Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøvde meg på en survival spec jeg også nå. Liker explosive shot , særlig når den proccer , også er det stilig at hvert tick av ES kan critte uavhengig av de andre. kan fort bli noen tusen ut av det :)

 

Skal teste oppsettet i heroics senere så vi får se om jeg beholder speccen :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Da var jeg i gang med litt Hunter levling! Lurer på om noen kan hjelpe meg litt her, kjører cat som pet (dps, right?) men trenger en spec også. Hva egner seg best til levling? 3x XP tho. å kanskje en av dere kan sette opp en god levling spec?

her har du en helt grei lvling specc

 

for tiden er survival veien å gå hvis man vil gjøre grei dps i raids/heroics. Men må prioritere haste for at det skal bli ordentlig bra.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har RAF levla en hunter nå, og levla opp gjennom TBC og er straks 70, og reiser til Northrend. Har fra 60-70 levla med MM, og vært ganske fornøyd med det. Chimera shot slår fra seg:) Men hva tror dere er best å levle med av MM og Surv.? Explosive shot er vel temmelig fett om dagen, men mister jo litt damage fra talents litt nede i MM treet:P Tenkte å kanskje respecce på lvl 71 så jeg får både aimed og explosive. Eller burde jeg bare fortsette som MM?

 

Noen som har noen formeninger om det?

 

 

Jeg vil ikke levle som BM, synes det er kjedelig -_-.

Lenke til kommentar
Har RAF levla en hunter nå, og levla opp gjennom TBC og er straks 70, og reiser til Northrend. Har fra 60-70 levla med MM, og vært ganske fornøyd med det. Chimera shot slår fra seg:) Men hva tror dere er best å levle med av MM og Surv.? Explosive shot er vel temmelig fett om dagen, men mister jo litt damage fra talents litt nede i MM treet:P Tenkte å kanskje respecce på lvl 71 så jeg får både aimed og explosive. Eller burde jeg bare fortsette som MM?

 

Noen som har noen formeninger om det?

 

 

Jeg vil ikke levle som BM, synes det er kjedelig -_-.

 

Hei, du trenger virkelig ikke aimed shot for pve, multishot er så mye bedre. Og jeg har en helt alright spec på min, skulle kanskje ha fjernet scattershot :p mnmn snart kommer blackarrow til surv, sjukt op angrep :)

 

Talent tre: http://eu.wowarmory.com/character-talents....r&n=Beloric

Black Arrow: http://thottbot.com/s3674

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har ikke spilt hunter sider kara, og har nettopp tatt tak i hunteren min nå. Spekket beastmastery og skaffet en rihno. Noen spesielle tips til hvordan man spiller hunter nå? Fremdeles bare spamme steadyshot? Går så fort oom om dagen da jeg ikke kan være i aspect of viper hele tiden (da dør jo ikke ting)

 

Har det foresten blitt noen måte å skifte pet på uten å reise til stable master? Hørt folk har snakka om det...

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Mens vi venter på at huntere blir buffet bare bittelitt, bestemte jeg meg for å prøve et MM specc. Merker at folk ikke har møtt så mye annet enn survival huntere i arena! Mange som blir litt overrasket når de blir silenca =D

 

Har savna å spille MM-speccet hunter, så nå håper jeg de gjør noe med mana forbruket evt. mana regen for det speccet så blir det mulig å gå vekk fra survival.

Det var morro å spille Survival siden jeg aldri hadde rørt det treet tidligere, men MM er endel mer utfordrende og gir et mer variert spill.

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Jeg savner gode gamle aimed shot med flere sekunders cast time etterfulgt av en helvettes høy crit! DET var tider det :(

 

Men uansett, survival er ikke så verst akkurat nå, selv om blizzard skrev i bluepost her om dagen at hunters ligger litt lavere enn andre classes og at de prøver å forbedre det.

Hadde vært sweet om de buffa BM litt igjen. Syns det var ufattelig mye morsommere å raide som BM. Pet er jo så og si ubrukelig som surv. Gleder meg også til de endrer/fjerner(?) bullets/arrows.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg er en lvl 80BM hunter, jeg lurer på hva som er å satse på videre av våpen / armour. Er det rep som er veien og gå? Syntes ikke battlegrounds og slikt fenger så mye. Men instanser og slik kunne vært moro, men da bør jeg vel ha bedre gear en grønt og blått som jeg har i dag.

Lenke til kommentar

Vil anbefale at du begynner å bruke tabarden til Argent Crusade. Der får du en brukbar mail chest med fine stats. Du kan jo også prøve å få deg en gruppe til Utgarde Keep Heroic. En av de letteste heroicsa, hvor det dropper en fin epic crossbow :)

Ellers kan du jo evt. sjekke www.wowhead.com og søke opp instancer for å se hva som dropper eller skaffe deg AtlasLoot, som er en addon hvor du også kan sjekke hvor items kommer fra (ingame).

Lenke til kommentar

Heroic instancer er bare en vanskeligere versjon av de vanlige 5 manns instancene. Fortsatt bare fem folk, men disse gjøres kun på level 80.

 

Jeg ville byttet til surv, ja. Du får en god porsjon mer crit chance og en del mer agility, og du vil nok merke ganske stor dps forskjell i og med at BM ikke egner seg for PvE på level 80 (etter de nerfa det). Det eneste BM duger til nå, er levling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...