Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Det er ikke rakettforskning, det tror jeg nok du vil innse få minutter etter du har respeccet :)

På bosser: Hold alltid Serpent Sting oppe. Deretter:

Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot

Om jeg ikke husker helt feil da. Har ikke spilt survival på år og dag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva menes med 'burst'?

edit: Spørsmål ang. Aimed shot som jeg har lurt på en stund;

An aimed shot that increases ranged damage by 408 and reduces healing done to that target by 50%. Lasts 10 sec.

Betyr det at man får +408 damage mot det targetet i 10 sek eller gjelder det bare for neste skudd? På Aimed Shot debuffen står det bare "Healing reduced by 50%".

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
Jeg kommer nok til å prøve meg i en dungeon, men syns jeg bør ha bedre begreper om hvordan jeg spiller bra først. Jeg oppdager nye ting hver dag, også ting som har vært tilgjengelig for meg ganske lenge uten at jeg har vært klar over det. Men må jo si at gearet lokker.... ;)

Jeg ser en del av meg selv i deg. Jeg spilte også utelukkende solo inntil nylig, da en venninne som er enda mer WOW-fan enn meg sa at jeg måtte prøve dungeons. Var litt nervøs, for jeg ante ikke hva jeg gikk til, og følte at jeg ikke var god nok, men tenkte jeg fikk prøve bare for å si at jeg hadde prøvd.

Og det var veldig gøy. Det var ikke vanskelig å komme inn i da man begynner med å stå på avstand og skyte og sende diverse spells, så lærer man etterhvert, både etter hva andre gjør og hva de sier. Jeg har, tross at jeg fortsatt er totalt noob i dungeons, aldri opplevd at noen har kalt meg noob eller slengt dritt, bortsett fra én gang da jeg gjorde en feil jeg burde skjønt var helt feil. Men det var én kommentar av typen "hvorfor faen gjorde du det?". Jeg sa sorry, og det var glemt. Og skulle du mot formodning møte på noen skikkelige drittsekker, så kan du bare velge "leave party" eller bite tenna sammen til dungeon'en er slutt. Sjansen for at du møter samme person igjen, er minimal.

Nå spiller jeg dungeons med begge mine karakterer (level 70 og 30), man får masse bra gear, gode rewards og ikke minst MASSE XP. Man levler rett og slett grådig raskere når man er i en dungeon en gang i blant... og det er mye morsommere enn jeg trodde.

Jeg angrer litt på at jeg ikke prøvde dungeons med min hovedkarakter før jeg var ca level 60. Så bare prøv en gang, så du vet hva du går glipp av. Det kan ikke skje noe verre enn at du ikke liker det :)

Bare én ting; velg "Need" kun for de tingene du virkelig trenger/har lyst på. Velg "Greed" på resten. Velger du for mye need, kan de andre i gruppa bli litt irriterte da du tar alle tingene, selv de du bare har tenkt å selge. Det var det første tipset jeg fikk av min venninne, så regner med at det er ganske viktig :)

Endret av Marekatten
Lenke til kommentar

Hva menes med 'burst'?

edit: Spørsmål ang. Aimed shot som jeg har lurt på en stund;

An aimed shot that increases ranged damage by 408 and reduces healing done to that target by 50%. Lasts 10 sec.

Betyr det at man får +408 damage mot det targetet i 10 sek eller gjelder det bare for neste skudd? På Aimed Shot debuffen står det bare "Healing reduced by 50%".

Aimed shot gjør ranged weapon damage (bue/gun/armbrøst/whatever) + 408 damage. Det er 50% healing reduction effekten som varer 10 sec.

Burst slik jeg har forstått det, er muligheten til å gjøre veldig mye damage på kort tid. Enhancement shamans og windfury har spillets høyeste burst for eksempel.

Lenke til kommentar

Byttet akkurat fra Survival til MM.

1. STORE mana problemer.

2. Når bør jeg bruke Readiness for maksimall output?

Edit: En ting til. Hvordan kan det ha seg at jeg kun gjør 3k dps på dummy, men 5k dps på fiender? D:

Endret av SondreSnurr
Lenke til kommentar

Hei (igjen)! :)

Jeg trenger noen råd; som sagt første karakteren jeg har i WoW, og føler meg fremdeles rimelig ny. Dette er "meg":

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek'nilash&cn=Malurt

Jeg syns jeg har lite helse og mana; er det noe jeg kan gjøre med dette? Hvilke stats er det som påvirker disse to direkte?

Blei litt overraska når jeg møtte på noen humanoids level 27 med over 3000 helsepoints. De var riktig nok elite, men herregud da?? :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ikke spillt hunter, men regner med siden de som har peiling ikke anbefaler denne abilitien i rotasjonen at den gjør for dårlig damage.

Dvs. at då vil gjøre mindre enn optimal damage hvis du inkluderer Arcane Shot i rotasjonen din.

Les deg opp på Elitistjerks hvis du vil vite hva som er best for din klasse, her lister de opp optimale specs, rotasjoner, enchants og gems som er best for alle klassene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...