Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legg også til "#show Chimera Shot/Aimed Shot/Arcane Shot" osv i macroene så slipper dere lete etter riktig ikon.

Åh herregud, quality of life improved by 200%.

har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt

Du har alle han nevnte untatt Chimera, som er det nederste MM-talentet.

Hunter's mark er den der det kommer en rød pil over targetet ditt og disengage er den du bruker for å hoppe langt bakover.

Det ser hvertfall slik ut

post-209167-1271040401,3765_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har lagt merke til noen filmer fra lvl70 tidene om hunter som spyyyr ut piler som bare det, men det er vell oerdrevent på et vis sikkert

Det er bare en consolekommando som øker grafikk-outputen på AOE spells/skills.

Det betyr ingenting ingame, du bare ser grafisk på din skjerm.

/console SpellEffectLevel 100 f.eks. gir 10 ganger flere piler i Volley enn standard som er 9. Tar du 5000 fyller du skjermen med piler og raserer frameraten din i samme farta. Men det er bare du eller andre som har endret det som ser det. Gjør samme dps uansett.

Lenke til kommentar

Har exotic pets mer dps en vanlige pets? Eller er det vare trixa som er bedre?

Har lagt merke til noen filmer fra lvl70 tidene om hunter som spyyyr ut piler som bare det, men det er vell oerdrevent på et vis sikkert

Det er bare en consolekommando som øker grafikk-outputen på AOE spells/skills.

Det betyr ingenting ingame, du bare ser grafisk på din skjerm.

/console SpellEffectLevel 100 f.eks. gir 10 ganger flere piler i Volley enn standard som er 9. Tar du 5000 fyller du skjermen med piler og raserer frameraten din i samme farta. Men det er bare du eller andre som har endret det som ser det. Gjør samme dps uansett.

Hvor skriver jeg den kommandoen?

Lenke til kommentar

I et chatvindu. Er drøssevis av sånn "skjulte" consolekommandoer som gjør rare ting, men ingenting er cheats fordi det er bare du som ser det, og det kan ikke gi deg noen fordeler med å fjerne vegger eller grafikk generellt.

Bare husk at defaultverdien er 9. Du blir rimelig lei av 2000 piler hver gang du bruker volley :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Legg også til "#show Chimera Shot/Aimed Shot/Arcane Shot" osv i macroene så slipper dere lete etter riktig ikon.

Åh herregud, quality of life improved by 200%.

har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt

Du har alle han nevnte untatt Chimera, som er det nederste MM-talentet.

Hunter's mark er den der det kommer en rød pil over targetet ditt og disengage er den du bruker for å hoppe langt bakover.

Det ser hvertfall slik ut

Hunter's Mark er den du har på 8. Resten av spellene finner du i spellbooken (P). Anbefaler deg virkelig å binde noe til Q, E, R, F, G og lignende siden du har fylt actionbaren din helt.

Lenke til kommentar

Siden jeg ikke har gjort noe særlig raiding på hunteren min har jeg ikke noen "spesielle" trinkets. Har en [battlemaster's Fury] (128 crit rating) fra før, og nå har jeg råd til en til. Men bør jeg kjøpe en til eller den som gir 256 ap? Eller noe helt annet?

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet tilbake til wow etter over 2 år pause. og har bestemt meg om å forsette på hunteren min. Jeg er lvl 60 og har ok lvl 60 gear. Var vertfall det en gang i tiden.

Det jeg lurer på er builds. hva bør jeg ta for å levle? BM eller MM? og hadde vært fint om noen kan komme med noen builds. Husk at jeg har relativt dårlig gear og derfor vurderer jeg BM for å la pet'en gjøre litt av jobben.

Lenke til kommentar

BM er best for solo leveling sammen med peten din. Ta f.eks. en ulv eller katt eller devilsaur, så har du dps-maskin som tar ned mobs på sekunder mens du skyter. Leveling går kjapt nok hvis du gjør quests hele tiden. De funker bra i instances også. Du må specce helt nederst i BM for å kunne temme Exotic pets, som gjør mere damage og har litt bedre stats enn vanlige.

Her kan du sjekke de mest populære BM buildene etter patch 3.3

http://www.wowpopular.com/Beast+Mastery/Hunter/Talents

Klikk på raketten eller US for å se talenttrærne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...