Radhoo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Wyvern sting fungere kun når du ikke er i combat. Jeg har ikke nr på hvor mange ganger scatter shot har reddet meg fra ubehagelige opplevelser. F.eks rogues som prøver å ta meg. Wing clip, scatter, springe unna, kite rogue til døde. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 nå ble det vanskelig å specce pokker.. denne funker vel bra? Beast Mastery Talents - 0 points Marksmanship Talents - 21 points Improved Concussive Shot rank 5/5 Efficiency rank 0/5 Improved Hunter's Mark rank 1/5 Lethal Shots rank 5/5 Aimed Shot rank 1/1 Improved Arcane Shot rank 0/5 Hawk Eye rank 3/3 Improved Serpent Sting rank 0/5 Mortal Shots rank 5/5 Scatter Shot rank 1/1 Barrage rank 0/3 Improved Scorpid Sting rank 0/3 Ranged Weapon Specialization rank 0/5 Trueshot Aura rank 0/1 Survival Talents - 30 points Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 Deflection rank 5/5 Entrapment rank 1/5 Savage Strikes rank 0/2 Improved Wing Clip rank 0/5 Trap Efficiency rank 2/2 Survivalist rank 0/5 Deterrence rank 1/1 Trap Mastery rank 2/2 Surefooted rank 3/3 Improved Feign Death rank 2/2 Killer Instinct rank 2/3 Counterattack rank 1/1 Lightning Reflexes rank 5/5 Wyvern Sting rank 0/1 Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 funker nok bra, men jeg ville ha byttet ut Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 med Survivalist rank 5/5 + et ekstra talent point Lenke til kommentar
superreven Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvilken gren av leatherworking passer best for hunters (tribal, elemental, dragonscale etc.)? Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 funker nok bra, men jeg ville ha byttet ut Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 med Survivalist rank 5/5 + et ekstra talent point Smart... 10% er vel kanskje 300+ i HP btw, trur nok Dragonscale er det beste for huntere. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 hvorfår sattser ingen på beast mastery Det gjør jeg, er det en dårlig ide? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Beast Mastery Talents - 5 points Improved Aspect of the Hawk rank 5/5 Marksmanship Talents - 15 points Improved Concussive Shot rank 5/5 Efficiency rank 1/5 Lethal Shots rank 5/5 Aimed Shot rank 1/1 Hawk Eye rank 3/3 Survival Talents - 31 points Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 Entrapment rank 5/5 Improved Wing Clip rank 5/5 Trap Efficiency rank 2/2 Deterrence rank 1/1 Surefooted rank 3/3 Killer Instinct rank 3/3 Lightning Reflexes rank 5/5 Wyvern Sting rank 1/1 cheer Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 funker nok bra, men jeg ville ha byttet ut Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 med Survivalist rank 5/5 + et ekstra talent point Det er helt umulig å gjøre det du sier. Man må ha 5 poeng på tier1 for å gå ned til tier2. Derfor må han ha de poengene på humanoid og monsterslaying. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Min build etter patch: Marksmanship Talents - 21 points Improved Concussive Shot rank 5/5 Efficiency rank 1/5 Lethal Shots rank 5/5 Aimed Shotrank 1/1 Hawk Eye rank 3/3 Mortal Shots rank 5/5 Scatter Shot rank 1/1 Survival Talents - 30 points Monster Slaying rank 2/3 Humanoid Slaying rank 3/3 Improved Wing Clip rank 5/5 Survivalist rank 5/5 Deterrence rank 1/1 Surefooted rank 3/3 Improved Feign Death rank 2/2 Killer Instinct rank 3/3 Counterattack rank 1/1 Lightning Reflexes rank 5/5 Imp FD er et must i BWL, fant jeg lett ut etter at den ble resistet 5 ganger sist gang. Med imp FD så sies det at det er umulig at den resistes. Så jeg ofrer savage strike (20% crit på raptorstrik), ettersom det er sjeldent at jeg bruker denne i forhold til FD. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 er ikke improved aspect of hawk noe attraktivt etter patchen? 5% for 30% bedre attack speed mens den er aktiv er vel ganske bra? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Men da mister du 5 poeng fra de andre plassene. Enten så mister du scatter og 4 poeng i mortal strike eller så mister du 15% agi. Vi kan alltids sende inn en klage på at huntere har for lite talentpoints å bruke Du kan ikke få i pose og sekk. Derfor er det vanskelig å finne den opptimale pvp/pve builden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Men da mister du 5 poeng fra de andre plassene. Enten så mister du scatter og 4 poeng i mortal strike eller så mister du 15% agi. Vi kan alltids sende inn en klage på at huntere har for lite talentpoints å bruke Du kan ikke få i pose og sekk. Derfor er det vanskelig å finne den opptimale pvp/pve builden. nei, ofrer 5 poeng i markmanship . *sende sint gm ticket* Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg lurer på hvordan virker Spirit Bond?Er det en skill du aktiverer i f.eks 30 sec med 5 min cooldown? Eller er det en passiv skill som fungerer så lenge du har pet'en ute? den funker bare når du har pet'en din er fremme og den har ikke noe cooldown i det hele tatt. Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 noen som har noen tips til Hunter epic bow questet? skal skaffe meg leaf og gjøre det! Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 funker nok bra, men jeg ville ha byttet ut Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 med Survivalist rank 5/5 + et ekstra talent point Det er helt umulig å gjøre det du sier. Man må ha 5 poeng på tier1 for å gå ned til tier2. Derfor må han ha de poengene på humanoid og monsterslaying. Går bra om man har 5/5 på deflection. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 funker nok bra, men jeg ville ha byttet ut Monster Slaying rank 3/3 Humanoid Slaying rank 3/3 med Survivalist rank 5/5 + et ekstra talent point Det er helt umulig å gjøre det du sier. Man må ha 5 poeng på tier1 for å gå ned til tier2. Derfor må han ha de poengene på humanoid og monsterslaying. Går bra om man har 5/5 på deflection. da tar du 2/3 eller 3/2 avhengig om det er pvp eller pve Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 noen som har noen tips til Hunter epic bow questet? skal skaffe meg leaf og gjøre det! Det vanskeligeste er vel egentlig å skaffe leafen. Tar en del timer å komme seg helt inn til Majodoro. Og når man kommer seg dit, og dreper bossen, så er det bare å åpne kisten. Da må du krysse fingrene for at du har nok DKP poeng til å kjøpe leafen (regn med at dette er noe alle huntere ønsker å få tak i, og kanskje hovedgrunnen til at de ble med til MC). Når du har det, er resten lett. Onyxia er ikke så veldig vanskelig, og demonene er lette, om du er en god kiter. Det anbefales å få tak i et godt melee set (som f.eks. Dal'Rend), siden det er veldig nyttig på 2 av demonene. For kite trening, er den røde giganten i Burning Steppes et perfekt mål. Den er enkel å greie alene, om du er en god kiter. Her er en link til en Hunter Epic Quest guide. Lykke til Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 noen som har noen tips til Hunter epic bow questet? skal skaffe meg leaf og gjøre det! Det vanskeligeste er vel egentlig å skaffe leafen. Tar en del timer å komme seg helt inn til Majodoro. Og når man kommer seg dit, og dreper bossen, så er det bare å åpne kisten. Da må du krysse fingrene for at du har nok DKP poeng til å kjøpe leafen (regn med at dette er noe alle huntere ønsker å få tak i, og kanskje hovedgrunnen til at de ble med til MC). Når du har det, er resten lett. Onyxia er ikke så veldig vanskelig, og demonene er lette, om du er en god kiter. Det anbefales å få tak i et godt melee set (som f.eks. Dal'Rend), siden det er veldig nyttig på 2 av demonene. For kite trening, er den røde giganten i Burning Steppes et perfekt mål. Den er enkel å greie alene, om du er en god kiter. Her er en link til en Hunter Epic Quest guide. Lykke til I guildet mitt er det sånn at man kan gå i minus i DKP så.. No problemos... Vi tar ofte MC og har stort potensiale til å klare den... Kiting, jeg får vel øve på litt elites i Tyr's hand, men tusen takk for tips Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva med pets? Jeg har en lvl 27 dwarf hunter.. men jeg vil så gjerne ha en rask pet til den. Altså en som løper fort. Vet dere hvor jeg kan få tak i en? jeg har forresten en løve fra SS men den løper like fort som meg med AotC på.. jeg vil ha en raskere en Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 ble fiksa i patchen at løpefart er lik på alle, og katter har vel 130% fart når den angriper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå