Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Også stor fan av at de nevnte mindre abilities :D Det er latterlig hvor mange keybindings jeg har på hunteren min nå.

Eksempler? Jeg har nemlig ingen :ohmy:;)

:nei: clicker?

 

Triks:

Keybind en ting hver uke, i tillegg kan du skjule knappen slik at det å klikke den ikke er et alternativ. Ting går mye kjappere når du bare kan bevege fingrene dine i "wasd" området.

 

(Jeg har putta det meste av buffs og OOC greier på numpad-knappene.)

Lenke til kommentar

Heisann.

 

Har nå levlet min hunter og har rundt 2 dager played på 80. Har skaffet en del gear og veldig fornøyd med klassen.

I HC så ligger jeg på mellom 2.2k - 3.2k dps, kommer helt ann på bosser og gruppe.

 

Det jeg lurer på er om det er noen måte jeg kan forbedre min dps på?

Altså i form av enchants, ability rotasjon, specc og professions.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...varr&n=Rihn

Endret av Giba
Lenke til kommentar

- Du mangler 5 enchants: Head, Shoulder, Chest, Hands, Feet.

- Pettet ditt (antar at du bruker ulven siden kun den er 80) burde specces til Cobra Reflexes og Dash istedenfor Stamina.

- Du har +80 Attack Power og +40 Crit Rating å hente på å levle professions til 450. (Fur Lining + Master of Anatomy.)

- Du kan også oppgradere våpen og wrist-enchant.

 

- Du burde prøve å skaffe deg: Marrowstrike (ToTC HC) til våpen, og forsøke å skaffe deg Head (1.prio) og Legs fra Emblems. Er usikker på hva som er 2set T8 for hunters, men er denne bra, skaff deg chesten så fort som mulig også.

 

Håper dette hjalp. :)

 

Edit: Jeg blingsa litt på verdien av LW pga. nåværende bracer enchant.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Trenger litt starthjelp til pvp hunter:

 

Har en lvl 80 hunter Amory (0/14/57 specen som er pvp)

 

Jeg har en del pvp epics og deadly ringen.

 

Jeg har samlet opp 75000 Hpoint, 20 av hver mark(så langt) og 160 stonekeeper shard. Så skal begynne å kjøpe noe pvp gear da neste season starter. Burde jeg da starte med Deadly set items eller starte på furius offset delene?

 

Hva gemer en pvp surv hunter med? Kjører man bare agi eller agi/sta? gemer man resilience i det heletatt?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
Jeg er survival nå, men vurderer å prøve MM snart. Hva synes dere da? bytte ut eller beholde?

 

Proccer sjelden? synes den proccer ganske ofte jeg. Og tror du den serpent sting crit saken proccer no mer?

 

serp sting skal være på bossen 100% så den vil nok proce mere en den setbonusen ja

 

når jeg hadde 4xsett endte det som oftest med 1 proc max på bosser vis jeg var heldig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...