SnusHanen Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 så var det ikke det du spurte etter eller da:p Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg ble ikke helt klok på markmanship av å lese på elitist jerks. Har noen spm så jeg forhåpentligvis kan få svar på. Bruker man arcane shot? Viss jeg forsto det riktig utgikk arcane shot viss man hadde rimelig bra gear? Silencing shot blir brukt? Når bruker man chimera shot? Så fort den er ledig eller venter man til rett før serpent stingen går ut? Shooting rotation blir noe slikt som? Serpent sting - silencing shot - aimed shot - arcane shot? - chimera shot - Steady shot ? Endret 25. oktober 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Når bruker man chimera shot? Så fort den er ledig eller venter man til rett før serpent stingen går ut? Nå er jeg ingen Hunter, men det virker logisk for meg at en så bra ability burde brukes så ofte man kan. Den har 10 sec cooldown og refresher Serpent Sting, så jeg ser ingen grunn til å vente. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tror det er noe med at den gir 40% av skadet serpent sting allerede har gjort, så skaden blir høyere viss man feks venter til serpent sting har 1sek igjen. Men er egentlig enig med det du sier. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Den gjør ikke 40% av skaden SeS har gjort, men 40% SeS skade. Om du bruker den rett etter at du har brukt sting eller venter til 1 sekund før den går ut gjør ingen forskjell i skaden. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ah da har jeg misforstått, takk takk. Lenke til kommentar
Rber Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei. Jeg har levlet en BM hunter til 77 nå. Tenker å dualspecce til BM og MM/surv. Kommer jeg til å trenge 2 sett med gear? Eller vil jeg kunne bruke det samme gearet uansett hvilket spec jeg har? Tenker å fortsette med BM til soloing, og enten MM eller surv til raids. Hvilket er best? mvh Rb Lenke til kommentar
KingArms Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 BM er ikke lenger en god spec på 80 som den var på 70. Jeg ser på den nå som en pur lvle spec egentlig (spiller ikke PvP). Survival er tingen til du får litt gear og kan specce til MM i raidsituasjon. Som Survival vil jo Agility være din beste venn mens MM har en stor kjærlighet for ArP. Så gearet vil jo være relativt det samme, bare andre gems for det meste. BM vet jeg faktisk ingen ting om hva folk på 80 bruker, tipper på en PvP spec og gems dertil. AP var jo en slager på 70 da hvertfall om jeg husker korrekt. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Det er ikke SÅ stor forskjell lengre, så hvis man ikke raider helt dødsseriøst er BM et helt greit alternativ. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Noen som har et rimelig sinnsvakt PVP spec å linke til da? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvordan er hunter rotasjonene i PvE for tiden? Er det mye å følge med på? Jeg liker å ha en litt vanskelig rotasjon, synes det er mer morsomt å spille med en komplisert klasse. Tenker spesielt på MM/surv. Jeg vurderer å starte på hunteren min igjen Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Min rotasjon er ihvertfall: Serpent Sting Black Arrow Explosive Shot Multi Shot Steady Shot Steady Shot "As a Survival hunter you want to keep your Serpent Sting up all the time and you want to use Black Arrow whenever it’s available – both for the Lock & Load procs and the damage increase (and the DoT). Otherwise, you want to hit Explosive Shot every time it’s off cooldown, and use Multi-Shot and Steady Shot to fill in your shot rotation while you wait for Explosive Shot cooldown to finish. The idea is that Explosive Shot is the highest damage shot, then multi-shot (which does a lot more damage than steady) then use Steady Shot to fill in the gaps. So the basic of the survival shot rotation is Serpent always up, Black Arrow whenever available, Explosive, then Multi or Steady until Explosive is ready again." Endret 3. november 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hvordan er det med mana for huntere i lvl 80? Merker jeg går oom etter ca. 8 mobs når jeg levler (lvl 75 atm). Må man rulere mye med aspect of the viper i raids? Eller jevner mana problemene seg ut etterhvert som man får mer mana? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Jeg går oom etter ca. 12 vanlige mobs. I raids bruker jeg alltid Aspect Of The Viper når jeg ikke er i combat. Slik går jeg aldri oom, ihvertfall ikke i bossfights, med mindre bossen er en skikkelig hard nøtt. Derfor har jeg med meg rikelig Runic Mana Potion, bare sånn i tilfelle. Går jeg oom i en bossfight, selv etter å ha brukt mana potion, har jeg ikke noe annet valg enn å aktivere Aspect Of The Viper til jeg er på max igjen. Jeg liker ikke å bruke det i combat (i raids) siden det er en skikkelig dps killer. Men må man, så må man. Heldigvis skjer det ikke veldig ofte. Jeg har også Resourcefulness og Thrill Of The Hunt, som hjelper litt på. Endret 3. november 2009 av Therawyn Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Takk for svarene Therawyn! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ingen årsak er det mer du lurer på, feel free to pm me Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Wooohooo starta en hunter orc og han er i lvl 10 og nå skal jeg ha en pet men hvilket skal jeg ta? Hvis jeg har forstått det riktig er noen pets "tank" og andre "dps" Så hva kan en orc i lvl 10 satse på? Og hva skal jeg bruke på talents for pvp? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Wooohooo starta en hunter orc og han er i lvl 10 og nå skal jeg ha en pet men hvilket skal jeg ta? Hvis jeg har forstått det riktig er noen pets "tank" og andre "dps" Så hva kan en orc i lvl 10 satse på? Og hva skal jeg bruke på talents for pvp? I Durotar/Barrens er det jo en del å velge i, Alt fra tigere til skorpioner. Sjekk ut www.wow-petopia.com - masse info om forskjellige hunter pets. Angående spec, så er Beast Mastery det beste å levle med. Og respec feks. Survival når du er level 80. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg skjønner ikke talentet Focused Fire. Det er jo ikke før man er level 66 at man får Kill Command. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå