Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Noen som har en pvp-guide / video til hunter's. Føler jeg sliter litt, dog er jeg bare lvl 54, men hadde vært fint å lese litt strategier mot forskjellige classes. Føler at jeg ikke får helt overtaket på motstanderen, og mister derfor hode kjapt. Hadde jeg vært mer forbredt hadde det nok vært lettere.

Lenke til kommentar

Om du har et exotic pet, og så velger å resette talentene dine (eller bytter til annet specc uten BM 51pt talentet) så blir bare pettet unsummonet, og du kan ikke summone det igjen intil du bytter tilbake til BM igjen, eller bytter til annet pet hos Stablemasteren.

Men pettet forsvinner ikke, du kan bare ikke summone det så lenge du mangler talentet.

Lenke til kommentar
Ville heller tatt tenacity pet, pga Thunderstomp.

Det sa meg heller lite :p Tenacity er det "tanke" pets? f.eks bjørn?

Hadde vore greit med et litt mer konkret og enkelt svar, som f.eks Tiger :p

Sorry for noobish spørsmål men har alldri lvlet hunter høyere en lvl 10 :p

Edit: Skriveleif

Endret av Kellu
Lenke til kommentar

Det er egentlig ingen fasit, du må finne ut hva du liker best og hvilke forhold du vil spille under. Noen liker å levle f,eks, mage som fire mens andre som frost. Fire downer du mobben raskere ned, mens frost kan du aoe mange om gangen, men da må man kunne beherske det. Jeg levler med dps pet fordi jeg er kjapp å levle med den måten. Kanskje du trenger det litt roligere å vil heller bruke en litt bedre bygget tank pet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...