Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes vel ikke et absolutt svar på hvilket dyr som vil være det beste for en hunter, men i løpet av den tiden jeg har spilt dette spillet (som for øvrig ikke er særlig lenge) så har jeg blitt fortalt at wolf (herunder også hyenene du f.eks finner nær Crossroads m.m.) er de mest allsidige som pet. Hadde vært interessant å høre hva en viderekommen hunter har å si om dette.

 

Så langt har jeg ikke prøvd ulv selv (skal teste ulv/worg senere tekte jeg - en elite utgave fra Northrend kanskje), har stort sett holdt meg til elite raptoren Takk The Leaper som du kan finne nær Orgrimmar/The Sludge Fen (over elva som renner ved Org. pluss litt opp i det høyere terrenget der). Temte den når jeg var level 16-18 eller deromkring mener jeg å huske, så den har fulgt meg lenge - helt til 80.

 

Når det gjelder aggro så tror jeg denne raptoren er bra. Det har vel også endel å si hvor du velger å plassere talent poengene til pet'et hen. Ta en titt på denne generelle beskrivelsen på Petopia, kanskje det kan belyse det litt?

 

Har faktisk opplevd i enkelte instanser at raptoren min har blitt drept av bossene rimelig raskt - tatt aggro fra tanken(e), selv om jeg har latt tanken(e) fått bygge opp aggro en stund før jeg har sendt inn raptoren eller brukt growl mm.

 

Har også en katt, men den jamrer/gjesper noe helt uavsindig så klarer liksom ikke helt å like den like godt som raptoren. Har blitt fortalt at kattene er å foretrekke til PVP, men aner ikke selv om det er noen større forskjell her.

 

Bjørner, villsvin (boars) krokodiller og gorillaer er vel også mye brukt som tanker av huntere. Hvis du søker litt rundt på nettet så finnes det et vell av rangeringer på dette. Synes blant andre Petopia er god på å beskrive de ulike klassene, men du finner vel ikke noe konklusjon der. Denne siden er en som dukket opp da jeg gjorde et søk nå - lister opp litt ang tanking pets bl.a.

 

Sjekk/les litt om de forskjellige talentene som skjuler seg i treet til pet'et ditt - tipper en del ligger der hvis du sliter med aggroen.

 

Edit, @ Maverick2002: På level 15 har du vel ikke fått noen talent poeng å plassere ennå, men tror i grunnen at du har valgt det beste dyret mht tank. Kan jeg anta at du er alliance? :cool:

Endret av Heseblesen
Lenke til kommentar

Har en hunter i 80 nå og ligger på ca 4.7k Gearscore....

 

Har et spørsmål om gear her (Link til hunteren btw)

 

Bør jeg for Gloves of Dark Exile Sammen med Leggnings of Lurking threat og Pauldrons of the shadow hunter

 

Eller bør jeg gå for Conqurer Scourgestalker gloves sammen for å få (2) bonus med chest. . Og (2) bonusen av Windrunner (Conquest) med legs og shoulders?

 

 

Sorry det ble Rotete :S

Endret av MadsFN
Lenke til kommentar

Hei, etter 6 måneder borte fra spillet har vennene mine overtalt meg til å få 10 dager gratis for prøve det igjen. Mest press fra min gamle arena partner.

 

Så spørsmål, hva har skjedd med hunters på den tiden, sluttet i midten av juni 09.

 

Min character: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...os&n=Jeyjey

 

Skal gå pvp disse 10 dagene, blir boosta i det nye random heroic systemet

 

Noen inputs, hva jeg bør gjøre? enkle gode gear updates osv evnt pet choise?

Endret av Jonhe008
Lenke til kommentar
Hei, etter 6 måneder borte fra spillet har vennene mine overtalt meg til å få 10 dager gratis for prøve det igjen. Mest press fra min gamle arena partner.

 

Så spørsmål, hva har skjedd med hunters på den tiden, sluttet i midten av juni 09.

 

Min character: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...os&n=Jeyjey

 

Skal gå pvp disse 10 dagene, blir boosta i det nye random heroic systemet

 

Noen inputs, hva jeg bør gjøre? enkle gode gear updates osv evnt pet choise?

 

10 dagers trial regnes vel som en seperat konto.

Lenke til kommentar
Hei, etter 6 måneder borte fra spillet har vennene mine overtalt meg til å få 10 dager gratis for prøve det igjen. Mest press fra min gamle arena partner.

 

Så spørsmål, hva har skjedd med hunters på den tiden, sluttet i midten av juni 09.

 

Min character: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...os&n=Jeyjey

 

Skal gå pvp disse 10 dagene, blir boosta i det nye random heroic systemet

 

Noen inputs, hva jeg bør gjøre? enkle gode gear updates osv evnt pet choise?

 

10 dagers trial regnes vel som en seperat konto.

 

Noen gang hørt om scroll of resurrection?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...