Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-98241

Jeg har endelig fått meg epic bue questen, men har store problemer. Jeg har lest her og fått hjelp av en annen hunter. Men jeg greier jo ikke en enenste demon. :hm: Noen som har noe som helst av tips?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241

Er ikke det jeg mente med hjelp uansett, mente tips ol. siden han nettopp har tatt de selv.

Er en som har sagt at han kan gjøre som du sa og da Skarstad, men jeg vil nok helst ta de selv...

Lenke til kommentar

Hah, det går mest utover skills :) Ikke noe med gear og gjøre *skryt* :!:

 

Alle er pisseasy..

 

*EXPLOIT WARNING*

 

Du får en Druid til å kaste rank 11 Rejuvenation på deg før du går inn, denne oppfattes ikke av demonene som hjelp. Druiden må sørge for å renewe den før den går ut, ellers blir det sett på som hjelp

 

Dette var iallefall hvordan jeg gjorde 2 av dem. Prøvde duel med warlock of Curse of ... men fant ut at jeg tjente mer på druiden.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hvis du selv er fornøyd med hvordan du har specced så er det ikke noe å gjøre med det. Men vil også annbefale 5/31/15

6245852[/snapback]

 

Om jeg er fornøyd eller ikke er egentlig ikke poenget ;) Det jeg lurer på er om 0/21/30 passer best til det gearet jeg har, eller om det er en annen build hvor jeg gjør mer dmg i instancer som MC/BWL/AQ osv.

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Har fått inntrykk av at Dal'rend-settet er noe av det bedre pre-mc, men hvordan er det sammenlignet med Warblade of the Hakkari-settet og av hvem dropper mainhand Hakkari ?

 

Om man får kjøpt leaf og således skaffer seg Rhok'delar, har man da det beste rangedvåpen "pre-mc" ?

Lenke til kommentar
Har fått inntrykk av at Dal'rend-settet er noe av det bedre pre-mc, men hvordan er det sammenlignet med Warblade of the Hakkari-settet og av hvem dropper mainhand Hakkari ?

 

Om man får kjøpt leaf og således skaffer seg Rhok'delar, har man da det beste rangedvåpen "pre-mc" ?

6265305[/snapback]

 

Warblad of the Hakkari er to bedre våpen å ha, dog setbonusen er ikke mye å skryte av. Main-hand dropper av Hakkar - noe du kan finne ut ved et enkelt søk på thottbot eller allakhazam.

 

Rhok'delar er det beste rangedvåpenet du kan få til langt forbi MC ;)

Lenke til kommentar

Gidder ikke sjekke thott, men såvidt jeg husker er Hakkari-offhanden SØPPEL for en hunter. Mainhanden er :woot: , men du må nok skaffe noe annet til offhand, f.eks. en Bone Slicing Hatchet.

 

Edit:

Er ikke bare bare å kjøpe leaf du, må faktisk ha en drop fra onyxia også.

Og selve questen kan du nok ikke kjøpe deg til.

 

Kan bli mange turer i MC for å få leaf om du er uheldig...

Onyxia attunement er ikke det letteste å gjøre i PUG etter 1.10 heller.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Selv har jeg ikke hunter, ville bare hjelpe en online venn som er det. Han er attuned så akkurat det er ikke noe problem. Problemet er at han ikke er i et MC-guild. Derimot gjør de ZG og han har offhanden. Derfor spørsmålet om warblades, da jeg har lest at de(t) ikke nødvendigvis er en god kombo for huntere.

Jeg har forstått det slik at questet er noe krevende, men satser på at om han får kjøpt leaf så fikser han questet.

Takk for svar forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...