Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Nettopp blitt lvl 40 nå, trenger å få oppgradert buen min nå, husker ikke hva den heter, men er lvl 27.

 

Hvor kan jeg få tak i en decent bue? Dårlig på AH på serveren min.

 

Er det noen spesielle steder jeg bør lete for å få f.eks. Heart seeking bow?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tvilsomt, prinsessen som skal drepes er lvl51. Healere kan fint være 45, men tank + dps bør være nærmere 50 enn 45, ellers blir det mye miss/resists. Kjenner du en 60 warrior som kan hjelpe deg, er det grei skuring.

6305539[/snapback]

pffft, få en warlock til å soloe hele sullamitten :>

Lenke til kommentar
Hm, går det an, da? At en 60 warlock lusker seg inn og knerter prinsessen, og en hunter står ved inngangen og får henne på samvittigheten (og får quest complete)? I såfall må det være 3x lvl60-folk  inkludert en lock som summoner hunteren.

6305832[/snapback]

Det gikk ihvertfall før (testet det selv for en tid tilbake)

Endret av heanwi
Lenke til kommentar
Hm, går det an, da? At en 60 warlock lusker seg inn og knerter prinsessen, og en hunter står ved inngangen og får henne på samvittigheten (og får quest complete)? I såfall må det være 3x lvl60-folk  inkludert en lock som summoner hunteren.

6305832[/snapback]

hunter løpe inn, feigne death, np :>

Lenke til kommentar

Sånn, da dinget jeg 40, og etter litt tenking, respeccet jeg fra 9/21/0 til 31/0/0. Mye mer behagelig, tidligere gjorde jeg alt for mye skade og måtte bruke FD hele tiden. Intimidation og Bestial wrath var jo helt geniale, tok lett ned fire lvl40-troll i STV tidligere i dag. Samtidig, da altså. :)

 

Men, har egentlig fått inntrykk av at The rake (som jeg har nå), og Broken tooth er mer PvP-dyr. Er det noen andre raser som vil passe bedre til PvE?

Lenke til kommentar
Sånn, da dinget jeg 40, og etter litt tenking, respeccet jeg fra 9/21/0 til 31/0/0. Mye mer behagelig, tidligere gjorde jeg alt for mye skade og måtte bruke FD hele tiden. Intimidation og Bestial wrath var jo helt geniale, tok lett ned fire lvl40-troll i STV tidligere i dag. Samtidig, da altså. :)

 

Men, har egentlig fått inntrykk av at The rake (som jeg har nå), og Broken tooth er mer PvP-dyr. Er det noen andre raser som vil passe bedre til PvE?

6312275[/snapback]

bjørn bjørn og mere bjørn, svin kan funke da. Men personlig trives jeg bedre med bjørn (Sikkert fordi vi alliance rotter møter bjørner uansett hvor vi levler :O ). Det finnes en katt i barrens med 1.5 i attack speed, "cheetah" (i mangel av norskt ord), Dishu er navnet og spawner rett nord for xroads.

Lenke til kommentar

Vel, når du levler opp klarer ikke du å ha 2 pets samtidig slik som du kan på lvl60, det blir for mye styr å levle de opp.

 

En katt klarer heilt fint å pwne mobs, jeg hadde nesten alltid en katt (helt random katt faktisk) når jeg levla opp.

 

Lowlevel-pvp med BM-hunter er noe av det artigste jeg har vært borti, før de nerfa BW så kunne peten min drepe TRE casters før buffen gikk ut, helt alene.

 

Vil råde deg til å beholde katta til du dinger 60, men om du absolutt MÅ ha en pve-pet så gå for bjørn siden de er alt-etende, eller en skilpadde.

Lenke til kommentar
bjørn bjørn og mere bjørn, svin kan funke da. Men personlig trives jeg bedre med bjørn (Sikkert fordi vi alliance rotter møter bjørner uansett hvor vi levler :O ). Det finnes en katt i barrens med 1.5 i attack speed, "cheetah" (i mangel av norskt ord), Dishu er navnet og spawner rett nord for xroads.

6312408[/snapback]

 

Cheetah = gepard.

 

Nå har The rake 1.2 speed, og Broken tooth har 1.0. Det var mest armor/health jeg tenkte på, siden pusen min må heales titt og ofte.

 

Hm, men så har jo man det faktum at 1.0 attackspeed = oftere crits og oftere Frenzy. Hmhm. Det skal ikke være lett.

Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale bjørn eller gris for PvE. Evt ulv. I gode gamle dager da Lupos critta paladins for 600 funka ulv bra i PvP også :)

 

Mer HP og Armor er veldig greit å ha mens du grinder!

Edit: Min erfaring er at BM pets critter ofte nok til å ha Frenzy gående mer enn nok, selv med sakte atk speed

 

 

Luchy:

Demonene respawner 3 timer etter sist de ble drept/ despawnet

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Jeg har nå fått Leaf fra Majordomo, så jeg lurer på om noen vet spawning tidene på demonene?

6312453[/snapback]

 

Argh, jeg hatet det questet. Altid noen som ganke eller despawner demonene for deg. :( Men jeg ønsker deg lykke til iallefall! Bue er helt råd (staven med +25 agi enchant er også digg) :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...