Hansoen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Så var det det med å levle det opp til 70, da... Er du smart, ordner du kongen nAr du er lvl 43, som meg Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Katt funker fint det. Men den masinga/stønninga de driver med har jeg aldri orka Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 wow lyder slAr du av ogsA setter du pA noe musikk i stedet for. WoW lyder er drepen i lengden Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Må si jeg ikke er helt begeistret for alle combat-lydene, men musikken i WoW er faktisk veldig bra og går fint an å høre på nå og da. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Musikk spiller jeg bare når jeg grinder, eller er i battlegounds. Skal jeg ha 100% fokus i pve, så er lyden en viktig del av spillet. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 WoW lyder og VT/TS er nA komplett umulig for meg, og nAr andre sitter med wow lyder langt inn i mikrofonen klikker det totalt for meg. Mine egne wow lyder er en ting, men andre sin... Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) WoW musikken er alltid slått av hos meg, men har har stortsett alltid på lydeffektene. (veldig lavt) Min egen musikk er på til alt bortsett fra når jeg er i arenaen. Har noen merka at pets ikke fortsetter å angripe nightelves som shadowmelder lenger... Blizz har akkurat gjort det enda lettere for nelfdruids i arena. Måten det fungerer på er akkurat lik en nightelf hunter. Hvis en nelf hunter ønsket å drikke kunne han FD+shadowmeld hvis han hadde et pet på seg. Nå holder det med shadowmeld så vil pet snu å gå tilbake til eieren sin. Det hjelper ikke å bruke Hunter's Mark, pet vil fortsatt gå tilbake til hunteren, men om man har Hunter's Mark på er det hvertfall mulig å retargete og deretter sende pet tilbake. Endret 18. juli 2008 av Xiffic Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det som er latterlig(synes nA jeg ihvertfall) er nAr en rogue som er langt langt unna utenfor combat sthealter, men hvis du sender peten pA rett fOr han sthealter, sA lOper den bort og angriper. Irriterende som rogue, latterlig som hunter. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det som er latterlig(synes nA jeg ihvertfall) er nAr en rogue som er langt langt unna utenfor combat sthealter, men hvis du sender peten pA rett fOr han sthealter, sA lOper den bort og angriper. Irriterende som rogue, latterlig som hunter. er helt enig i dette ^^ men lurer på noe annet også http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 Hvordan funker dette som Pve Raid Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Syntes det sA greit ut, har du litt av hvert, jeg ville kanskje at increased multi shot crit greia, men vet ikke hva du mA ta vekk da, kanskje det bare forverrer seg Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 I min guild ville du garantert fått en respecc å gjøre ASAP hvis du skal raide. 41/20/0 eller 0/20/41 synes jeg fungerer greit. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 MM fungerer ikke så veldig bra i pve. Enten så går du BM eller Surv. Men hvis guilden din allerede har en surv så specc BM. Liten vits å ha med 2 surv hunters i et raid. Men skulle du gå Surv så stack opp med agility den den store gullmedaljen. Går du BM så kan du eksperimentere med hastegear og hastepots. Tar av med rette raidsetupen (les å ha med en retpaladin). Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det som er latterlig(synes nA jeg ihvertfall) er nAr en rogue som er langt langt unna utenfor combat sthealter, men hvis du sender peten pA rett fOr han sthealter, sA lOper den bort og angriper. Irriterende som rogue, latterlig som hunter. Ville vel nesten si det slik at hvis en hunter først sender pettet etter deg så er du i combat. Du får gå i stealth lenge før du ser en hunter neste gang så slipper du det problemet. Eller bruke en eller annen cooldown (dere er jo så fordømt flinke til det). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det som er latterlig(synes nA jeg ihvertfall) er nAr en rogue som er langt langt unna utenfor combat sthealter, men hvis du sender peten pA rett fOr han sthealter, sA lOper den bort og angriper. Irriterende som rogue, latterlig som hunter. Ville vel nesten si det slik at hvis en hunter først sender pettet etter deg så er du i combat. Du får gå i stealth lenge før du ser en hunter neste gang så slipper du det problemet. Eller bruke en eller annen cooldown (dere er jo så fordømt flinke til det). Hvis du mener at motsatt side av WSG er i combat sA er det jo greit... Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvis du mener at motsatt side av WSG er i combat sA er det jo greit... Altså, for at en hunter i det hele tatt skal kunne sende et pet etter deg så må du være innenfor synlig range for hunteren. Enkelt og greitt. Det er faktisk en begrensning i hvor langt et "target" kan være unna for at en hunter i det hele tatt kan sende dyret på vedkommende. Hendt seg mang en gang at jeg ser en rogue på lang avstand, men avstanden er for langt til at dyret mitt "reagerer". Er du riktignok nærme nok så hjelper det lite å gå i stealth. Bruke en eller annen cooldown er da tingen for å komme seg unna. Personlig synes jeg det er fryd og gammen å kunne knerte enhver rogue som er i nærheten. Faktisk hovedpri i enhver sammenheng. Mektig lei disse cool down baserte roguene som ikke tør å gå i fair kamper :!: Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvis du mener at motsatt side av WSG er i combat sA er det jo greit... Altså, for at en hunter i det hele tatt skal kunne sende et pet etter deg så må du være innenfor synlig range for hunteren. Enkelt og greitt. Det er faktisk en begrensning i hvor langt et "target" kan være unna for at en hunter i det hele tatt kan sende dyret på vedkommende. Hendt seg mang en gang at jeg ser en rogue på lang avstand, men avstanden er for langt til at dyret mitt "reagerer". Er du riktignok nærme nok så hjelper det lite å gå i stealth. Bruke en eller annen cooldown er da tingen for å komme seg unna. Personlig synes jeg det er fryd og gammen å kunne knerte enhver rogue som er i nærheten. Faktisk hovedpri i enhver sammenheng. Mektig lei disse cool down baserte roguene som ikke tør å gå i fair kamper :!: nAr jeg stAr et par meter utenfor tunnelen i WSG og en hunter kan sende peten pA meg fra nesten sin egen tunnel. Det blir bare dumt. At rogue bruker CD's er sant, det er feigt(jeg spiller ikke lvl 70 rogue, bare lvl 19 twink, jeg har nesten ingen CD's. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Nye orc female auto shoot animations pls. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Hvis du mener at motsatt side av WSG er i combat sA er det jo greit... Altså, for at en hunter i det hele tatt skal kunne sende et pet etter deg så må du være innenfor synlig range for hunteren. Enkelt og greitt. Det er faktisk en begrensning i hvor langt et "target" kan være unna for at en hunter i det hele tatt kan sende dyret på vedkommende. Hendt seg mang en gang at jeg ser en rogue på lang avstand, men avstanden er for langt til at dyret mitt "reagerer". Er du riktignok nærme nok så hjelper det lite å gå i stealth. Bruke en eller annen cooldown er da tingen for å komme seg unna. Personlig synes jeg det er fryd og gammen å kunne knerte enhver rogue som er i nærheten. Faktisk hovedpri i enhver sammenheng. Mektig lei disse cool down baserte roguene som ikke tør å gå i fair kamper :!: Gogo, levl en rogue til 70 og prøv å pvp uten cooldowns. glhf Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gogo, levl en rogue til 70 og prøv å pvp uten cooldowns. glhf Har ikke noe imot cooldowns, men synes det er ille at en rogue aldri prøver seg uten at han eller hun har alle cooldowns oppe. Og da mener jeg alle. Skulle vel tatt seg ut at jeg som BM speccet hunter skulle vente til at Bestial Wrath og Intimidation var oppe til enhver tid. Rogues får ingen sympati fra min side. Selve klassen er overbefolket av reddharer som ikke mestrer selve pvp-biten. Men all honør til de få som faktisk gjør ære på klassen sin. Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Det er en klasse med mange cooldowns, og for en hunter trenger det ikke være veldig vanskelig å ta en rogue uten. Også påstander som at "rogues aldri prøver seg uten ALLE cooldowns"? ...pfft! Fortell meg om en klasse som ikke er "overbefolket av reddharer som ikke mestrer selve pvp-biten". hehe Endret 24. juli 2008 av Xiffic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå