Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Jeg fikk leafen i går, har tatt ned demonene i Burning Steppes og Un'goro Crater hittil, noen som kan gi tips på den i winterspring, den fra tkasomething får jeg ikke til, jeg har 3/3 Hawk Eye talent, men kommer fortsatt konstant innenfor range av demonen..

 

Holder på å farmer Restoration Potions for øyeblikket :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk leafen i går, har tatt ned demonene i Burning Steppes og Un'goro Crater hittil, noen som kan gi tips på den i winterspring, den fra tkasomething får jeg ikke til, jeg har 3/3 Hawk Eye talent, men kommer fortsatt konstant innenfor range av demonen..

 

Holder på å farmer Restoration Potions for øyeblikket  :)

5948206[/snapback]

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=14337

 

Se på denne

Lenke til kommentar

Hepps godtfolk :)

 

Er det noen som har skaffet seg Huhurans stinger enda? Lurer veldig på om jeg skal skaffe den. Er selvsagt LR speccet da jeg vurderer denne bua. Men hadde håpet noen kunne fortelle meg hvor mye agil = %critt for LR huntere?

 

Kan tenkes det ligger på nett, men har ikke funnet noe enda.

 

Mvh Leigon

Lenke til kommentar
Hepps godtfolk :)

 

Er det noen som har skaffet seg Huhurans stinger enda?  Lurer veldig på om jeg skal skaffe den.  Er selvsagt LR speccet da jeg vurderer denne bua.  Men hadde håpet noen kunne fortelle meg hvor mye agil = %critt for LR huntere?

 

Kan tenkes det ligger på nett, men har ikke funnet noe enda.

 

Mvh Leigon

5953170[/snapback]

rundt 100 agi = 1 crit mener jeg å huske :)

Lenke til kommentar
Jeg fikk leafen i går, har tatt ned demonene i Burning Steppes og Un'goro Crater hittil, noen som kan gi tips på den i winterspring, den fra tkasomething får jeg ikke til, jeg har 3/3 Hawk Eye talent, men kommer fortsatt konstant innenfor range av demonen..

 

Holder på å farmer Restoration Potions for øyeblikket  :)

5948206[/snapback]

 

Winterspring demonen er forholdsvis enkel. Få med deg en person som rir på mounten sin og drar med seg mobs som er i veien der du skal løpe (du trenger aspect of the cheeta, minor speed enchant er kjekt også). Så kiter du demonen opp på veien (skyt serpent sting ofte, det er det som dreper den. Bruk arcane shot rank 1 for å holde agroen, så du slipper å stoppe opp for å skyte hver gang, manaen trenger du til serpent sting. Så er det bare å holde seg på så lang avstand som mulig fra demonen, kommer den nærme dør du.

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Joa, selvsagt.  Men du misforsto nok litt.  Hadde håpet noen visste på forhånd hvor mye agil det tilsvarte for LR-spec.  Men ut fra veldig kjapp hoderegning er det vel ca 45 agil.

5955687[/snapback]

 

Ligger vel rundt der ja...

 

45x 115% = 51, 75

46x 115% = 52, 90

47x 115% = 54, 05

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...