trettentrettisju Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Selv om du ikke kan bruke Kill Shot med en gang, kan det fortsatt ha høyest prioritering. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 ja? Kan fortsatt ikke skyte killshot på mobs med full helse. Vet du hva en prioriteringsliste er? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) jo vet hva prioritering er, har bare ikke sett det bli brukt i den type "liste/tegn". Er det ikke greiere å nedprioritere serpentsting, siden stinget ofte ikke rekker å gjøre så mye skade i forhold til focuskost, heller skyte 1-2 mer arcaneblæst? Kommer selvfølgelig på om det er en mobs som har relativt mye helse. Endret 20. desember 2010 av MrLuni Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 jo vet hva prioritering er, har bare ikke sett det bli brukt i den type "liste/tegn". Er det ikke greiere å nedprioritere serpentsting, siden stinget ofte ikke rekker å gjøre så mye skade i forhold til focuskost, heller skyte 1-2 mer arcaneblæst? Kommer selvfølgelig på om det er en mobs som har relativt mye helse. Noxious Stings Increases your damage done on targets afflicted by your Serpent Sting by 10%. Lenke til kommentar
nih Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hvordan er BM hunter-rotasjonen i cataclysm? Lurer jeg også på. Jeg syns min Orc har blitt litt smalere/tynnere enn hun var før.. La merke til dette selv, føler at orcen min har blitt en smule mindre. Når det kommer til BM går det vel kun i Serpent Sting, Arcane Show, Cobra Show og Kill Shot. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du glemte Kill Command gitt. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Noen som har en grei grinde macro tilgjengelig? Jeg trenger lær, mye lær. Tenkte derfor å sette over kaffen og skru opp musikken og sette meg til å grinde shiten selv. Har en lvl 80 hunter, med skinning stående. Jeg har ikke spilt han på veldig lenge og jeg er igrunn ikke mer interessert enn å bruke den som en grindekarakter. Lurer derfor på om noen har en grei macro som gjør arbeidet så sløvt som mulig =) Er BM speccet, men kan seff bytte om det skulle trengs. På forhånd takk. Og god jul da. =) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Du er så lat at du ikke gidder å spille selv, så du skal heller bare trykke på en macro du ikke gidder å lage selv? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, nettopp. Hunteren skal fise rundt og skinne mobs. kke noe mer. Jeg trenger mats til de karakterene jeg faktisk spiller på, så da ville jeg ha tak i en macro som gjorde farmingen så enkel som mulig. Det kom vel ganske klart frem av første posten min ville jeg tro. Men noen er kanskje mer opptatt av å slenge med leppa enn å bidra på forumet. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er nettopp det som har skjedd med denne delen av forumet det siste året. Kommet en gjeng eplekjekke hobbygangstere hit. Det du kan gjøre med tanke på at du mister target etter du har loota er: /targetlasttarget /cast Skinning Har ikke testa, men kan jo være verdt å prøve. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Holder på å lvl min hunter til 85, er 83 om jeg husker rett og fikk Aspect of The Fox eller hva den kalles for. Hvor nyttig synes dere den egentlig er, jeg føler egentlig ikke for å bruke den så fryktelig mye og holder meg egentlig til Aspect of The Hawk. Samme spm gjelder vel på den skillen du får når du er lvl 81 eller 82, muligheten til å ha med deg 5 pets. Føler den er utrolig unyttig siden jeg aldri er så langt unna at jeg ikke kan bare stikke til en stablemaster å bytte. Eneste jeg ser fram til er når jeg blir 85 og får Camouflage. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Ja, Camo er helt sinnsykt nyttig, spesielt sammenlignet med Aspect of the fox. Man bare popper i Camo og så venter man på folk i pvp og bare BAM! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Har vært hunter i 3 år nå, føler meg OP i PVE Gjør det forsåvidt ikke så værst i pvp heller. Bare litt irriterende at BM funker best mot melee og sv/mm funker best mot castere. camo - Aimed+Chimera = win Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Liker klassen veldig godt, er glad for at jeg bestemte meg for å lvl opp en hunter. Kjekt å ha med seg et pet hvor enn du går Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 vi e nokk litt op nå, så håper på at blizz ikke dreper oss helt når vi skal bli nerfa. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Du har allerede blitt nerfa. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Survivalbuff dog Er vel verdt å putte 3/3 i One with Nature nå om en er Survival. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Det blir diskutert akkurat nå. OwN is definitely in the "it depends" category. Here is data using my gear and spec from FD to back that up. 1 OwN, -1 BD 23642.19 2 OwN, -1 BD, -1 SE 23628.48 3 OwN, -1 BD, -2 SE 23581.26 2 OwN, -1 BD, -1 CA 23566.39 3 OwN, -1 BD, -1 CA, -1 SE 23546.95 Base 23538.41 3 OwN, -1 BD, -2 CA 23484.9 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Du har allerede blitt nerfa. ska nå ikke klage på 60k ish aimed Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Men 60k hits kan jo de fleste klasser gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå