Hakasu Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er hvertfall sånn at det bare funker på vanilla wow accounter nå. Prøvde senest her om dagen, så er helt sikker på dette. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hvis jeg skulle valgt to profesjoner kun for å øke min egen damage, hvilke to profesjoner skulle det vært? Klippet og limet fra wowhead: * Inscription: Shoulder enchant Master's Inscription of the Axe - grants an additional 64 attack power. * Enchanting: Enchant Rings (Assaultx2) Which gives 64 Attack power. * Leatherworking: Fur Lining - Which gives 64 additional attack power over the standard bracer enchant. * Blacksmithing: Socket Bracer and Socket Gloves which can allow you to socket 2 additional Bright Scarlet Ruby for 64 attack power. * JewelCrafting: you can make 3 unique gems Bright Dragon's Eye which gives you 66 additional Attack power over the conventional ones. * Tailoring: Cloak Enchant - Swordguard Embroidery - this comes out to around 58attack power according to EJ but how much of an upgrade this is is another matter. Kilde http://www.wowhead.com/?spell=61117#comments Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jewelcrafting og Inscription/Enchanting/Leatherworking/Blacksmithing utifra hva du foretrekker. PS, 1+1 = 2 også. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Dessuten er det verdt å nevne at inscription er billigst å levle av dem, så jeg hadde gått for JC/incs om jeg skulle hatt mest dmg boost til minst mulig pris. Du har da også gode muligheter til å tjene masse penger! Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Hunteren min er miner/engineer, men har planer om å levle opp en mineralt og bytte til JC på henne også. Engineering funker faktisk ganske fint, får noen nyttige enchants (haste på gloves, 24 crit på boots etc), samt at man tjener på å lage bullets/arrows selv Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sier Diskusjons eliten jeg bør gå Marksmen eller holde meg survival? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...cts&n=Pliny Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg mener MM er beste dps spec for hunter, men survival funker greit det og Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg har faktisk bare vært i 80 i en måned nå ICC og Toc<3 Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Høpp. Bare lurer på hvordan det er mest effektivt å levle for 2 lvl 40 huntere? Jeg og bruttern driver å levler via RAF, og vil prøve å få de siste 20 levlene så smooth som mulig. Noe spec / taktikker / andre ting som kan være lurt å tenke på? Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 En som går BM med pet som tank, mens en er DPS sepcca for å brenne de ned så fort som mulig, ville jeg tro sånn specc sett. Og vær i køen for instancer så ofte som mulig, fordi instancer gir til tider utrolig mye exp. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvilken build funker bra for 10-man raids? Har holdt meg lenge til MM, men ser litt på SV. Hit cap er litt over 14%, over 40% crit og agility 1343 ubuffa. Roguene går alltid foran meg på dps meter selv når de har dårligere gear. Kanskje det har noe buffs også å gjøre.. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Inntrykket jeg har fått fra hunters i min guild er at MM er bra når man har mye ArP, hvis ikke man har det kommer Survival til å være bedre. Hva mener du når du sier at hit cap er litt over 14%? Du trenger da virkelig bare 5% hit som hunter med talents, med mindre du har altfor mye og fjerner talents. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hitcap på 14%? Det var da grådig mye. Hitcap er på 8%, så hvis du alltid grouper med en draenei trenger du bare 7%. Med mindre du har endgame-gear vil jeg si Survival passer best. Og har du over 7-8% hitcap med gear alene bør du styre unna Focused Aim i MM-treet, da du kan få mye mer dps ut av å sette talentene andre steder. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er silenceing shot en del av MM rotation? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ikke i pve ville jeg tro nei. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Silencing Shot er med i Rotation til Marksmanship jo. Den er utenom global cooldownen, så jeg har macro'et det til alle de andre skuddene mine sammen med Rakettene mine på hanskene. Da skytes det hvert 30de sekund når cooldownen er over. Det er ikke mye mer skade det er snakk om, men alle monner drar. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Er det noe vits i å mekke heirloom trinketet på hunter? Man trenger vel ikke stort av heals? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Eneste du kan ha litt bruk for er mana trinketen pre Aspect of the Viper, men resten av den er fullstendig unødvendig. Det samme gjelder vel også den andre, men har du en liggende fra en annen karakter så skader det ikke å bruke dem. Er ikke så mange trinkets man løper rundt med på lav level uansett. Lenke til kommentar
thking Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Dinga nettop 80 på huntern min, og leter i den anledningen etter ny ranged. Så lurer jeg på hvor jeg kan finne ny. Den jeg har nå er ikkje akkuratt best: http://www.wowhead.com/?item=35645 EDIT: hadde vert best med bow eller crossbow er temelig lei av gun lyden:P Endret 24. januar 2010 av thking Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Du kan få en grei ranged fra totc hc, men dette er også gun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå