Lednar Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Dinget 80 på Hunteren for ikke så lenge siden. Sitter med litt nostalgia da dette var min første 60 når WoW var ute. Uansett, det jeg lurer på er om noen har noen pekepinner til itemlevel/ArP(ser Pokey skriver rundt 800 ArP rating fra gearet)/crit/AP evt average itemlevel jeg trenger for å kunne se noe forskjell på MM og Surv. Akkurat nå er jeg Surv med agi gems. Lednar @ Shadowsong om dere vil søke meg opp. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg skifta til ARP før jeg hadde 800 fra gear. Og jeg fikk increase. Bruk www.femaledwarf.com og se hva som funker for deg. Har ikke sett på gearet ditt, men det er også en mulighet for at du bør skifte til marksman da det også blir bedre med agility-gems enn survival etterhvert. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Takker. Skal sjekke det ut når armory har fått oppdatert han. Oppdaget at de var litt sen. >_< Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Har akkurat plukket opp WoW igjen etter noen måneders pause (merkelig hvor avhengig man er ). Min første char var Night Elf Hunter, han ble level 70 i TBC - men har ikke rørt han noe særlig siden. Ble så lei. Så da har jeg vært Holy Priest helt til jeg sluttet (ToC25). Nå har jeg startet en Dwarf Hunter, og er blitt level 18. Bruker Bear som solo-pet, og har planer om en DPS-pet til Dungeons (har snart alle Questene i Deadmines ). Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. juli 2010 Del Skrevet 22. juli 2010 Hvordan ville dere satt talentpoints som BM-specc fra 1-60? (Gjerne også for Pet (bear + wolf)? Altså i hvilken rekkefølge. Jeg har 5/5 i Lethal Shots (5% Crit) og 4/6 i Improved Aspect of the Hawk ... Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå er det snart patch tid og jeg hører alle sier at BM kommer til og bli den beste speccen? noen som kan bekrefte dette? samt legge ut et talent tree ? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) Det er fortsatt MM som topper. Det er det jeg har kommet frem til etter timer med testing i alle fall. Dessuten er det ikke fryktelig vanskelig å sette opp en build selv nå. Det er nesten umulig å velge feil. Endret 11. oktober 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Heseblesen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 For de som har testet ut dette litt, er det noen som kan si om det er enkelt å sette opp builds som også vil passe personlige preferanser? Spillestil o.l? Eller er man som før "låst" mht dette i talenttreet? Kort sagt - er det mange muligheter? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er vel blitt vanskeligere syns jeg, da det bare er 31 talents istede for 51 i et tre, og at man må bruke 31 for og låse opp neste tre. Slik blir det etter 4.x patchen: http://cata.wowhead.com/talent#0 Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 jeg syns det er litt dumt jeg, man vil aldri få se varierende specs nå ut ifra hva hver person syns er bra/liker. Som sagt må man jo fylle nesten hele treet før man går i neste. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Det er vel blitt vanskeligere syns jeg, da det bare er 31 talents istede for 51 i et tre, og at man må bruke 31 for og låse opp neste tre. Slik blir det etter 4.x patchen: http://cata.wowhead.com/talent#0 Jeg skjønner ikke hvorfor du synes det er vanskeligere. Det er omtrent umulig å velge feil talents. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Sånn sett så er det kanskje mindre muligheter, men om det er raiding du liker så speccer du ikke etter din egen spillestil, men det som gir best resultat. Forsåvidt sammme gjelder i PvP bare at der er det andre ting som er viktigere. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Litt teit med huntere uten ammo. Burde være slik som thrown, bare at det er ammo i stedet for. Det kunne også være drop for den saks skyld slik at man kan upgrade. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Hvem hadde vel giddet å bruke DKP/loot council på ammo? xD Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er de awesome så er de awesome Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 tja tenker du egentlig sutrer virkelig over bag plassen du har fått ved å ikke bruke de til piler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Ammo er meningsløst bortkastet bagspace. Alle må ha det, og de må huske å fylle opp når det begynner å bli tomt. Nå slipper man hunters som sier "sry out of arrows lol" midt i en instance. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er hunter like OP som i betaen? Tar jo eeeevighet å installere det! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Er det verdt å bytte bort critical strike rating mot mastery rating som MM? Byttet litt nå, gikk ned til 50.66% crit chance og opp til 14.27 Mastery (288 mastery rating) Er det virkelig verdt det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå