Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. En annen Hunter sa til meg at jeg burde gemme Armor Penetration hvis jeg har hitcap på ranged. Han sa at dmg'en hans hadde gått skikkelig opp siden han begynte å gemme Arp. Han sa også at alle gode huntere gemmer det.. :hmm:

Lenke til kommentar

for at MM skal funke bra, så må man ha mye armorpen.

Feil. Er er gearet spekka med agility så er fortsatt MM bedre en Survival.

Etter erfaring så er det 40%armorpen at MM lønner seg.

Feil. Det er når du først treffer en hardcap på 1400 at det lønner seg. Med softcap og trinket er du avhengig av proccs for å få fullt utbytte, så glem armorpen før du har sjans til å være i nærheten hardcap.

Ellers er Surv best på dps.

Feil.

Beklager, men det var ingenting ved det du sa som var riktig. :hmm:

Lenke til kommentar

Sier du ja.. Hvem bestemmer at min erfaring er feil?

Jeg snakker om min erfaring. Jeg har 43%armorpen nå, med gemmet agi. trinket er den fra den nye hc dungeons. Jeg testet MM mange ganger før jeg kom opp i 40% området, og Surv va erfaringsmessig bedre før det.

Siden gear før 80 har veldig lite armorpen, så ville jeg satset på surv, som er mest elemental skade.

Og foresten.. Først sier du at MM er best uansett, og så rett nedom sier du at det er først når man nærmer seg hardcapen på 1400 det lønner seg?

Jeg sa "Ellers er Surv best", og så sier du "feil"? Så er liksom BM bedre da?

Aller fleste huntere jeg har snakket om har kjørt surv til man har mer armorpen.

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

DPS'en min er rundt 1k mer som survival enn med MM.

Men survival og MM lærer ikke hovedshaitet sitt før rundt 60, så jeg ville gått for BM inntil da hvertfall.

Hunters må jo vente en stund i dungeon kø og siden kun kan være DPS. Såååeh, med mindre du spiller med en healer eller tank ville jeg kjørt BM opp til 80, bytte til survival og så bytte til MM når du har awesome gear.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Men survival og MM lærer ikke hovedshaitet sitt før rundt 60, så jeg ville gått for BM inntil da hvertfall.

Hunters må jo vente en stund i dungeon kø og siden kun kan være DPS. Såååeh, med mindre du spiller med en healer eller tank ville jeg kjørt BM opp til 80, bytte til survival og så bytte til MM når du har awesome gear.

En av de beste forklaringene jeg har sett :w00t:

Lenke til kommentar

En av de beste forklaringene jeg har sett :w00t:

Kunne ikke vært mer enig. Selv har jeg også alltid sagt at man gjør best i å skille BM til 80, så SV til man er top gearet, og så kan man skifte til MM. Jeg har alltid hatt bedre dps på min Hunter med SV enn MM.

Lenke til kommentar

For å virkelig utnytte arp og MM så er det vel en uskreven regel å ha 800 arp ubuffa og uten gems. Deretter speccer man litt annerledes og forsøker å komme seg så nær hardcap (1400) som mulig. Det er fort gjort å gimpe andre stats i forsøket. Arp build er ikke for alle, det krever veldig spesifikt gear for å utnytte det.

Arp blir jo borte i cataclysm, så builden har 0 fremtid.

Har selv vært arp mm junkie en stund, ligger nå på rundt 1380 uten at jeg har gimpet hit og crit.

Jeg synes det er morsommere å spille surv, men gjør mest dps som mm arp.

(Gjør rundt 12k dps på festergut 25 man. Eller gjorde for 1 mnd siden, er drit lei wow, og spiller ikke for tiden)

Endret av b@rgen
Lenke til kommentar

Og foresten.. Først sier du at MM er best uansett, og så rett nedom sier du at det er først når man nærmer seg hardcapen på 1400 det lønner seg?

Aller fleste huntere jeg har snakket om har kjørt surv til man har mer armorpen.

Jeg sier at MM er best uansett hva!(på level 80 med decent gear)

Men ArP MM slår Agi MM først når du har nok ArP til at det virkelig smeller. Det vil si i nærheten av 1400. Jeg har selv kastet bort 5000g i respecs, og ca 6000g på å gemme frem og tilbake, sittet med spreadsheets i timesvis for å skvise ut alt som er mulig og kommer alltid til en konklusjon at ArP softcap er piss, agility som MM slår agility som Survival OG at ArP hardcapped MM slår alt annet. BM er noe man levler med og taes ikke med i sammenlikninga på 80.

Kan jeg få armorylinken din? Så kan jeg bevise at det du sier ikke er fakta. Send gjerne på PM om du vil det.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Jeg sier at MM er best uansett hva!(på level 80 med decent gear)

Men ArP MM slår Agi MM først når du har nok ArP til at det virkelig smeller. Det vil si i nærheten av 1400. Jeg har selv kastet bort 5000g i respecs, og ca 6000g på å gemme frem og tilbake, sittet med spreadsheets i timesvis for å skvise ut alt som er mulig og kommer alltid til en konklusjon at ArP softcap er piss, agility som MM slår agility som Survival OG at ArP hardcapped MM slår alt annet. BM er noe man levler med og taes ikke med i sammenlikninga på 80.

Kan jeg få armorylinken din? Så kan jeg bevise at det du sier ikke er fakta. Send gjerne på PM om du vil det.

Står man stille vil stortsett MM slå Survival og det ser nesten alltid bedre ut på spreadsheets, men i realiteten står man jo ikke alltid stille. Det er enklere å ha en konstant god DPS som survival enn det er med MM. Surival er heller ikke så avhengig av raid setups og buffs som MM.

Jeg er enig i at det ikke er noe vits å gemme arpen over agility før man har ca. 1100-1200 arpen (med gems). Det var det jeg fant ut av å bruke spreadsheets og testing på egenhånd mens jeg gearet opp gjennom ICC. Men jeg er ikke enig i at MM er bedre enn Survival uansett..

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...