moffeloffen Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 ok Har dere et eksempel på en tre som jeg kan bruke på surv? Hvor skal poengene være? Man bruker ikke pet på surv ikkesant? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 0-15-56 6-14-51 og jo du bruker pet, men pettet har ikke like høy dps output som det ville hatt vis du speccet BM. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Forslag til ferdiglaga Hunter UI noen? PvP-ting er uviktig. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Andre som sliter med at petet sine talent points resetter seg hele tiden når man skifter spec? Begynner å bli sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Noen som har en pvp-guide / video til hunter's. Føler jeg sliter litt, dog er jeg bare lvl 54, men hadde vært fint å lese litt strategier mot forskjellige classes. Føler at jeg ikke får helt overtaket på motstanderen, og mister derfor hode kjapt. Hadde jeg vært mer forbredt hadde det nok vært lettere. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva skal man med huntere i raid? Er ikke mage og warlock mer enn godt nok? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor er det så mange klasser i wow? hvorfor kunne det ikke bare vært en class, med 3 forskjellige speccs? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Alle klasser har 3 forskjellige specs. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg har Ferocity som talent på katten min. Finnes det mer specs? Hvor lærer jeg Kill Command? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hvis jeg vil unlearne talents og specce på nytt (i BM) mister jeg exotic pet imens jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ikke om det er stabled, såvidt jeg har skjønt. Lenke til kommentar
Rincewind Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Om du har et exotic pet, og så velger å resette talentene dine (eller bytter til annet specc uten BM 51pt talentet) så blir bare pettet unsummonet, og du kan ikke summone det igjen intil du bytter tilbake til BM igjen, eller bytter til annet pet hos Stablemasteren. Men pettet forsvinner ikke, du kan bare ikke summone det så lenge du mangler talentet. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hei hei. Ska lvle meg en hunter nå og lurer på hva som er den beste lvle speccen? link hadde vore greit. og så lurer eg på ka pet eg skal ha for lvling? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 BM er den beste levle speccen, med Ferocity pet for dps. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Ville heller tatt tenacity pet, pga Thunderstomp. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Ville heller tatt tenacity pet, pga Thunderstomp. Det sa meg heller lite Tenacity er det "tanke" pets? f.eks bjørn? Hadde vore greit med et litt mer konkret og enkelt svar, som f.eks Tiger Sorry for noobish spørsmål men har alldri lvlet hunter høyere en lvl 10 Edit: Skriveleif Endret 20. juni 2009 av Kellu Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 http://petopia.brashendeavors.net/html/ski...s_tenacity.html Bjørn er vel enkelt og greit å få tak i, men alle de andre som er listet der er like. Litt lengre nede på siden kan du se Thunderstomp, som er gull når du levler. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 http://petopia.brashendeavors.net/html/ski...s_tenacity.html Bjørn er vel enkelt og greit å få tak i, men alle de andre som er listet der er like. Litt lengre nede på siden kan du se Thunderstomp, som er gull når du levler. Takk skal du ha : ) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er egentlig ingen fasit, du må finne ut hva du liker best og hvilke forhold du vil spille under. Noen liker å levle f,eks, mage som fire mens andre som frost. Fire downer du mobben raskere ned, mens frost kan du aoe mange om gangen, men da må man kunne beherske det. Jeg levler med dps pet fordi jeg er kjapp å levle med den måten. Kanskje du trenger det litt roligere å vil heller bruke en litt bedre bygget tank pet. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Roligere? Et tenacity pet vil kunne holde aggro på flere mobs av gangen, i tillegg til å gjøre god aoe damage. Langt raskere enn å ta én og én mob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå