Oxygen 07-12 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 God er tydeligvis subjektivt her. Alle seriøse powerleveler bruker dps pet. Huntere skal ikke brukes til AoE fordi det bruker man mye lengre tid på. Pet'en min kan holde 5 mobs om gangen om det blir nødvendig. Det er blitt enklere med oppgraderingene fra Blizzard, men det er fremdeles kjappest for huntere å ta en mob om gangen. Hvorfor i all verden skulle Blizzard lage til slik at det er best å ta mange mobs om gangen? Jeg ser ingen som gjør av alle realmer jeg har vært på. Det er sjeldent jeg ser frost mages også. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Ok, du er tydeligvis bare ute etter å trolle. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Påstand uten argument. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Først kommer du med påstander mot mine argumenter og mislykket, for deretter å innrømme at det bare var tøv og vås det du gjorde. Humor seksjonen er her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=73 For dem som forstår den. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Enhver idiot skjønner at det er bedre xp/tid brukt å samle 3-4 mobs og drepe dem (snakker ikke om å bruke volley, men man bruker multi-shot i rotasjonen om det er én eller flere mobs uansett), enn å ta én mob litt raskere enn når man tar de 3-4. Ikke kom her og krev argumenter når du ikke har kommet med et eneste brukende selv. "Jeg ser ingen som gjør av alle realmer jeg har vært på." Gjøk. Du vrir og vender på alt jeg sier, og påstår at jeg har "innrømmet at det bare var tøv og vås det jeg gjorde". Det er tydelig at du bare prøver å provosere. Endret 21. juni 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvis fremgangsmåten din var den beste ville samtlige som levler hunter gått etter oppskriften din. Det er det ingen som gjør for det funker rett og slett ikke. Kan du finne til guider som sier at man skal ta mange mobs om gangen som hunter? Det er ingen powerlevler som gjør det en gang da det brukes opp mana fort og må fylle på hele tiden og det er ikke sikkert det er nok mana til å holde på slikt en eneste runde. Hvordan pet'en klarer å holde aggro skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har testet det, men kan ikke holde noe stort ut da du ikke kan mende når du ikke har mana. Så skriver du ikke kom her å krev argumenter. Det er bare de som er vant med å komme med påstander som sier slikt fordi de ikke tåler å få argumenter mot seg for da holder ikke påstandene sine mål som de klynger seg så godt om. Jeg kommer med masse argumenter som bygger opp mine påstander fordi dette er objektivt og sannheten er alltid objektiv. Kan du debunke noen eller er du redd og løper med halen mellom bena? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 (endret) Det er ikke snakk om å ta mange mobs om gangen, men mer enn én. Som hunter har du en fin ting som heter Aspect of the Viper, som lar deg fylle opp mana ved å knapt drepe en mob. Mend pet koster heller ikke stort med mana, og det er sjeldent man trenger å bruke det likevel. Når det gjelder din argumentasjon så må du gjerne henvise til noen argumenter du har kommet med. Jeg ser ingen som holder mål. Endret 21. juni 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Når det gjelder din argumentasjon så må du gjerne henvise til noen argumenter du har kommet med. Jeg ser ingen som holder mål. Det heter argumentere for sine påstander, ikke argumentere for sine argumenter. Her bare avslører du deg selv så grundig i hvor begredelig det står til med rasjonell tenking. Når man har kondisjonert seg selv til å bare komme med påstander, vet knapt noen hva å argumentere er for noe. Man kan jo saktens begynne å lure om de er rendyrka psykopater. Jeg fant en guide som støtter opp for at det jeg mente er beste level pet er Ferocity. http://www.warcrafthuntersunion.com/2008/1...st-leveling-pet "The best solo leveling pet is not any tenacity pet, not even with Thunderstomp." Oxygen07 tar feil. Sier han uten å argumentere hvorfor det er feil. Hvem som helst kan komme med påstander, og påstander er oftest av psykotiske grunner. Rasjonelle mennesker argumentere _alltid_. Kan du komme med argumenter eller er du rett og slett psykopat? Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Oxygen07 tar feil. ^ Endret 22. juni 2009 av Xiffic Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 oxyen tar riktig u stupid sons of bitches this is a business page get off of it when a bear makes his enemies it is his naturally instincts to rest for the next set of enemies so he will need a good rest before huting again bitches Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) oxyen tar riktig u stupid sons of bitches this is a business page get off of it when a bear makes his enemies it is his naturally instincts to rest for the next set of enemies so he will need a good rest before huting again bitches Hvis det der var et forsøk på å være morsom så feila du totalt. Endret 22. juni 2009 av Wowaddict Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hva skal man med huntere i raid? Er ikke mage og warlock mer enn godt nok? Jeg har Ferocity som talent på katten min. Finnes det mer specs? Hvor lærer jeg Kill Command? Hvis jeg vil unlearne talents og specce på nytt (i BM) mister jeg exotic pet imens jeg gjør dette? ^Dette er spørsmålene Oxygen07 spurte om rett før han plutselig skjønte alt om huntere..... --- Det er ikke noe oppskrift på det her, men om man ønsker å kun fokusere på et target som BM mens man lvl'er, kan det være lurt å specce inn i aimed shot. Hvis man bruker Multi shot vil man lettere ta aggro fra alle de andre mobsa pet'en ikke har aggro på og ende opp med 2-3 mobs på seg selv istedenfor at pet tanker de. Et annet problem er at dps pet tåler litt mindre og man vil som oftest måtte håndtere mer enn 1 "mob" om gangen. Dersom man nå har speccet inn i aimed shot og pet holder aggro på hele gjengen, vil det kanskje i noen tilfeller bli litt pes og holde pet oppe med "mend pet". -Tanking pet vil kunne holde aggro på flere mobs om gangen. -Multi shot er litt lettere å bruke uten å ta aggro og poeng brukt i MM treet kan puttes andre plasser. -Pet tåler litt mer, kan lettere heales opp og vil ikke trenge å heales opp så ofte. (mindre manaforbruk) -Om pet'en tanker 3 stk vil kanskje 2 av de være på 50-75% hp når hunteren sitt main target er nede. -Hunteren trenger ikke tenke på noe annet enn manaforbruk (bytte mellom viper og hawk/dragonhawk), pet'en sin helse + "rotasjoner" og aggro (sikkert litt annet også!) Dette er jo som sagt ikke noe fasit, men bare noe jeg synes er verdt å nevne Jeg kommer ikke inn på den guiden ovenfor siden jeg sitter på jobb, men det ser ut som den er fra 2008 ifølge den linken. Selv da synes jeg å huske at gorilla med thunderstomp var helt latterlig å lvl'e fra 70-80 med siden volley gjorde syk dmg og gorillaen kunne holde aggro + overleve det meste. Dette var det de fleste gjorde ved WotLK release. Endret 22. juni 2009 av Xiffic Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hva skal man med huntere i raid? Er ikke mage og warlock mer enn godt nok? Jeg har Ferocity som talent på katten min. Finnes det mer specs? Hvor lærer jeg Kill Command? Hvis jeg vil unlearne talents og specce på nytt (i BM) mister jeg exotic pet imens jeg gjør dette? ^Dette er spørsmålene Oxygen07 spurte om rett før han plutselig skjønte alt om huntere..... --- Det er ikke noe oppskrift på det her, men om man ønsker å kun fokusere på et target som BM mens man lvl'er, kan det være lurt å specce inn i aimed shot. Hvis man bruker Multi shot vil man lettere ta aggro fra alle de andre mobsa pet'en ikke har aggro på og ende opp med 2-3 mobs på seg selv istedenfor at pet tanker de. Et annet problem er at dps pet tåler litt mindre og man vil som oftest måtte håndtere mer enn 1 "mob" om gangen. Dersom man nå har speccet inn i aimed shot og pet holder aggro på hele gjengen, vil det kanskje i noen tilfeller bli litt pes og holde pet oppe med "mend pet". -Tanking pet vil kunne holde aggro på flere mobs om gangen. -Multi shot er litt lettere å bruke uten å ta aggro og poeng brukt i MM treet kan puttes andre plasser. -Pet tåler litt mer, kan lettere heales opp og vil ikke trenge å heales opp så ofte. (mindre manaforbruk) -Om pet'en tanker 3 stk vil kanskje 2 av de være på 50-75% hp når hunteren sitt main target er nede. -Hunteren trenger ikke tenke på noe annet enn manaforbruk (bytte mellom viper og hawk/dragonhawk), pet'en sin helse + "rotasjoner" og aggro (sikkert litt annet også!) Dette er jo som sagt ikke noe fasit, men bare noe jeg synes er verdt å nevne Jeg kommer ikke inn på den guiden ovenfor siden jeg sitter på jobb, men det ser ut som den er fra 2008 ifølge den linken. Selv da synes jeg å huske at gorilla med thunderstomp var helt latterlig å lvl'e fra 70-80 med siden volley gjorde syk dmg og gorillaen kunne holde aggro + overleve det meste. Dette var det de fleste gjorde ved WotLK release. Vil du ennå anbefale Gorilla som lvle pet? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gorilla er like bra som et hvert tenacity pet, siden alle nå har Thunderstomp. Tidligere var det bare gorilla som hadde det. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Gorilla er like bra som et hvert tenacity pet, siden alle nå har Thunderstomp. Tidligere var det bare gorilla som hadde det. Ah, okai Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 ^Dette er spørsmålene Oxygen07 spurte om rett før han plutselig skjønte alt om huntere..... Ja, dps pet er raskere å levle med Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Våknet av Dido - Hunter på klokkeradioen i morges, og fikk denne idéen. Kunne blitt bedre om jeg hadde hatt mer tid, men ble da noe Endret 24. juni 2009 av Tomriel Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Haha, jeg hørte faktisk hunter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå