Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er 77 atm og har noen spørsmål:

 

Hvilke stats prioriterer man som MM? Samme som survival altså Agility all the way? Rotation som MM, Hvilke abilitys prioriteres?

 

Pets? Hvilke er de beste raid pets'ene?

 

Er det lurt å holde seg BM til man har fått seg noe bra gear eller er det MM fra første raid?

 

Glyphs? Steady, Aspect of the hawk og Hunters mark som teller eller?

 

Har fått meg 3 epics fra ToC allerede, trinket boots og shoulders.... En av dem er leather.. Er de verdt å prioritere framfor Naxx 10/25 og Satharion osv?

Lenke til kommentar
Er 77 atm og har noen spørsmål:

 

Hvilke stats prioriterer man som MM? Samme som survival altså Agility all the way? Rotation som MM, Hvilke abilitys prioriteres?

 

Pets? Hvilke er de beste raid pets'ene?

 

Er det lurt å holde seg BM til man har fått seg noe bra gear eller er det MM fra første raid?

 

Glyphs? Steady, Aspect of the hawk og Hunters mark som teller eller?

 

Har fått meg 3 epics fra ToC allerede, trinket boots og shoulders.... En av dem er leather.. Er de verdt å prioritere framfor Naxx 10/25 og Satharion osv?

 

MM krever litt godt gear for å bruke optimalt. Survival er vel entry raid spec imo. MM er mer ArP enn Agility. De fleste stacker det.

 

Rotation har jeg ikke helt satt meg inn i enda, da jeg fortsatt er Survival.

 

Glyphs ville jeg valgt Aimed Shot og Chimera Shot hvertfall, kanskje Serpent Sting. Alltid fint med kortere CD på ting man bruker mye og lengre durations er jo aldri feil.

Wolf er vel fortsatt det beste raid pettet?

Lenke til kommentar

Som MM bruker jeg glyph of chimera shot (kortere CD på dette? OWYE), kill shot(alltid fint å få flere killshots av i fighter med adds osvosv) og serpent sting (siden den varer lengre, gjør den mer damage = chimera shot gjør mer damage).

 

Prioriteringa er; få unna det med lengst CD først, og dermed alltid bruke den som er øverst på lista som er av CD først. Noe slikt.=P

Chimera

Aimed

Arcane

Steady

Alltid ha serpent sting oppe så klart.

 

Men det er bare slik jeg gjør det da. Funker fint for meg. Hvis du kjører armor pen spec+gems så er det vel slik at arcane shot utgår når du har nådd et visst nummer med pen-rating, da steady gjør mer damage. Er ikke sikker på det siden jeg ikke gjør det selv.

 

Stemmer at MM trenger mer gear, gjerne et itemlevel 226+ ranged weapon for å kunne være bedre enn survival, sånn hvis du ser på det med EJ-briller. Survival er vel mye mer vennlig når du ikke er så godt gearet. Selv gemmer jeg agility selv om jeg er marksman. Personlig preferanse.

Og ja, wolf er fremdeles det beste pettet.

Endret av Isilme
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...