Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fiiine.. Skal finpusse det jeg sa.

Ved MM spec.

Om man står STILLE i raid, bruker man IKKE arcane shot i rotasjon. MEN om en må flytte seg under raid fight (som er ofte) så er det en god mulighet til å "forfriske" stings eller noe MENS man flytter seg, evt fyre av en arcane om ikke noe annet trengs.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har netopp starta opp med en Ork Hunter og har tenkt å levle den opp med en BM spec.

Så lurer jeg litt på hvilke pet som dere anbefaler.

Jeg har tenkt på å tame en wolf og bruke den for det meste, men har og tenkt å tame en tank pet for å kunne soloe elite quests.

Vil dette funke bra eller er det best å benytte en tank pet hele tida.

I instancer vil jeg selvfølgelig kun bruke wolf pet'en men tenkte mest på når jeg gjør solo quester.

Tar gjerne i mot synspunkter på hvilken spec som er bra å levle med også.

Lenke til kommentar

BM tenker jeg er den beste lvl speccen, selv brukte jeg wolf til questing, bare specca så denn fikk mye armor og health.. :)

Men som sagt dinga jeg 80 på hunteren min, Hørt at MM er best spec da, noen som har noen gode nybegynner builds og tips til rotations? :)

Lenke til kommentar

Har netopp starta opp med en Ork Hunter og har tenkt å levle den opp med en BM spec.

Så lurer jeg litt på hvilke pet som dere anbefaler.

Jeg har tenkt på å tame en wolf og bruke den for det meste, men har og tenkt å tame en tank pet for å kunne soloe elite quests.

Vil dette funke bra eller er det best å benytte en tank pet hele tida.

I instancer vil jeg selvfølgelig kun bruke wolf pet'en men tenkte mest på når jeg gjør solo quester.

Tar gjerne i mot synspunkter på hvilken spec som er bra å levle med også.

Jeg hadde 2 points i Improved Mend Pet, nå soloa jeg aldri noen elite quests som man egentlig bør være 2-3 stk på, for det tar for lang tid, hvis jeg da ikke hadde kompisen som jeg vanligvis teama med. Men også i instancer hvis healeren er ny og ikke tenker på pets så er det kjekt å ha den for og fjerne dots og holde den oppe siden den utgjør en god del dps som BM.

Har 3 huntere på 68, 70 og 80 som jeg har alle levla opp med BM.

Lenke til kommentar

Jeg har en lvl80 Warlock som jeg levla opp som Demonology spec. Klarte å soloe alle elite quests opp til 80. Foruten arena og Amphiteater.

Klarte den 5 mann gruppe questen i Dragonblight( Sarshtra scourge of the North) solo.

Brukte felguard til vanlig questing og i instancer og Woidwalker på gruppe quests.

I og med at dette gikk greit som Warlock så innbiller jeg meg at det samme skal gå greit som Hunter med en tanking pet.

Lenke til kommentar

Er du nylig dinget er det best å sockete agility. Går du BM (ikke anbefalt) er det Attack Power som er tingen. Armor Penetration bør man begynne med når man når rundt 800 armor penetration rating fra kun gearet sitt (ingen buffs, flasks, gems etc.). Armor Penetration bør du kun gå i i Marksmanship.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...