nagina Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hørt om elitistjerks.com ? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Foreløpig stat-prio er: 1. Hit 2. Agility 3. Mastery 4. Crit 5. Haste Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg har ikke lest så nøye om det her, så beklager om dette er et teit spørsmål. Akkurat nå er min ranged crit change på 49,35%. Bør jeg bytte ut noe av criten mot Mastery? Har allerede byttet ut hit ratingen på to items mot Mastery, da jeg var over-capped. Hit ratingen min ligger nå på 248, altså ett poeng over capen. Ganske fornøyd med den Og, hva med haste? Jeg har haste rating 576. Unødvendig mye, eller? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Som med alle stats - jo mere, jo bedre. Utenom hit da, som er overflødig etter cap. Selv reforget jeg alt gearet på hunteren min. Fjernet haste på alle delene og erstattet det med Mastery. Det resulterte i (som BM) at pettet mitt nå gjør 25% mer dmg kontra 16% mer (uten noe mastery). Har vel nærmere 400 mastery rating. Ville absolutt ikke reforget bort noe crit, men haste ser jeg ikke noe galt i å bytte ut med Mastery hvertfall. Selv har jeg 51% crit som BM tror jeg, og crit kan man aldri få for mye av. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok takk, da tenker jeg at jeg bytter ut noe haste med mastery Er forresten MM hunter. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok takk, da tenker jeg at jeg bytter ut noe haste med mastery Er forresten MM hunter. Jeg kommer nok også til å teste MM etterhvert, men liker BM pettet mitt så godt at jeg foretrekker det, enn så lenge Uansett, Mastery er bra uansett spec. Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvilken pet har du? Jeg er blitt veldig lojal mot den søte røde ulven min (temmet Ironjaw), blir liksom feil å bruke noe annet enn ham. (Herregud, dette må høres helt psykotisk ut for en utenforstående ) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hvilken pet har du? Jeg er blitt veldig lojal mot den søte røde ulven min (temmet Ironjaw), blir liksom feil å bruke noe annet enn ham. (Herregud, dette må høres helt psykotisk ut for en utenforstående ) Jeg bruker dette pettet Har også en svart løve jeg har brukt siden lvl 23 Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Hehe, husker at jeg på min gamle horde-hunter ble evig trofast mot løvinnen jeg temmet omkring level 15. Kunne jo ikke bytte ut Marie (Sånn går det når suppete jenter forviller seg inn på WoW) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Marie?! Haha, nice Har noen pets med mer eller mindre merkelige navn selv Spider pet: Alfvidar Turtle pet: Stigroar Disse navnene er litt interne mellom søskenbarnet mitt og meg selv, og ingen av oss husker vel lengre opphavet Synes pets er en fascinerende ting selv. Er veldig glad i dyr IRL, spesielt katter og hunder, og det overføres på en måte ingame når jeg spiller Hunter Endret 15. oktober 2010 av Necleto Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Alfvidar the spider, nydelig! Jeg må nok innrømme at det var peten som fikk meg til å velge å bli hunter, ja. Så slapp man å løpe rundt alene. Også er jeg veldig dyreglad selv, så å ha en kjæledegget i spillet passet meg jo ypperlig, hehe. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Haha ja, jeg og noen guildies drev og levlet sammen...hver gang noen ninja pullet, forårsaket wipe eller andre dumme ting, var det alltid Alfvidar som fikk skylda =/ Pet er mye av grunnen til at jeg startet Hunter selv Lenke til kommentar
Grogg Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Veldig typisk det der. Det er alltid hunteren, peten, tanken eller healeren sin skyld. Alltid! Men nå som jeg levler opp en healer druid har jeg merket at det er faktisk en del huntere som er fæle på å ninja pulle. Vet ikke hva greia er jeg, om de glemmer å putte peten på passive, eller om de tror at de er uovervinnelige siden man nesten aldri dør når man quester, i hvert fall ikke som BM hunter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) I går så jeg en hunter med en krokodille som het Mette. Det er jo litt søtt Ed: enig med dere, valgte hunter pga pet'en, da er man ikke ensom Endret 15. oktober 2010 av Stine Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jeg er en voldsom pulling machine selv jeg, men jeg passer hvertfall på å misdirecte til tanken Dette er kun om tanken er i overkant treg though. Men jeg ser mange elendige hunters...puller uten misdirect, begynner å gå sakte bakover når mobben kommer mot dem. Ikke snakk om å bruke feign death eller noe, de står der, dumme som brød, og venter på at tanken skal plukke opp.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg føler meg voldtatt! 0 skade Mit pet heter foresten Jølle (vildsvin med armor), hatt seiden lvl20 Endret 16. oktober 2010 av [email protected] Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har byttet ut all critten min med Mastery, grunnen er fordi det som oftest er mye mer critt på gearet enn haste, og dermed får jeg mest mulig mastery. Har fremdeles 52% critt, og 37% sjangse for å få wild quiver. Wild quiver er nr. 3 på dmg listen min etter auto og steady, så meget brukbart imo Der jeg har mer haste enn critt bytter jeg ut hasten though. Vet ikke helt om hva som er korrekt eller ikke korrekt ennå så, vi får se Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Crit er fortsatt bedre enn haste, ikke at jeg helt liker det. Jeg har reforget mest haste til mastery, men har også reforget noe crit for å ikke overcappe crit i raids. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (Sånn går det når suppete jenter forviller seg inn på WoW) Jeg har da virkelig en hvit tiger med navn Småen jeg da Hatt han siden gudene vet når, men ganske så tidlig, og er så trofast mot den at jeg aldri bruker noen annen (og gud som jeg har fått kjeft for det ) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja! Er så mange som kjefter på meg fordi jeg bruker Jølle! (vildsvin) Syns han er kul jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå