MadsFN Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det er en grei crossbow fra PoS Heroic: http://www.wowhead.com/?item=50262 Lenke til kommentar
thking Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ja har sett på den fra PoS, men må gjøre pre-quest men finner ikkje ut hvor det starter. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Åssåvanskeligåsøke. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja har sett på den fra PoS, men må gjøre pre-quest men finner ikkje ut hvor det starter. I Dalaran eller du kan fly direkte til plassen hvor de tre nye dungeons er og begynne på den første. På innsiden plukker du opp eller fortsette med chain-questen. Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nå skal det sies at det ikke akkurat er der du går med dårlig gear da Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvilket Exotic pet er best til dps, pvp osv? Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det er vel de elite raptors i un'goro tror jeg Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja har sett på den fra PoS, men må gjøre pre-quest men finner ikkje ut hvor det starter. I en av bankene i dalaran. Husker ikke hvilken. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Devilsauren ja, mrluni. Lenke til kommentar
Gabriellie Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Sikkert blitt spurt her før, men jeg er ny her. Er det flere som har Humar the Pridelord her enn meg? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde, men den er ikke særlig spesiell lenger etter de addet en helt lik i Sholozar =( Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Stusser over en ting nå om dagen jeg. hit cap for hunters er jo pisse ennkel å nå, spesielt om man er draenei. Det er helt vanvittig hvor mye +hit gear som dropper i ICC 10\25. løper rundt med dobbelt så mye +hit som jeg trenger, og sliter med å finne gear uten +hit. Begynner å angre på at jeg bytta til draenei, så mye stat som er waste. Andre som har samme "problemet"? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg tok bort alt hit gems, er selv night elf. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har klart å droppe en god del hit. Fikk bort Onyxia necken, og bruker og 2 leather items som gjør at jeg ,mister 100ish hit... Bare å prioritere! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har til nå specca beastmastery, men er usikker på om det egentlig er noe poeng i det. Hva er anbefalt? Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvis du ikke er lvl 80 enda så er BM bra spec. Men på lvl 80 vil jeg anbefale MM siden dette gir bedre DPS. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Bør man specce til MM med engang man dinger 80, eller bør man få litt gear først? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Hvis du ikke har kjempe bra gear så start med Surival spec. Når gearet ditt er godt nok går du over til MM. Har i gjennomsnitt 232 itemlevel på min hunter og jeg er fortsatt survival, tror ikke jeg kommer til å bytte over når jeg kommer lenger opp. Liker spillestilen. Jeg har BM som offspec. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har en hunteralt no som nylig dinga 40. Den er vel egentlig kun en moro-char og er MM specca. Instance levling. Spørsmålet var vel egentlig ka dei 2 beste major glyphsa kunne vere? Vurderer å glyphe inn volley, (blir en del aoe pulls i inst) og eg går _ofte_ tom for mana, når en skal skal chainpulle, og samtidig henge med på dpsen =) Har per idag glypha serpent sting, men det også virka noke meiningsløst då den sjelden tikker ut. Mind you at det e low level glyphing her (lvl40). MM spec, og instance levling. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå