Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Er ett level fra 40 og mail nå, og lurer på om folk har noen anbefalinger til gode items.

 

Har Berserker helm, Dragonscale gauntlets (men tror jeg heller går for Gauntlets of divinity), Arena bands, og Elven chain boots. Har Helm of Narv og Myrmidon's signet til senere, og har mats til Light obsidian belt liggende i banken.

 

Har et 2h sverd med +28 AP foreløpig, bruker sikkert det til 2x DE @50.

 

Såh. Noen geniale saker jeg bør plukke med meg? Helst crafted eller BoE.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv har jeg ikke hunter, ville bare hjelpe en online venn som er det. Han er attuned så akkurat det er ikke noe problem. Problemet er at han ikke er i et MC-guild. Derimot gjør de ZG og han har offhanden. Derfor spørsmålet om warblades, da jeg har lest at de(t) ikke nødvendigvis er en god kombo for huntere.

Jeg har forstått det slik at questet er noe krevende, men satser på at om han får kjøpt leaf så fikser han questet.

Takk for svar forresten.

6273815[/snapback]

Ja altså, selve questen er ikke det verste, problemet er å skaffe drops fra onyxia og majordomo.

Lenke til kommentar

Hele tough scorpid settet kan "anbefales", godt med agi på lvl 40+, selv om det bare er grønt. + at det er enkelt å få tak på.

Er du i tillegg LW/skinner, og grinder litt Scorpid Scale i Tanaris har du de delene du trenger raskt.

patterns dropper fra div, humanoids i samme området-

 

Infernal Trickster Leggings dropper i Maura, og samtidig kan du plukke med deg Verdant Keeper's Aim , men du få vel like enkelt fatt på Precisely Calibrated Boomstick?

 

Og dropp DE'ene komplett bortkastet før du er lvl 60 og skal PVP'e i min mening. holder like lenge med en slik "Big mofo axe of the monkey" ting :) Hvis da du ikke skal enchante de med +agi med en gang.

 

Microtom

Lenke til kommentar

Liker ikke Tough Scorpid selv, så vil egentlig ikke anbefale det. Mister en hel del HP. Vil derimot anbefale Wicked Leather-settet, er leather men spiller vel egentlig ikke noe rolle. Er mye stamina og agility, spirit er useless...

 

Precisely Calibrated Boomstick suger mildt sagt. Er altfor altfor rask etter min mening. Verdant's Keeper Aim er så mye bedre. Synest du burde styre unna denne og Hurricane som begge etter min mening er crap :ermm:

Lenke til kommentar
Er ett level fra 40 og mail nå, og lurer på om folk har noen anbefalinger til gode items.

 

Har Berserker helm, Dragonscale gauntlets (men tror jeg heller går for Gauntlets of divinity), Arena bands, og Elven chain boots. Har Helm of Narv og Myrmidon's signet til senere, og har mats til Light obsidian belt liggende i banken.

 

Har et 2h sverd med +28 AP foreløpig, bruker sikkert det til 2x DE @50.

 

Såh. Noen geniale saker jeg bør plukke med meg? Helst crafted eller BoE.

6299001[/snapback]

 

Helm of Fire er slettes ikke verst (men ser så stygg ut !) Denne er crafted Level 45.

Ellers må jeg si at Wicked Leather-serien er fin, fine saker. Devilsaur er fint også. Crafted den også. Black Dragonscale-settet er slettes ikke verst.

 

Av BoE har du Innervating Band (ring, lvl54) Marksman's Band (bracers, lvl51, disse er bedre enn BS!) Stratholme Militia Shoulderguard (shoulders, lvl55) samt Timbermaw-sakene med AP/sta er også fine.. Spitfire! Disse er ekstremt nice, noe av det beste man får på høyere level av blå-saker. Mange som undervurderer intellect som hunter. Mye annet fint også, tilogmed Leather, MÅ ikke bruke mail vettu, hehe :)

Lenke til kommentar

Ranged våpen har jeg fikset, har Bow of searing arrows nå, Precisely calibrated boomstick til 43, Hurricane til 48 og Core marksman rifle til 60. De buksene så jo relativt ok ut, får sikkert med et par guildies med i Maraudon for å knerte Noxxion for trinketen.

 

Har haugevis med enchanted thorium og assorterte gems i banken, så 2x DE koster meg null og niks. Gidder ikke å gjøre DM/Scholo for BB/BSH før lvl60, så de får da sett sitt bruk.

 

Edit: og neida, jeg er ikke redd for å bruke leather. FD brukes flittig, så jeg er minimalt i kontakt med mobs. Men, wicked var da ikke så bra? Statsmessig er de jo på linje med "of the tiger". Har tittet på devilsaur- og cadaverous-settet også, de har jo dugelig med AP. :)

 

Ang. PCB og Hurricane, så tror jeg egentlig de vil fungere veldig bra. Kommer til å queste/grinde til 60, og da er det vel gjerne bedre med jevn og konstant skade enn høy skade i rykk og napp, og så vidt jeg har forstått, kommer mesteparten av skaden fra AP og selve skillen.

