moffeloffen Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Jeg har noen spørsmål: Jeg har tidligere vært surv, er dette fortsatt den beste specen? Hva slags rotasjoner bruker man for best dps? Hvilke glyps bruker man for best dps? Hva slags pet bruker man, har cat nå. Hva slags build bruker petet? Er forøvrig lvl80 og tar noen HC / raids og er ikke fornøyd med dps nå for å si det slik. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Thunderhorn&cn=Moffeloffen Endret 19. oktober 2010 av crewlar98moffe Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Endelig ble jeg 69 og fikk temme mitt første exotic pet. Stakk til dranei start stedet og fanget "Kurken", hvit Core Hound Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Devilsaur er veldig gode exotic pets. Har høy dps og armor. Min het Lillefot. Endret 20. oktober 2010 av Bytex Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ja, stikker nok å temmer den når jeg kommer hjem ikveld =) Byttet ut bjørnen min med rhino. Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Brukte for det meste Takk the Leaper og Rak'shiri da jeg levlet opp hunteren min. Etter at jeg ble 80 og gikk Survival fant jeg meg en ulv som jeg har løpt rund med. Men, som hunter er det jo artig å ha et par exotics også, så tok meg tid til å campe og temme Arcturis samt en devilsaur. Nå som vi har så god plass til pets har jeg satt meg fore å skaffe minst en av hver klasse (Tenacity, Cunning, Ferocity) og helst en av hver i exotic om mulig. Er ikke sikker på om det har noe å si om dyret du temmer er elite eller ikke. Men jeg prøver i hvert fall å finne elite varianter å temme. Har så langt funnet en lilla silithid i Silithus - Lapress (lilla variant), men lurer litt på om jeg ikke vil ha varianten med emerald farge. Liker den fargen bedre. Virker som om silithid gjør mer dps enn de andre pet'ene jeg har, selv om den foreløpig er level 79 og de andre jeg har brukt i det siste har vært 80. Og så har den jo en party buff også. Kommer nok til å bruke den en stund fremover selv om jeg ikke helt har sansen for utseende. :!: Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jakter for tiden på King Krush. Har allerede Loque, Arcturis, Skoll og Aotona. Godt at det finnes hyggelige folk som tar kontakt når de ser et sjeldent dyr. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Jakter for tiden på King Krush. Har allerede Loque, Arcturis, Skoll og Aotona. Godt at det finnes hyggelige folk som tar kontakt når de ser et sjeldent dyr. Drepte den en stund tilbake for fun Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 haha, minner meg litt om en episode for litt sia. holdt å spille med min første 80 (warrior) da jeg møtte på King Krush, drepte den og fikk ach. så var det en i guilden som sa "gratz" så spurte han tilfeldigvis om hvem monster jeg drepte ( var sånn drep et skjelden dyr ach) da sa jeg King Krush. da klikka han totalt xD han hadde vært på leit etter den i lang tid! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan er hunter no iforhold til før patch 4.x? Lurer på å starte opp igjen. sitter på jobb og har ikke tilgang til wow forums. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan er hunter no iforhold til før patch 4.x? Lurer på å starte opp igjen. sitter på jobb og har ikke tilgang til wow forums. Veldig mye nytt, siden hunter har gått vekk fra manabruk Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan er hunter no iforhold til før patch 4.x? Lurer på å starte opp igjen. sitter på jobb og har ikke tilgang til wow forums. Helt udugelig. Ikke gidd. Spill en annen klasse heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hva er det med deg, da? Du sier det samme i alle wow-trådene du deltar i..på tide å legge seg? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Huntere er helt udugelige i 4.0.1 i forhold til 3.3. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vi fikk jo en god buff igår da 9,5k killcommand på headless horseman Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dem er helt okey egentlig, er bare andre klasser som er små OP ;> Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Huntere er helt udugelige i 4.0.1 i forhold til 3.3. Har ikke stort å klage på jeg. Hva er det du mener er så dårlig da? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 slik som jeg har skjønt det er det "energy" (vet det ikke heter det men spiller ikke wow så) regen alt for lav og abilities koster alt for mye "energy". Har lest at hunter som møter f.eks mage tømmer energy på 3-4 abilities og får bare magen ned til 60-80% og sitter igjen uten at det er noe de kan gjøre utenom et par panik abilities. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hva er denne fantastiske buffen huntere har fått? Har bare vært innom å tricket med min, så har ikke sett noe til den. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Ingen har vel snakket om en fantastisk buff. Eneste store er at mana har blitt til energy som mange andre har nevnt. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 når vi gikk over til 4.0 så bli vi nerfed som F, så ble vi buffet igjen sist onsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå