Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis målet ditt er å gjøre instancer og raid så er det bortkastet tid å gjøre pvp for å skaffe pvp gear først spør du meg.

 

Dette fordi statsa på gearet ikke er tilpasset pve.

 

Var jeg deg ville jeg heller startet med å gjøre alle lvl80 instancene på normal difficulty. Pass på å sank inn alle quests for instancene på forhånd(Halls of Lightning har noen quest chains du må gjøre for å få tilgang til quests dit, mens de andre instancene får du questa nær instancen).

Du får da quest rewards tilpassa pve og er du heldig så dropper det også gear som er bra.

Når du har gjort dette er det da å gjøre Heroic instancer, og i tillegg så fins det sikkert noe crafted gear for Hunter som er bra før man får Raid gear.

Lenke til kommentar
hei!

 

Hvilke våpen og slikt er det jeg kan ha som er bedre en det jeg har i dag? Driver å farmer honor point i BGS og WG, til hatefull settet. Min tanke er etterhvert å få kjørt noe instanse greier / kansje raid.

Har testet arena litt, men det er liksom ikke helt meg.

Legger ved armorylink.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Moffeloffen

Du burde sannsynligvis skaffe deg litt basic kunnskaper også. Hunters trenger ikke strength, defense rating eller spell power som du har på noe av gearet ditt. Du bør bytte ut disse delene asap. Normal instances er vel å anbefale på ditt nivå, som Wowaddict sa.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Har fått meg wotlk etter å ikke ha spilt wow på over ett år.

 

Logga inn og så at det er jo kommet en hel haug nye ting og nye skills.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen her som har no tips til en god levling build? gjerne med begrunnelser for hvorfor de mener den er god i tilegg. Hadde vært veldig greit med litt starthjelp sånn at jeg kommer litt i gang, for det er veldig mye å sette seg inn i igjen, hehe.

 

Og hva slags pet bruker dere under levling og på level 80? greit å vite sånn at jeg vet om jeg absolutt trenger å skifte ut den trofaste purka mi :p

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
hei!

 

Hvilke våpen og slikt er det jeg kan ha som er bedre en det jeg har i dag? Driver å farmer honor point i BGS og WG, til hatefull settet. Min tanke er etterhvert å få kjørt noe instanse greier / kansje raid.

Har testet arena litt, men det er liksom ikke helt meg.

Legger ved armorylink.

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Moffeloffen

Gratulerer, det å levle til 80 med det gearet må ha vært pain. Skaff deg gear med agility og attackpower, det du har nå er....horribelt. Hvordan du ikke klarte å ta polearmen fra Champion of Anguish questen er utrolig =P Kjøpte du en lvl 70 char?

 

EDIT: Ikke helt pro på hunters, men haste gems? =S Bytt de ut med agi / hit eller noe sånt =P

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Når jeg trykker "C" og ser på "damage" under "ranged" står det i rødt. Holder jeg over det står det damagen og så står det "x61". Alt i rødt.

 

Hva er det?

 

Mulig jeg er helt tulling her, men er over ett år siden sist jeg spilte, så har glemt en del, hehe.

Lenke til kommentar
Når jeg trykker "C" og ser på "damage" under "ranged" står det i rødt. Holder jeg over det står det damagen og så står det "x61". Alt i rødt.

 

Hva er det?

 

Mulig jeg er helt tulling her, men er over ett år siden sist jeg spilte, så har glemt en del, hehe.

Aspect of the viper? :p

Lenke til kommentar
Når jeg trykker "C" og ser på "damage" under "ranged" står det i rødt. Holder jeg over det står det damagen og så står det "x61". Alt i rødt.

 

Hva er det?

 

Mulig jeg er helt tulling her, men er over ett år siden sist jeg spilte, så har glemt en del, hehe.

Aspect of the viper? :p

 

Haha, der kan du se. Hadde helt glemt det der jeg.

 

Men er det noen her som har no forslag til en build jeg bra burke fra 70 til 80 eller? hadde vært greit å få litt starthjelp. Ikke nødvendigvis hele builden, men tips til hva man MÅ ha og hva man absolutt ikke burde ta lenger osv.

Lenke til kommentar

http://www.wowhead.com/?talent#cVbGzggkVzhest0eMbZc

 

Hva synes dere om den? Er det noe som er helt feil der?

 

Og burde jeg beholde boaren min? eller burde jeg bytte den ut med noe annet? tenker på damage, hvor godt den holder aggro osv. Trenger litt hjelp med pet, ettersom jeg ikke tenkte så mye på det på 70 da jeg bare spilte PVP og hadde scorpion for den doten de hadde.

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...