Lenke til kommentar
Ang. PCB og Hurricane, så tror jeg egentlig de vil fungere veldig bra. Kommer til å queste/grinde til 60, og da er det vel gjerne bedre med jevn og konstant skade enn høy skade i rykk og napp, og så vidt jeg har forstått, kommer mesteparten av skaden fra AP og selve skillen.

6299536[/snapback]

 

Om du har råd til alle pilene så :!:

Men uansett. trege våpen gjør mer skade en raske for en hunter, og er mye mer økonomisk på piler. Hurricane bruker neste dobbelt så mange piler som bloodseeker. Ulempen er at du har lettere for å dra aggro av pet i lavere level, spesielt med MM spec og saftige multi/aimed shots.

Lenke til kommentar
Men, wicked var da ikke så bra? Statsmessig er de jo på linje med "of the tiger".

 

''of the Monkey'' håper jeg du mener :) Men uansett, hvis du er minimalt i combat ville jeg satset på stuff med MYE agility på (of Agility) of the Falcon er også ekstremt nice..

Lenke til kommentar
Bloodseeker er bedre enn Hurricane, og den er gratis.

6299556[/snapback]

 

Så da får jeg i pose og sekk. :)

 

Seriøst, hva er problemet med PCB/Hurricane, egentlig? Ja, de spiser ammo, nei, man treffer ikke like hardt. Med Thick leather ammo pouch/Quickdraw quiver faller hastigheten ned til 1.305/1.392, alle de 46 skuddene autoattack skyter per minutt har 5% sjanse til å procce IAotH for 30% kjappere skytepanging (0.9135 om mine kalkulasjoner er riktige). De samme 46 skuddene per minutt får også +7 fra sniper scope. Aimed shot får fremdeles 600 dmg fra skillen, samt RAP/2.8.

 

Verdant keeper's aim har til sammenligning 18.5 skudd per minutt (med Quickdraw quiver), godt under 50% mindre sjanse til å procce IAotH og tilsvarende mindre skade fra scope.

 

Sier ikke at den ene er bedre enn den andre, men jeg tror ikke at kjappe våpen er så elendig som alle sier. Var en stor fan av 1.30-daggers med warrioren, og jeg lå som oftest på 1-3. plass på dmgmeteret i MC.

Lenke til kommentar

Ja, begge vil jo være det ultimate, så kan du bruke Hurricane mot spell casters og BS hvis du vil ha masse skade over kort tid. Men med tanke på at du liker raske (avstands)våpen, kan du vel tenke på og velge Ice Barbed Spear over Bloodseeker. Jeg tror det er noe av det beste man kan få utenfor MC, og med den kan man gjøre betydelig skade i nærkamp. Min level 57 hunter, utstyrt med masse greens og noen blues, har vel klart cirka 850 med Raptor Strike.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
ei weapon normalization ;) .

Uansett mener jeg at noen beviste at scope er 7 dps og ikke skade, men ta det med en stor klype salt. Har ingen sikre kilder.

6300642[/snapback]

 

Nisj, er det det, da? Et våpen med 50-100 blir til 57-107.

6300933[/snapback]

 

Med mindre våpenet er 1.00 eller raskere i speed, så vil autoattack aldri klare samme dps som +damage verdien på et scope, men dette er med 0% crit, så maks speed vil øke i samsvar med crit siden bonusen da dobles.

 

Jeg har alrdi spilt hunter, så jeg vet ikke hvor mange instants du må fyre av over tid for at det skal tilsvare +7 DPS, og hvor rask autoattack du må ha i samsvar til dette.

Lenke til kommentar
ei weapon normalization ;) .

Uansett mener jeg at noen beviste at scope er 7 dps og ikke skade, men ta det med en stor klype salt. Har ingen sikre kilder.

6300642[/snapback]

 

Nisj, er det det, da? Et våpen med 50-100 blir til 57-107.

6300933[/snapback]

 

Med mindre våpenet er 1.00 eller raskere i speed, så vil autoattack aldri klare samme dps som +damage verdien på et scope, men dette er med 0% crit, så maks speed vil øke i samsvar med crit siden bonusen da dobles.

 

Jeg har alrdi spilt hunter, så jeg vet ikke hvor mange instants du må fyre av over tid for at det skal tilsvare +7 DPS, og hvor rask autoattack du må ha i samsvar til dette.

6302396[/snapback]

som sagt, er ikke sikker, men menr å ha lest for en stund sia. Bare slang det ut. Men Bedre med 7 DPS enn 7 damage :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...