Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er sikkert en noob da :/

Jeg har en hunter på 55 som jeg brukte for å bli til dk (spiller ikke så mye med den lenger, men har en hunter jeg begynte å spille med som er bloodelf og er på nivå 42, blir slaktet av rogues som er flere nivåer under.

Har bra armor og alt men :(

Lenke til kommentar

Jeg er sikkert en noob da :/

Jeg har en hunter på 55 som jeg brukte for å bli til dk (spiller ikke så mye med den lenger, men har en hunter jeg begynte å spille med som er bloodelf og er på nivå 42, blir slaktet av rogues som er flere nivåer under.

Har bra armor og alt men :(

Du har feil pet mot rogues, bruk owl eller noe, de kan disarme roguen, problem for hunteren er at du har min range, allså en range du MÅ ha for å kunne utføre forskjellige attacks. Roguen stunner deg, men kan ikke stunne pettet, han disarmer deg så du ikke kan bruke deterrence, but then again, du disarmer han, kaster ned snake trap + hunters mark på han å da er han ferdig:P når pette disarmer roguen kan ikke han heller gjøre mye skade på deg, så det ender med at begge står å buttonmashe på cds, trinkets ect å kommer ingen vei så lenge begger mangler våpen:P men når den phasen er over har du overtaket for du kan enda se han:D

Disengage, Serpen sting, aimed, + Chimera så er han nok langt nede.

Husker ikke om hadde disse abilitys på din lvl:S beklager for det, men det er sånn du PVP i lvl 80 imo:D

Håper det hjelper:D

Trez

Lenke til kommentar

^ Oi tusen takk :) det var bra svar. Jeg har bm som talent, fordi jeg kan for eksempel løpe veldig raskt og når jeg spiller wg så er det vanligvis slik at jeg tar minst en flagg. Pleier ofte å ha en healer med meg.

Skal fange meg en fugl som jeg kan bruke på pvp,har vanligvis "Humar the pridelord" med meg, den svarte sjeldne løven :)har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt

Lenke til kommentar

^ Oi tusen takk :) det var bra svar. Jeg har bm som talent, fordi jeg kan for eksempel løpe veldig raskt og når jeg spiller wg så er det vanligvis slik at jeg tar minst en flagg. Pleier ofte å ha en healer med meg.

Skal fange meg en fugl som jeg kan bruke på pvp,har vanligvis "Humar the pridelord" med meg, den svarte sjeldne løven :)har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt

BM Hunters er jo totaly faceroll, + med dem er at du kan ikke stunne, slowe eller noen ting på en BM hunter once BW er i gang:D konge for ett par sec, dmg imp pet gjør mer dmg, osv:P men dette er jo på høyere lvl vil jeg tro

Uanz når det kommer til PVE pet så er Mr Devilsaur best, finnes blant annet i Un goro for lvl 50ish (tror jeg)

Link: http://www.wow-petopia.com/html/families/family_devilsaur.html

Trez:D

Lenke til kommentar

Pitch ja jeg vet, han er helt lik.

Men har sjeldent sett noen på lavere nivå enn 60-70 som har Pridelord. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Neste store målet er Loque'nahak (lvl 76 eller noe), han er kjempefin, og siden han tilhører gruppen exotic så må man ha bm talent for å få han. Tror jeg hvertfall...

Lenke til kommentar

Legg også til "#show Chimera Shot/Aimed Shot/Arcane Shot" osv i macroene så slipper dere lete etter riktig ikon.

Åh herregud, quality of life improved by 200%.

har hvertfall serpen sting, men de andre er jeg ikke sikker. Er så dårlig på å huske navnet på sånnt

Du har alle han nevnte untatt Chimera, som er det nederste MM-talentet.

Hunter's mark er den der det kommer en rød pil over targetet ditt og disengage er den du bruker for å hoppe langt bakover.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe.

Jeg har lest hundre steder masse statistikk om at survival er den talent builden som gir best dps i raid. Så hvorfor er 90% av alle lvl 80 hunter MM?

I begynnelsen av WOTLK var det survival som ga best dps. Ettersom man fikk bedre gear viste MM seg å gi bedre dps. Dette hadde mest med at bedre gear ga ARP (armor penetration).

Hvis du ikke har veldig godt gear gir Survival best dps, du bruker også mindre mana med survival.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på noe.

Jeg har lest hundre steder masse statistikk om at survival er den talent builden som gir best dps i raid. Så hvorfor er 90% av alle lvl 80 hunter MM?

Enkelt, du har lest riktigt men også feil:P

Det finnes 4 type raiding hunters(gems så bestemmer)

2 Pure

2 Uni/combo

Pure:

Surv AGI

MM AP/AGI/CRIT

Uni/combo

SurvArmpen = Gemmer AGI men har passiv Armpen for cap(1400Armpen)

MMArmpen = Gemmer total Armpen, beholder DV+DWG for imp dmg

SURV

En surv hunter tjener på meget mye i ett 25man raid, grunnet alle buffs som gir mer AP. Hunters kalkulasjoner går på RAP(Range Attack Power) som igjen scaler med nesten alle shoots, men hovedsakeligt på Explosive shoot.

Derfor AGI= AGI = AP = CRIT = DPS = DMG

Taltens gir også imp AP i surv specc hence the AGI gemming:D

Surv hunters er en kombi av debuff/crit. Grunnet BA+SRS(black arrow og serpent sting) normal har en hunter kun 1 "dot" mens med surv får du 2 dots BA gir også dmg, men buffer hunterens sin dmg, max dmg på target er jo om du har sniper training.

Mangen mener surv er faceroll, men spør deg selv, hva er ikke faceroll i wow?:p

Steady, Aimed, ExS PR shoots

BA SRS så fort du kan

MM

MM fungere på samme måte så surv, men gemmer annet, grunnet armpen cap ect, mangen "low end geared" hunters har trinkets som setter dem på Armpen cap, derfor kan en hunter med 5k GS slå en 5.8K GS surv hunter lett!

Trikset med MM hunter er så si lik Surven, ALLTID SJEKK PROCS!!!!

Når ting proccer, som ICC rep ring, DV, DWB osv proccers bruker som regel MM hunter CDS(RF+CotW).

Mangen bruker også CDS før procs bare for å så RF igjen før slutten av fighten.

Mangen av MM specc gjør som sagt meget bra dps, men kun pga av muligheten til å cleare 2nd row shoots. Readyness + alle shoots igjen + 2nd RF.

Grunnen til at mangen er MM er pga det var en forandring i patch på Armpen, husker ikke helt hva det er, men det var.

Det skilles mellom "Passiv Armpen og debuff armpen"

Passive Armpen og debuff armpen STACKER IKKE MED HVERANDRE!!!

med andre ord, passiv er fra gear til hunter, debuff er fra ex warriors sunder armor.

Grunnen til at veldig mangen 80 huntere kjører på MM er grunnet Armpen, med Armpen enkelt å greit forklart "ignored the base armor from a lvl 83/raid/skull target".

EJ kalkulasjoner gjort på slike combat ble til at bossen har 13k armor. MMArp hunters kjører 1400Armp (100%ish cap, står på hit) får å gjøre maximal dmg på current target.

MM har muligheten til å crite på mesteparten av shootså pga current target har ingen armor. Det vil si enkelt å greit at auto shoots og steady hiter for noe mellom 7/9k!.

Shoots som gjelder for armpen...

Chimera

Aimed

Steady

Auto

Auto shoot er jo nr1 dmg dealing på alle MM hunters dmg meter, grunnet Rapid Fire, steady shoot, men også pga auto shoot ikke "clipper" i PR/rotations, med imp AotH så setter en hunter med 2.30cast time på steady need til 2sec ea cast grunnet MM specc for imp dmg(hvis du forstår:P). MM hunters speccer også i "haste" noe som ikke surv hunter gjør å derfor gjør MM bedre dps, auto shoot er ikke kontrollert av player, heller ikke ett attack så må trykkes på for å gjøre dmg, mangen hunter taper dmg meter pga av slow reaction time(sadly but true:P)

Sett opp en MM hunter mot en surv hunter så vil MM gjøre mer dmg singel target, raskere og høyere overall si 30mins fight UB snakker vi om.

I raid så får surv hunter AP scale, men MM tjener mer på haste, som når Hero/BL er oppe da er MM hunters moment of shine oppe, surv tjener ikke noe på hero som MM gjør desverre=(

Ble mye tull nå, er litt sent så beklager for mye skriving:P

Bare for å svare på spørmålet ditt med ett enkelt å greit svar.

REASON = ARMPEN!:p

Trez:D

Om noen har noe å si, eller rette på meg, please do!:D

Lenke til kommentar

Åh herregud, quality of life improved by 200%.

Regner med du er typen som kaster bort tiden din på alt mulig dritt, så lenge du svarer meg så sinnsykt kult at forum-penisen din vokser enda litt til. Jeg liker et ryddig UI, virker ikke som du bryr deg om sånt.

Dæven, du får sikkert venner overalt du er, din sjarmør.

Hva faen er feil med at han syntes at det var fantastisk at du postet hvordan man får riktig ikon med en gang istedenfor å lete? Og hvor fikk du det at han ikke bryr seg om ryddig UI fra?

Forum-penisen din må ha komplekser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...