Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ble ikke helt klok på markmanship av å lese på elitist jerks. Har noen spm så jeg forhåpentligvis kan få svar på.

 

Bruker man arcane shot? Viss jeg forsto det riktig utgikk arcane shot viss man hadde rimelig bra gear?

 

Silencing shot blir brukt?

 

Når bruker man chimera shot? Så fort den er ledig eller venter man til rett før serpent stingen går ut?

 

Shooting rotation blir noe slikt som?

 

Serpent sting - silencing shot - aimed shot - arcane shot? - chimera shot - Steady shot ?

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Når bruker man chimera shot? Så fort den er ledig eller venter man til rett før serpent stingen går ut?

 

Nå er jeg ingen Hunter, men det virker logisk for meg at en så bra ability burde brukes så ofte man kan. Den har 10 sec cooldown og refresher Serpent Sting, så jeg ser ingen grunn til å vente.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg har levlet en BM hunter til 77 nå. Tenker å dualspecce til BM og MM/surv. Kommer jeg til å trenge 2 sett med gear? Eller vil jeg kunne bruke det samme gearet uansett hvilket spec jeg har? Tenker å fortsette med BM til soloing, og enten MM eller surv til raids. Hvilket er best?

 

mvh Rb

Lenke til kommentar

BM er ikke lenger en god spec på 80 som den var på 70. Jeg ser på den nå som en pur lvle spec egentlig (spiller ikke PvP). Survival er tingen til du får litt gear og kan specce til MM i raidsituasjon. Som Survival vil jo Agility være din beste venn mens MM har en stor kjærlighet for ArP. Så gearet vil jo være relativt det samme, bare andre gems for det meste.

 

BM vet jeg faktisk ingen ting om hva folk på 80 bruker, tipper på en PvP spec og gems dertil. AP var jo en slager på 70 da hvertfall om jeg husker korrekt.

Lenke til kommentar

Min rotasjon er ihvertfall:

 

Serpent Sting

Black Arrow

 

Explosive Shot

Multi Shot

Steady Shot

Steady Shot

 

"As a Survival hunter you want to keep your Serpent Sting up all the time and you want to use Black Arrow whenever it’s available – both for the Lock & Load procs and the damage increase (and the DoT). Otherwise, you want to hit Explosive Shot every time it’s off cooldown, and use Multi-Shot and Steady Shot to fill in your shot rotation while you wait for Explosive Shot cooldown to finish. The idea is that Explosive Shot is the highest damage shot, then multi-shot (which does a lot more damage than steady) then use Steady Shot to fill in the gaps. So the basic of the survival shot rotation is Serpent always up, Black Arrow whenever available, Explosive, then Multi or Steady until Explosive is ready again."

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg går oom etter ca. 12 vanlige mobs. I raids bruker jeg alltid Aspect Of The Viper når jeg ikke er i combat. Slik går jeg aldri oom, ihvertfall ikke i bossfights, med mindre bossen er en skikkelig hard nøtt. Derfor har jeg med meg rikelig Runic Mana Potion, bare sånn i tilfelle. Går jeg oom i en bossfight, selv etter å ha brukt mana potion, har jeg ikke noe annet valg enn å aktivere Aspect Of The Viper til jeg er på max igjen. Jeg liker ikke å bruke det i combat (i raids) siden det er en skikkelig dps killer. Men må man, så må man. Heldigvis skjer det ikke veldig ofte. Jeg har også Resourcefulness og Thrill Of The Hunt, som hjelper litt på.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
Wooohooo starta en hunter orc og han er i lvl 10 og nå skal jeg ha en pet men hvilket skal jeg ta? Hvis jeg har forstått det riktig er noen pets "tank" og andre "dps" Så hva kan en orc i lvl 10 satse på? Og hva skal jeg bruke på talents for pvp?

 

I Durotar/Barrens er det jo en del å velge i, Alt fra tigere til skorpioner.

Sjekk ut www.wow-petopia.com - masse info om forskjellige hunter pets.

 

Angående spec, så er Beast Mastery det beste å levle med.

Og respec feks. Survival når du er level 80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...