Bytex Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Når du får gear i rewards, velg agility/AP/crit foran stamina eller andre ting. Du trenger ikke et tonn med hitpoints når det er peten din som har aggro 90% av tida. Agility går direkte mot RAP, crit lar deg treffe hardere oftere. Mana er heller ikke så stor issue, siden du kan hoppe over til Aspect of the Viper som gir tilbake mana mens du skyter, mot 40% mindre damage. Du er fort oppe i full mana igjen og kan bytte tilbake til Aspect of the Hawk/dragonhawk. Endret 22. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg ville heller gått for en tank pet, holder mye bedre aggro så du slipper slutte å skyte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg føler meg stolt. Har bare brukt 3 år på å få hunteren min til lvl 30. Det er også den eneste av veldig mange jeg ikke har gitt opp rundt lvl 14. Ble mer gøy etter hvert, selv om jeg kun får Gnomeregan på random dungeon-tingen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Min sto på lvl 54 i over 2 år før jeg plukka den opp igjen. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg ville heller gått for en tank pet, holder mye bedre aggro så du slipper slutte å skyte er faktisk en ting jeg vurderer. var en på wow-europe forumet som anbefalte meg en bear pet med sweep og aoe taunt. så jeg kan pulle 3-4 mobs med petten og volly / multishot dem. Men er volly en brukbar aoe for en hunter med så og si ingen talents i MM? Desuten koster no volly også mye mana Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg gjorde 25k dps med volley i ICC med survival specc i alle fall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Men så er det stor forskjell på en top geara lvl 80 og en lvl 60 med quest reward gear. Karen har enda 20 lvls med soloing før han skal begynne å ta heroics og raids. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Det var ikke det han spurte om heller. Alle andre spells scaler med gear og level like mye som volley gjør. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg ville heller gått for en tank pet, holder mye bedre aggro så du slipper slutte å skyte er faktisk en ting jeg vurderer. var en på wow-europe forumet som anbefalte meg en bear pet med sweep og aoe taunt. så jeg kan pulle 3-4 mobs med petten og volly / multishot dem. Men er volly en brukbar aoe for en hunter med så og si ingen talents i MM? Desuten koster no volly også mye mana Så lenge du holder deg på multi-target skal det gå bra. Glyph of volley reduserer mana-kostnaden med 20% forresten. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 så da har jeg skaffet meg en bjørn (måtte selvsagt bevege meg langt inn i alliance land for å finne en jeg likte) og testet AOE "grinding" med hunter. Bjørnen hadde talents på + armor, moveing speed, charge, taunt og thunderstomp. Og det gikk heller dårlig. Jeg er level 63 og prøvde meg på 5 lvl 59 melee mobs. sendte bjørnen inn og brukte thunderstomp så snart alle var i rekkevidde og plassere en aoe trap og startet med volly. etter 2 volly tick hadde jeg 4 mobs på meg, kun han ene som pet'en nettop hadde taunta var på sin plass. Etter mye panikk og springing/targeting fikk jeg et par adds til og døde:( Hva gjør jeg feil, virker ikke som bjørnen klarer å holde aggro mer enn 2-3 ticks med Volly Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg tenker på meg selv som heldig når bjørnen min klarer å holde aggro.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 pet må bygge opp agro som en spiller gjør. Nytter ikke med bare en thunderstomp på alle mobs. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 et nybegynner spørsmål. Hva er best av 28 agility eller 28 AP? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Agility. 1 AP gir like mye attack som 1 Agility, men agi gir også crit chance. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Agility. 1 AP gir like mye attack som 1 Agility, men agi gir også crit chance. Hæh. hva? Sier du 1 Ap = 1 Agility + Critten og dodgen utenom Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Agility. 1 AP gir like mye attack som 1 Agility, men agi gir også crit chance. Hæh. hva? Sier du 1 Ap = 1 Agility + Critten og dodgen utenom Nei han sier 1AP = 1Ap, og at 1AGI =1Ap + crit Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Når ble det skiftet at 1 Agility var 2 Ap? Veldig lenge siden? =P Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Når ble det skiftet at 1 Agility var 2 Ap? Veldig lenge siden? =P Hvilken side er det du leser på? Fra wowwiki : Hunters,[2] rogues, shamans (as of 3.0.2) and druids in Cat Form[3] gain 1 melee attack power per point of agility. Endret 24. april 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) nvm Endret 24. april 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå