Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er litt usikker på en ting. Jeg har tier 10 buksene liggende i baggen og bruker Leggings of Northern Lights. Det jeg lurer på er om den første setbonusen til tier10 vil gi bedre utslag enn å bruke Leggings of Northern Lights. Innspill?

Viser seg at setbonusen gir bedre utslag. Har kun gloves og pants fra tier10 så blir til å bruke tier10 buksene inntil videre.

Endret av bjorshol
Lenke til kommentar

Er ikke så god på det ;) Pluss jeg liker gjerne forklaringer på mitt (lave) nivå :p

Pass på at du har over 8% hit, etter det er det bare å sammle og kjøre fullt agility. Mer lærer du etter hvert :) Er best å kjøre survival om du ikke har så bra gear.

Link armory siden din, så får vi se på saken :)

Endret av [email protected]
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på en ting. Jeg har tier 10 buksene liggende i baggen og bruker Leggings of Northern Lights. Det jeg lurer på er om den første setbonusen til tier10 vil gi bedre utslag enn å bruke Leggings of Northern Lights. Innspill?

Viser seg at setbonusen gir bedre utslag. Har kun gloves og pants fra tier10 så blir til å bruke tier10 buksene inntil videre.

Jeg ville kjørt t10 for set bonus og skaffet en ny tier så fort som mulig istdenfor leggings... (Chest anbefales)

Lenke til kommentar

hadde vært fint om du kunne linket armory, eller sagt char name og server. litt lettere å finne utberinger vis man ser gearet ikke bare et dps tall.

vet du hva slags gear du skal gå for? sett nok av hunters med din type dps som har spell power, expertise og strength på gear.

din hoved prio av gear er mail, med agility, hit, arp, haste, crit(dette er stats du bør gå for, ikke en prio rekkefølge).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...