Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Syns inscription er dritkjedelig, egentlig. Tok det bare for jeg vil prøve alt, men tror ikke jeg orker/har råd til å levle opp noe nytt. Tjener ikke dødsmye på Insc. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du skulle nok hatt det da patchen kom ut! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har hatt det lenge, men tjente ikke spes når patchen kom heller.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 må jo tjene fett som inscription, synes jeg betaler 50g per glyph ;> Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har dessverre noen mongoer på min server som drar ned prisene, jeg har solgt noen glyphs til 50g, men ista la jeg ut 8 (2 forskjellige typer) til 8g, for folk drar ned prisene... Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Det beste er nå JC og Engineering. Dette er fordi man kan ha tinker og enchant på samme item, så man kan enchante cloak med tilsammen 45 agility, gloves med 20 agility og en on use haste trinket, og boots med 16 agility og Nitro Boost. Dette gir tilsammen mer dps enn ekstra gem slots. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 (endret) JC = 3x +13 agi = 39 agi. BS = 2x +20 agi = 40 agi. BS > JC Lol scratch that, JC gir totalt +42 Agi. Endret 1. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 JC = 3x +13 agi = 39 agi. BS = 2x +20 agi = 40 agi. BS > JC Lol scratch that, JC gir totalt +42 Agi. Er en mulighet for at det vil endre seg når man har 525 i professions. Har sett litt rundt i beta, foreløbig er det umulig å si hva som vil bli best. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Har dessverre noen mongoer på min server som drar ned prisene, jeg har solgt noen glyphs til 50g, men ista la jeg ut 8 (2 forskjellige typer) til 8g, for folk drar ned prisene... selv med utsalg pris på 8g bør du kunne tjene en god slump, du må selge i større kvanta. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Orker ikke lage, selger heller ore/bars Fel iron ore går som hakka møkk Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Hva er det dere raider/random hc'er som? Hinter til hvilken spec dere er. Akkurat nå holder jeg på å geare opp hunteren min og gjør random hc, og spiller som survival siden jeg føler det gir høyest dps. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Survival vil gjøre mest dps i heroics på trash, men mot bossene er Marksman bedre. Jeg er sruvival på alle trash packs i ICC, men marksman mot bossene. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg var ikke helt sikker på om dette med focus ble bra. Jeg har nå kommet fram til at det IKKE ble bra. Var mye mer action mer mana. Er mer døtid nå syns jeg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det er jeg enig i, selv om jeg kastet hunteren min i dass for en stund siden. Blir sikkert kjekt når vi blir vant til det, men for øyeblikket virket det bare ekkelt og uoversiktlig. Spesielt i PvP. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Er litt glad eller hva du vil kalle det for at jeg ikke begynte å spille(var vel ca lvl 20ish da focus kom) hunteren min til etter Focus kom. For før da jeg brukte mana så gikk jeg tom veldig ofte når jeg levla og gjorde dungeons, noe jeg synes var et slit. Mens nå(blitt 80) så skyter jeg bare noen par steady shoot så poff focus. Endret 13. november 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg var ikke helt sikker på om dette med focus ble bra. Jeg har nå kommet fram til at det IKKE ble bra. Var mye mer action mer mana. Er mer døtid nå syns jeg. You're doing it wrong. Hvilket spec? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 BM/MM Som MM har man da ting å gjøre hele tiden, med mindre du tenker på pvp. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 nåja.. "hele" tide va vell litt å ta i Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 You're doing it wrong. ^this Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå