Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skulle valgt to profesjoner kun for å øke min egen damage, hvilke to profesjoner skulle det vært? Klippet og limet fra wowhead:

*

Inscription: Shoulder enchant Master's Inscription of the Axe - grants an additional 64 attack power.

*

Enchanting: Enchant Rings (Assaultx2) Which gives 64 Attack power.

*

Leatherworking: Fur Lining - Which gives 64 additional attack power over the standard bracer enchant.

*

Blacksmithing: Socket Bracer and Socket Gloves which can allow you to socket 2 additional Bright Scarlet Ruby for 64 attack power.

*

JewelCrafting: you can make 3 unique gems Bright Dragon's Eye which gives you 66 additional Attack power over the conventional ones.

*

Tailoring: Cloak Enchant - Swordguard Embroidery - this comes out to around 58attack power according to EJ but how much of an upgrade this is is another matter.

Kilde

http://www.wowhead.com/?spell=61117#comments

Lenke til kommentar

Hunteren min er miner/engineer, men har planer om å levle opp en mineralt og bytte til JC på henne også.

Engineering funker faktisk ganske fint, får noen nyttige enchants (haste på gloves, 24 crit på boots etc), samt at man tjener på å lage bullets/arrows selv :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Inntrykket jeg har fått fra hunters i min guild er at MM er bra når man har mye ArP, hvis ikke man har det kommer Survival til å være bedre.

Hva mener du når du sier at hit cap er litt over 14%? Du trenger da virkelig bare 5% hit som hunter med talents, med mindre du har altfor mye og fjerner talents.

Lenke til kommentar

Hitcap på 14%? Det var da grådig mye. Hitcap er på 8%, så hvis du alltid grouper med en draenei trenger du bare 7%.

Med mindre du har endgame-gear vil jeg si Survival passer best.

Og har du over 7-8% hitcap med gear alene bør du styre unna Focused Aim i MM-treet, da du kan få mye mer dps ut av å sette talentene andre steder. :)

Lenke til kommentar

Silencing Shot er med i Rotation til Marksmanship jo. Den er utenom global cooldownen, så jeg har macro'et det til alle de andre skuddene mine sammen med Rakettene mine på hanskene. Da skytes det hvert 30de sekund når cooldownen er over. Det er ikke mye mer skade det er snakk om, men alle monner drar.

Lenke til kommentar

Eneste du kan ha litt bruk for er mana trinketen pre Aspect of the Viper, men resten av den er fullstendig unødvendig. Det samme gjelder vel også den andre, men har du en liggende fra en annen karakter så skader det ikke å bruke dem. Er ikke så mange trinkets man løper rundt med på lav level uansett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...