Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Offisielle patchnotes for 1.10 ute!

 

Kort oppsummering:

 

-Shadow Form reduserer ranged damage også

-Freezing Trap får diminshing returns

-Weapon Speed Normalization osv, trege våpen blir nerfa.

-Du blir nødt å grinde beaststalker om du skal ha nye epic-settet. Wohoo! :roll:

Lenke til kommentar

Litt vanskelig å tolke det som sto i patchnotes, men sånn som jeg forstod det er det som starter questen for hver del av det nye epicsettet tilsvarende del av det gamle settet... Og du kan ikke f.eks. bruke epic-shadowcraft som feraldruid fordi det nye settet blir classes: tralala

Lenke til kommentar

Dal'Rends, fordi du kan putte to enchants på.

 

Barbarous Blade:

+1% Crit

+60 Attackpower

+15 Agility-enchant (=30 Attackpower, 90 totalt)

 

Dal'Rends-settet:

+4 STR

+1% Crit

+100 Armor

+7 Defense

+50 Attackpower (Set-bonus)

+2x15 Agility-enchant (=60 attackpower, 110 totalt)

 

EDIT:

 

Når 1.10 kommer blir det mulig å få +25 AGI på 2H våpen (=50 Attackpower). Da blir Barbarous Blade og Dal'Rends identiske når det kommer til ren attackpower, men du får jo litt mer smågreier hvis du gidder å skaffe Dal'Rends.

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
Jesus inn i helvette hunter er ubernerfa :/

5706012[/snapback]

multishot og aimedshot har fått normalized weapon speed på 2.80 slik at uansett om du har en treg bue vil den fungere som om den hadde 2.80 i speed ergo multishot crits med ashjre'thul er laaaangt mindre :(

Lenke til kommentar
Jesus inn i helvette hunter er ubernerfa :/

5706012[/snapback]

multishot og aimedshot har fått normalized weapon speed på 2.80 slik at uansett om du har en treg bue vil den fungere som om den hadde 2.80 i speed ergo multishot crits med ashjre'thul er laaaangt mindre :(

5706300[/snapback]

 

Fra 3k aimed til 2k da eller noe ? :whistle:

Lenke til kommentar

Jeg er kommet til lvl 50 med hunteren min nå, og er på dette questet, og før jeg velger hva jeg vil ha vil jeg gjerne vite hva dere synes.

Jeg for min del tror polearmen er best for meg, siden det er greit med ekstra mana og jeg allerede har en del trinkets. En annen ting er også det at jeg ofte glemmer å bruke dem, så det er bedre for meg å ha ting som gjør noe når jeg har det på/bruker det enn det jeg må sette på selv.

 

Så.. Noen som har noe å si om det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...