Necleto Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er ikke rakettforskning, det tror jeg nok du vil innse få minutter etter du har respeccet På bosser: Hold alltid Serpent Sting oppe. Deretter: Black Arrow > Explosive Shot > Aimed Shot > Steady Shot Om jeg ikke husker helt feil da. Har ikke spilt survival på år og dag Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Hva menes med 'burst'? edit: Spørsmål ang. Aimed shot som jeg har lurt på en stund; An aimed shot that increases ranged damage by 408 and reduces healing done to that target by 50%. Lasts 10 sec. Betyr det at man får +408 damage mot det targetet i 10 sek eller gjelder det bare for neste skudd? På Aimed Shot debuffen står det bare "Healing reduced by 50%". Endret 19. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Jeg kommer nok til å prøve meg i en dungeon, men syns jeg bør ha bedre begreper om hvordan jeg spiller bra først. Jeg oppdager nye ting hver dag, også ting som har vært tilgjengelig for meg ganske lenge uten at jeg har vært klar over det. Men må jo si at gearet lokker.... Jeg ser en del av meg selv i deg. Jeg spilte også utelukkende solo inntil nylig, da en venninne som er enda mer WOW-fan enn meg sa at jeg måtte prøve dungeons. Var litt nervøs, for jeg ante ikke hva jeg gikk til, og følte at jeg ikke var god nok, men tenkte jeg fikk prøve bare for å si at jeg hadde prøvd. Og det var veldig gøy. Det var ikke vanskelig å komme inn i da man begynner med å stå på avstand og skyte og sende diverse spells, så lærer man etterhvert, både etter hva andre gjør og hva de sier. Jeg har, tross at jeg fortsatt er totalt noob i dungeons, aldri opplevd at noen har kalt meg noob eller slengt dritt, bortsett fra én gang da jeg gjorde en feil jeg burde skjønt var helt feil. Men det var én kommentar av typen "hvorfor faen gjorde du det?". Jeg sa sorry, og det var glemt. Og skulle du mot formodning møte på noen skikkelige drittsekker, så kan du bare velge "leave party" eller bite tenna sammen til dungeon'en er slutt. Sjansen for at du møter samme person igjen, er minimal. Nå spiller jeg dungeons med begge mine karakterer (level 70 og 30), man får masse bra gear, gode rewards og ikke minst MASSE XP. Man levler rett og slett grådig raskere når man er i en dungeon en gang i blant... og det er mye morsommere enn jeg trodde. Jeg angrer litt på at jeg ikke prøvde dungeons med min hovedkarakter før jeg var ca level 60. Så bare prøv en gang, så du vet hva du går glipp av. Det kan ikke skje noe verre enn at du ikke liker det Bare én ting; velg "Need" kun for de tingene du virkelig trenger/har lyst på. Velg "Greed" på resten. Velger du for mye need, kan de andre i gruppa bli litt irriterte da du tar alle tingene, selv de du bare har tenkt å selge. Det var det første tipset jeg fikk av min venninne, så regner med at det er ganske viktig Endret 19. mai 2010 av Marekatten Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Hva menes med 'burst'? edit: Spørsmål ang. Aimed shot som jeg har lurt på en stund; An aimed shot that increases ranged damage by 408 and reduces healing done to that target by 50%. Lasts 10 sec. Betyr det at man får +408 damage mot det targetet i 10 sek eller gjelder det bare for neste skudd? På Aimed Shot debuffen står det bare "Healing reduced by 50%". Aimed shot gjør ranged weapon damage (bue/gun/armbrøst/whatever) + 408 damage. Det er 50% healing reduction effekten som varer 10 sec. Burst slik jeg har forstått det, er muligheten til å gjøre veldig mye damage på kort tid. Enhancement shamans og windfury har spillets høyeste burst for eksempel. Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Byttet akkurat fra Survival til MM. 1. STORE mana problemer. 2. Når bør jeg bruke Readiness for maksimall output? Edit: En ting til. Hvordan kan det ha seg at jeg kun gjør 3k dps på dummy, men 5k dps på fiender? D: Endret 27. mai 2010 av SondreSnurr Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg er marksman og har aldri manaproblemer i raids. Generelt bruker jeg readiness etter første chimera og aim for å få ut to til med en gang og deretter holde ekstra 15 sekunder rapid fire når første er ferdig. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hei (igjen)! Jeg trenger noen råd; som sagt første karakteren jeg har i WoW, og føler meg fremdeles rimelig ny. Dette er "meg": http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Vek'nilash&cn=Malurt Jeg syns jeg har lite helse og mana; er det noe jeg kan gjøre med dette? Hvilke stats er det som påvirker disse to direkte? Blei litt overraska når jeg møtte på noen humanoids level 27 med over 3000 helsepoints. De var riktig nok elite, men herregud da?? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Stamina gir HP, og intellect gir mer max mana. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Stamina gir HP, og intellect gir mer max mana. Takk for svar; jeg får se meg rundt etter litt nytt utstyr. Jeg blir så merkelig blenda av "armor".... Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Jeg har nå soft-cap på arm pen og Needle-Encrusted Scorpion. Trenger en addon som viser tydelig når trinketen procer, noen som vet om noe? Endret 29. mai 2010 av SondreSnurr Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Stamina gir HP, og intellect gir mer max mana. Takk for svar; jeg får se meg rundt etter litt nytt utstyr. Jeg blir så merkelig blenda av "armor".... Hmm, burde man gemme intellect for mer mana? Lenke til kommentar
SondreSnurr Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Stamina gir HP, og intellect gir mer max mana. Takk for svar; jeg får se meg rundt etter litt nytt utstyr. Jeg blir så merkelig blenda av "armor".... Hmm, burde man gemme intellect for mer mana? Hunters burde aldri gemme intellect. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Er bare å bytte til Aspect of the Viper en liten stund for å regaine mana. Så hoppe tilbake til Dragonhawk for mere DPS. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Før gikk jeg oom hele tiden, så skaffet jeg meg en Endless Mana Potion. Den kombinert med Flask of the North er en grunn i seg selv til å ha Alchemy. Endret 29. mai 2010 av ArilC Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Før gikk jeg oom hele tiden, så skaffet jeg meg en Endless Mana Potion. Den kombinert med Flask of the North er en grunn i seg selv til å ha Alchemy. Synn at det suger i raids Grunnet man kan kun bruke en pot per fight... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg har nå soft-cap på arm pen og Needle-Encrusted Scorpion. Trenger en addon som viser tydelig når trinketen procer, noen som vet om noe? Power Auras Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Når er det man dropper Arcane Shot ut av rotasjonen? Dropper man poeng i Improved Arcane Shot og setter det i BM slik at man får Aspect Mastery? (Aspect of the Hawk - Increases the attack power bonus by 30%.) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Man bruker ikke Arcane shot i raid. Kan godt brukes om man løpe mye. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Hvilken plass er det Arcane Shot stjeler siden folk dropper det? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg har ikke spillt hunter, men regner med siden de som har peiling ikke anbefaler denne abilitien i rotasjonen at den gjør for dårlig damage. Dvs. at då vil gjøre mindre enn optimal damage hvis du inkluderer Arcane Shot i rotasjonen din. Les deg opp på Elitistjerks hvis du vil vite hva som er best for din klasse, her lister de opp optimale specs, rotasjoner, enchants og gems som er best for alle klassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå