Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett litet sprørsmål.

 

Jeg har mange ganger duelert med min Paladin mot Hunters og de bruker og feighn Death og siden legge ut en trap. Jeg holder nå på og spiller litt med hunter men får ikke dete til. Hvordan gjør dere dette?

 

Lvl 33 Hunter btw

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hvorfor ikke ranged dps går opp på tooltipen i character info vinduet, når jeg equipper +attack power items (både +ranged atk pwr og andre som eye of hakkar, etc.)

 

Er det en bug? Vet at noe lignende skjer med crit% og ble fortalt av en GM at det var en bug (EDIT: det med crit% altså, har ikke fått noe svar på attack pwr ennå).

 

Har sendt ticket, men stoler ikke alltid helt på GMs...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

Den mest brukte builden for PVP er vel 0/21/30.

 

Det de fleste huntere ønsker i PVP er en høy crit%. (gear med +crit% og masse agi)

 

Det du ønsker i Survival er imp. wingclip, LR og deterrence etter min mening.

Og du "MÅ" ha scattershot.

 

Vil du bruke BM treet i PVP må du nesten bruke 31 poeng for å få BW, da for at pet skal kjøre gjennom casters og være immun mot Fear...

 

Mine 2cents..

 

Edit: En build som kanskje kan brukes... er ingen expert så det er sikker fantastisk mye å utsette på denne, men du får det som jeg syntes er viktig..0/21/30

Endret av microtom
Lenke til kommentar
Den mest brukte builden for PVP er vel 0/21/30.

 

Det de fleste huntere ønsker i PVP er en høy crit%. (gear med +crit% og masse agi)

 

Det du ønsker i Survival er imp. wingclip, LR og deterrence etter min mening.

Og du "MÅ" ha scattershot.

 

Vil du bruke BM treet i PVP må du nesten bruke 31 poeng for å få BW, da for at pet skal kjøre gjennom casters og være immun mot Fear...

 

Mine 2cents..

 

Edit: En build som kanskje kan brukes... er ingen expert så det er sikker fantastisk mye å utsette på denne, men du får det som jeg syntes er viktig..0/21/30

6040827[/snapback]

Jo det er klart men jeg bruker peten mye som tank. Jeg spiller sammen med en shaman når jeg levler hele tiden. Men den builden som jeg laget har en del gode tingen fra allt egentlig. En ren PvP build ville jeg nok gjort Følgende (0/21/30)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Darkmoon-necken har en del stamina og litt mer AP, mens mark of fordring har litt over en halv % crit mer. Forskjellen er at darkmoon-necken koster *en del* monny, mens mark of fordring kan skaffes på en kveld.

 

Edit: Selv har jeg mark of fordring, selv om jeg hadde det meste av materialene til darkmoon necken liggende. Altfor dyr oppgradering, for en hunter. For en rogue/warrior/feraldr00d/pwnz0r-pally/melee-shaman er den EPIX.

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...