke med omtrent 30000 honor per dag. Får da omtrent èn og en halv rank per uke med standing rundt 20.

Lenke til kommentar
Jeg er keen... Er rank 6 atm.. Hvor lang tid vil de 4 rankene til ta?

6351203[/snapback]

 

Hvor langt er et tau?

6351245[/snapback]

Bra at du, som for øvrig er moderator, gir han et MEGET unødvendig inlegg som du vanligvis ville ha slettet om det ikke kom fra deg selv.

Lenke til kommentar
Jeg er keen... Er rank 6 atm.. Hvor lang tid vil de 4 rankene til ta?

6351203[/snapback]

 

Hvor langt er et tau?

6351245[/snapback]

Bra at du, som for øvrig er moderator, gir han et MEGET unødvendig inlegg som du vanligvis ville ha slettet om det ikke kom fra deg selv.

6351300[/snapback]

lern2lol :roll:

Lenke til kommentar
Jeg er keen... Er rank 6 atm.. Hvor lang tid vil de 4 rankene til ta?

6351203[/snapback]

 

Hvor langt er et tau?

6351245[/snapback]

Bra at du, som for øvrig er moderator, gir han et MEGET unødvendig inlegg som du vanligvis ville ha slettet om det ikke kom fra deg selv.

6351300[/snapback]

lern2lol :roll:

6351325[/snapback]

The Commander of the H.M.S Care thanks you for the useful information.

Endret av wilzoo
Lenke til kommentar
jeg er lvl 19 troll hunter hvilket dyr bør jeg ha for Nor playing? det har vært oppe så jeg men for Normal playing

6351356[/snapback]

Liker bjørn til levling. De tåler en god del bank og spiser alt fra rottene gribbtarmer til giftige epler. Holder aggro fint også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...