lperik Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Tok meg til takke med spawn of Uvurus i SMV, kan ikke si annet enn at jeg er meget fornøyd etter patch. Var først frustrerende å "miste" aimed shot, men fant fort ut at jeg gjør jo evig mye mer skade nå etter patch, så da var det ikke store tapet alikevel. Endret 21. oktober 2008 av lperik Lenke til kommentar
aril Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Mine Huntere har alltid vær BM - så også etter patchen. Jeg speccet dyp BM slik at jeg kunne temme et såkalt "exotic" pet, og i tillegg fire ekstra poeng å bruke i talent-treet. En Ironhide Devilsaur var den jeg hadde i tankene, men etter at jeg så en Hunter med en slik for første gang, ombestemte jeg meg promte; animasjonene er det latterligste jeg noen gang har sett. De er heller ikke mye å skryte av DPS-wise i forhold til vanlige pets. Etter min mening er exotic pets en vits, men hører rykter om en 10% buff - da, og først da, vil jeg kanskje vurdere dem på nytt. Jeg vil respecce til et 50/11/0 eller 49/12/0 build for å få "Go for the Throat". Focus er langt viktigere enn et "kult" pet. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Speccet meg 49/12/0 i dag og stakk til Ungoro for å teste hvor overpowered det var med gorilla som tank i instancer. Etter å ha hentet meg en gorilla, stakk jeg til Ramparts, og cruiset igjennom den med kun en wipe på siste bossen. Gorillaen var da bare 65. Stakk så vi å løpte gjennom Blood Furnace, denne gangen med gorillaen på 66, og løpte gjennom uten wipe. Synes hunterens tanke pet er litt vell overpowered, eller hva synes dere? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Slapp av, vi blir sikkert nerfet neste patch. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Heisannn folkens Lenge siden jeg har fått spilt noe,siden jeg måtte bytte til linux på pcen... Så har ikke fått prøvd ut de nye talentsa ennå, men hvordan er Huntere dps wise nå a? alltid vært 41/20/0 build, hva burde jeg satse på når jeg får rota meg inn igjen? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Huntere er helt greie dps wise , men mana forsvinner i en fei , så det er bra vi har det nye aotv. Går utifra at du vil ha en devilsaur eller corehound , så da er det bare å satse på 51/10/0 og satse på "Go for the throut" på level 71-72 for den ekstra pet focus`en. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 um, hei. Lurte på om noen kunne sette sammen en brukbar raiding spec til meg. Prøvde selv, men den vart veldi mislykka. Har ikke lyst og bruke masse gull på og respecce hele tiden. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hadde litt spørsmål rundt survival pve specc, har spilt BM heile vegen og har lyst å teste ut noke nytt, så hvor mykje agi/crit bør ein ha før survival er gode saker, og er det noen som har peiling på explosive shot og hvordan det funker. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Anbefalt agi for surv i pve er vel 700+. Lenke til kommentar
QveltinG Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Noen som kan sette opp build for en lvl 39 twink ? Og hvilket pet tror dere er best på denne levelen ? Bruker Boar atm. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noe sånt kanskje? Ville gått for en pet med høy dps, sjekk Petopia for det. Lurer selv på om det er noen nye cookie-cutter speccs på level 80? (alla 41/20) Lenke til kommentar
imastard Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 hm, mange som ligger på 54/14/3. Men for øyeblikket er det ikkje noken cookiecutterspecc. Mange annbefaler 2/2 longlivety for å kunne gjøre damage lengre uten AotV. Sjekk forøvrig ut Elitist junkies huntertråd, mykje nyttig der. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kjører en BM build jeg fant på wow-loot.com sammen med en worm pet(tenacity). Likevel sliter jeg med aggro. Kan ikke fyre løs på moben uten at jeg halv veis gjennom kampen får for mye aggro å blir dengt på. Normalt eller gjør jeg noe feil? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Du kan sjekke i spell-booken om cower står på auto-cast. Er et bug som gjør at den kommer på automatisk... =) Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Her er min Talents som jeg velgte Før Wrath kom og bare for å si det jeg fikk altid mest DPS i Instances (ikke for å skryte) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 EDIT:her er den jeg bruker nå http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 EDIT2: Begge er Basert på PvE og ikke PvP Endret 26. november 2008 av Tazic Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 altså jeg skjønner ikke hvorfor folk waster så mye poeng i talent trees... 5/5 i frenzy er IKKE vits, og skal man spille pve er 2 points i rapid killing CRAP, og hvorfor har du ingen points i improved tracking? 5% dps er MYE. Sånn tok meg 10 sek; http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 MYE bedre hvis du skal ha max dps, og ikke kaste bort ting på "tull" Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Okey Animal Handler wtf? ke skal du bruke det til? Lenke til kommentar
Tazic Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 altså jeg skjønner ikke hvorfor folk waster så mye poeng i talent trees... 5/5 i frenzy er IKKE vits, og skal man spille pve er 2 points i rapid killing CRAP, og hvorfor har du ingen points i improved tracking? 5% dps er MYE. Sånn tok meg 10 sek; http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 MYE bedre hvis du skal ha max dps, og ikke kaste bort ting på "tull" Viss du har det rette peten og det rette Macroene så kan du Faen gjøre 15% mer damage Last ned Dr.Damage (addon) og den viser total damage som du kan gjøre med hvert angrep (alle classene) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Okey Animal Handler wtf? ke skal du bruke det til? Animal handler for 10 Expertise til petten din, slik at den gjør mer damage. Og kan du utdype det siste innlegget? Hvilke macro'er og addon'er gjør at man gjør 15% mer damage? Skulle gjerne likt å hatt de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå