Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har også en uvanlig lav crit chance , selv om jeg har crit rating på mer eller mindre alle items. tror jeg ligger på 19% nå på level 77.

 

Hvor mye agi eller crit rating må man ha for å få 1% crit på level 80 egentlig?

 

Det blir ikke så mye bedre på lvl 80 Jeg har 21% crit nå.... Må ofre så utrolig mye for å komme meg opp på hit cap som er 295 nå (3% mindre hvis du har focused aim 3/3).

 

Jeg har stort sett bare epics fra crafted og 10 mann Naxx.

Lenke til kommentar

Med tanke på hvor høy hitrating cappen er nå, ser jeg ingen god grunn til ikke å ta Focused Aim. Den er tross alt bare et tier 1 talent, og som vi alle vet er 1% Hit > 1% Crit når det gjelder DPS (til du er cappet selvfølgelig)

 

For øyeblikket er jeg bare i heroic/crafted gear, men jeg har 24,5% crit for øyeblikket, er hitcapped på 198 rating (faktisk 0,04% over :p ) og gjør jevnt 2,5k dps i heroics. Guildet mitt har enda ikke fått nok 80'er til Naxx dessverre, men vi skal prøve oss nå på Onsdag ihvertfall.

 

Bruker forresten 52/19/0 BM specc, og er veldig fornøyd med det.

Endret av Rincewind
Lenke til kommentar
Med tanke på hvor høy hitrating cappen er nå, ser jeg ingen god grunn til ikke å ta Focused Aim. Den er tross alt bare et tier 1 talent, og som vi alle vet er 1% Hit > 1% Crit når det gjelder DPS (til du er cappet selvfølgelig)

 

For øyeblikket er jeg bare i heroic/crafted gear, men jeg har 24,5% crit for øyeblikket, er hitcapped på 198 rating (faktisk 0,04% over :p ) og gjør jevnt 2,5k dps i heroics. Guildet mitt har enda ikke fått nok 80'er til Naxx dessverre, men vi skal prøve oss nå på Onsdag ihvertfall.

 

Bruker forresten 52/19/0 BM specc, og er veldig fornøyd med det.

 

HVor mye AP har du?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

noen som har peiling på nettsider med mye god hunter info? når jeg spilte warlock så var det warlock den, wiki sider etc. tanker har jo tankspot, men som hunter så er lissom det eneste jeg har lagt merke til petopia, og det må da vel være mer? eller er det generelt lite å finne av slikt når det gjelder hunter?

Lenke til kommentar

Hei kjære huntere:)

 

Min hunter alt, som brukes til å farme mats til min main, har kommet seg til northrend endelig:)

 

Det jeg lurer på om det er noe spes gear jeg burde gått for. Finnes det et stilig set for rundt level 70-73 hunters der ute? Noe jeg kan lage med BS? Er ganske lei av å se ut som et lappeteppe hehe. Har aldri hatt noe som helst av kul armor:( Stort sett pga av at min main brlit prioritert og vil ikke bruke mye tid på å skaffe gear til en alt. Men kanskje WOTLK har gjort det lettere å skaffe kult gear til hunter?

Lenke til kommentar

Hvilken shot rotation bruker dere som er Markmanship?

 

Jeg pleier bare starte med serpent sting , chimaera shot , spamme steady og poppe chimaera når den ikke er på cd.

 

er litt skuffet over dps`en min. Far kanskje 1600 på heroic dokka self buffed.

 

Noe jeg kan gjøre annerledes?

 

 

(prøvde meg på en 5/63/3 dps specc , med ss glyph , aotv glyph , og imp.aoth glyph)

Endret av frentix
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dog nesten like mye SteadySpam som før bare at jeg faktisk har det gøy når jeg spiller i raids.

 

Er ikke like mye steady spam føler jeg, mye mer artig dog å spille hunter i raids siden jeg nå må følge med på cds samt følge med på buffs for å maxe dps. Er fun.

Lenke til kommentar

Så hva slags shot rotation bruker folk her som survival? Jeg er ikke helt happy med bm nurfen, fordi nå er alle huntere jeg ser survival. Det er jo greit at bm blir justert slik ikke alle er bm, men nå som aller er survival hadde jo patchen fint lite å si? Man oppnår jo det samme, kun en spec som er viable. Vel det er mine erfaringer så langt, kan være jeg bare har vært uheldig og sett kun survival hunters.

 

Noen som driver med trapdancing? Føler ikke jeg fikk noen mer skade selv om jeg la ned feller i ny og ne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...