Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hunter er visst nestemann på nerflista, de tar det sakte og rolig, men nerfz kommer. I 1.10 blir det weaponspeed normalization for aimed og multi, selv mister jeg minst 150dmg per crit.

 

Mages får som vanlig verken store nerfs eller buffs, bortsett fra masse daili +dmg-gear.

Lenke til kommentar

"Speed-fixen" er en dårlig kamuflert nerf, raske våpen kommer fortsatt til å suge balle, men trege blir like dårlige.

Om blizz absolutt ville at folk skulle bruke kjappe våpen kunne det vært en GRUNN til å bruke raske våpen heller, f.eks. slik som imp AotH-procen. Tvang=teh suck

 

 

Edit:

En ting til, de alle fleste raske epic rangedvåpen jeg har sett er i stor grad beregnet på warrior og rogue, med stats som hjelper de minst like mye som hunter. Raske rangedvåpen=fyller en statslot hos warrior og rogue og det er slik det burde være. Hvordan skal de klassene få fyllt rangedsloten om huntarr legger beslag på ALLE rangedwepz?

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
"Speed-fixen" er en dårlig kamuflert nerf, raske våpen kommer fortsatt til å suge balle, men trege blir like dårlige.

Om blizz absolutt ville at folk skulle bruke kjappe våpen kunne det vært en GRUNN til å bruke raske våpen heller, f.eks. slik som imp AotH-procen. Tvang=teh suck

 

 

Edit:

En ting til, de alle fleste raske epic rangedvåpen jeg har sett er i stor grad beregnet på warrior og rogue, med stats som hjelper de minst like mye som hunter. Raske rangedvåpen=fyller en statslot hos warrior og rogue og det er slik det burde være. Hvordan skal de klassene få fyllt rangedsloten om huntarr legger beslag på ALLE rangedwepz?

5678113[/snapback]

 

QFT

Lenke til kommentar

jeg har 1 lvl 59 Pet i Stable og har nettopp fått tak i et lvl 60 Pet, men det har 50- Training Points. hvor mye får den når den kommer opp i loyality lvl 6?

 

eller må jeg bli kvitt det andre for å få mest mulig Training Points på det nye?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Vel vel, var vel egentlig på tide at hunters også fikk weapon speed normalisering? Rogues og warriors har mått leve med den siden 1.7 (?). Den gjorde forøvrig at warriors critta høyere med valor og reaper før en de gjør med askhandi nå.  :wallbash:

5678658[/snapback]

Og har jeg noengang påstått at det var rettferdig at warriors/rogues fikk weaponspeed normalization? Gi oss heller en god grunn til å bruke raske våpen!

 

 

Pets har forresten 300 training points som lvl60 med max loyalty.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...