Anonym234 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Også stor fan av at de nevnte mindre abilities Det er latterlig hvor mange keybindings jeg har på hunteren min nå. Eksempler? Jeg har nemlig ingen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) feil tråd. Endret 25. august 2009 av Stine Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Også stor fan av at de nevnte mindre abilities Det er latterlig hvor mange keybindings jeg har på hunteren min nå. Eksempler? Jeg har nemlig ingen clicker? Triks: Keybind en ting hver uke, i tillegg kan du skjule knappen slik at det å klikke den ikke er et alternativ. Ting går mye kjappere når du bare kan bevege fingrene dine i "wasd" området. (Jeg har putta det meste av buffs og OOC greier på numpad-knappene.) Lenke til kommentar
Kald Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Heisann. Har nå levlet min hunter og har rundt 2 dager played på 80. Har skaffet en del gear og veldig fornøyd med klassen. I HC så ligger jeg på mellom 2.2k - 3.2k dps, kommer helt ann på bosser og gruppe. Det jeg lurer på er om det er noen måte jeg kan forbedre min dps på? Altså i form av enchants, ability rotasjon, specc og professions. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...varr&n=Rihn Endret 26. august 2009 av Giba Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) - Du mangler 5 enchants: Head, Shoulder, Chest, Hands, Feet. - Pettet ditt (antar at du bruker ulven siden kun den er 80) burde specces til Cobra Reflexes og Dash istedenfor Stamina. - Du har +80 Attack Power og +40 Crit Rating å hente på å levle professions til 450. (Fur Lining + Master of Anatomy.) - Du kan også oppgradere våpen og wrist-enchant. - Du burde prøve å skaffe deg: Marrowstrike (ToTC HC) til våpen, og forsøke å skaffe deg Head (1.prio) og Legs fra Emblems. Er usikker på hva som er 2set T8 for hunters, men er denne bra, skaff deg chesten så fort som mulig også. Håper dette hjalp. Edit: Jeg blingsa litt på verdien av LW pga. nåværende bracer enchant. Endret 26. august 2009 av PSV Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Trenger litt starthjelp til pvp hunter: Har en lvl 80 hunter Amory (0/14/57 specen som er pvp) Jeg har en del pvp epics og deadly ringen. Jeg har samlet opp 75000 Hpoint, 20 av hver mark(så langt) og 160 stonekeeper shard. Så skal begynne å kjøpe noe pvp gear da neste season starter. Burde jeg da starte med Deadly set items eller starte på furius offset delene? Hva gemer en pvp surv hunter med? Kjører man bare agi eller agi/sta? gemer man resilience i det heletatt? Endret 29. august 2009 av Orcuz Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva synes dere? Beholde den (i min mening) sykt digge set 4 bonusen på T8? eller går for set 2 bonusen på T9? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hva synes dere? Beholde den (i min mening) sykt digge set 4 bonusen på T8? eller går for set 2 bonusen på T9? hvilket spec er du ? 0_O jeg skitet ut min "digge" setbonus får bedre totc10 gloves jeg siden den procet så utrolig lite -.- Endret 2. september 2009 av DaXoN Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Jeg er survival nå, men vurderer å prøve MM snart. Hva synes dere da? bytte ut eller beholde? Proccer sjelden? synes den proccer ganske ofte jeg. Og tror du den serpent sting crit saken proccer no mer? Endret 3. september 2009 av Gloms Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Serpent sting har du jo som regel oppe 100% av fighten, så den burde procce oftere Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg er survival nå, men vurderer å prøve MM snart. Hva synes dere da? bytte ut eller beholde? Proccer sjelden? synes den proccer ganske ofte jeg. Og tror du den serpent sting crit saken proccer no mer? serp sting skal være på bossen 100% så den vil nok proce mere en den setbonusen ja når jeg hadde 4xsett endte det som oftest med 1 proc max på bosser vis jeg var heldig Lenke til kommentar
keZ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 hva er best pve spec nå? noen som gidder sette opp et bra spec for meg? fins det noen bra sider med hunter info. macros rotations og sånt? Lenke til kommentar
haaallo Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg er lvl 79 og godt på vei inn i lvl 80 verdenen;) Er hunter god DPS eller er denne klassen dårligere enn andre DPS klasser, som f.eks mage? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) noen som kan hjelpe med pvp build lvl 80? er 80 straks, å skal begynne med pvp, mest bgs. tenkte noe slik build¨ http://www.wowhead.com/?talent#cxZ0eV0oZIc0iocRheuhhsu eller http://www.wowhead.com/?talent#cZfcq0RhdGIcxuAofc0io har ikke noe spess pvp gear enda men det kommer seg. Endret 12. september 2009 av spaceway Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg bruker http://www.wowhead.com/?talent#cZ0eV0oZf0ciofIheuAMou:Nk0VzM Avhengig av hvor mye hit du har kan du sikkert flytte noen poeng til Focused Aim, hvis du føler det er nødvendig. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hva slags glyphs burde hunter ha? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Spørs hvilken spec du har, og om det skal brukes til pve eller pvp. Endret 12. september 2009 av Inxs Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 lurer på det samme, hvilken anbefales til pvp hunter? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg linket jo til en pvp build, med glyphs. Endret 12. september 2009 av Inxs Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg linket jo til en pvp build, med glyphs. ah så ikke med en gang at der var med glyphs. ok takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå