Arinomi Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hei, jeg er litt usikker ang. valg av pet. Jeg har fra lvl 1 til 77 nå brukt en katt, nesten kun pga +agi buffen. Men nå ble jeg litt usikker, finnes det noen bedre buffs? Jeg er en Marksman-hunter og jeg pleier å få målet ned før pusen min i det hele tatt når målet. Jeg bruker Hunter's Mark > Aimed Shot > Chimera Shot > Steady Shot > Arcane Shot (de to siste er kun brukt om Aimed og Chimera ikke critter) Noen forslag? Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Kjem litt an på kva du skal, brukte ofte spider/crab for leveling pga root. Lenke til kommentar
Laeleiweyn Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hvis du dreper mobene før de når deg uansett ville jeg fortsatt med katten. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvis du dreper mobsa såpass fort hadde jeg basert petvalg utelukkende på buffs. Lenke til kommentar
Pastagutten27 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har en hunter i level 50, og det jeg gjør når jeg skal gå dungeons er at jeg bruker cat når vi ikke har en warrior i gruppa, og wolf om vi har en. Siden Warrior har akkurat samme buff som det cat har. Wolf gir crit buff btw. Spider i PvP såklart. Lenke til kommentar
Zxy Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvor finner jeg Wild Quiver talentet?? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det er mastery til Marksmanship Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå