Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Når du får gear i rewards, velg agility/AP/crit foran stamina eller andre ting. Du trenger ikke et tonn med hitpoints når det er peten din som har aggro 90% av tida. Agility går direkte mot RAP, crit lar deg treffe hardere oftere.

Mana er heller ikke så stor issue, siden du kan hoppe over til Aspect of the Viper som gir tilbake mana mens du skyter, mot 40% mindre damage. Du er fort oppe i full mana igjen og kan bytte tilbake til Aspect of the Hawk/dragonhawk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller gått for en tank pet, holder mye bedre aggro så du slipper slutte å skyte

er faktisk en ting jeg vurderer. var en på wow-europe forumet som anbefalte meg en bear pet med sweep og aoe taunt. så jeg kan pulle 3-4 mobs med petten og volly / multishot dem. Men er volly en brukbar aoe for en hunter med så og si ingen talents i MM? Desuten koster no volly også mye mana  :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg ville heller gått for en tank pet, holder mye bedre aggro så du slipper slutte å skyte

er faktisk en ting jeg vurderer. var en på wow-europe forumet som anbefalte meg en bear pet med sweep og aoe taunt. så jeg kan pulle 3-4 mobs med petten og volly / multishot dem. Men er volly en brukbar aoe for en hunter med så og si ingen talents i MM? Desuten koster no volly også mye mana  :hmm:

Så lenge du holder deg på multi-target skal det gå bra. Glyph of volley reduserer mana-kostnaden med 20% forresten.

Lenke til kommentar

så da har jeg skaffet meg en bjørn (måtte selvsagt bevege meg langt inn i alliance land for å finne en jeg likte) og testet AOE "grinding" med hunter.

Bjørnen hadde talents på + armor, moveing speed, charge, taunt og thunderstomp. 

Og det gikk heller dårlig. Jeg er level 63 og prøvde meg på 5 lvl 59 melee mobs. sendte bjørnen inn og brukte thunderstomp så snart alle var i rekkevidde og plassere en aoe trap og startet med volly. etter 2 volly tick hadde jeg 4 mobs på meg, kun han ene som pet'en nettop hadde taunta var på sin plass. Etter mye panikk og springing/targeting fikk jeg et par adds til og døde:(

Hva gjør jeg feil, virker ikke som bjørnen klarer å holde aggro mer enn 2-3 ticks med Volly  :hmm:

Lenke til kommentar

Når ble det skiftet at 1 Agility var 2 Ap? Veldig lenge siden? =P

Hvilken side er det du leser på?

Fra wowwiki : Hunters,[2] rogues, shamans (as of 3.0.2) and druids in Cat Form[3] gain 1 melee attack power per point of agility.

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...