Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Da får vi se hva han svarer Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er Aimed Shot waste of mana i raids, så lenge man er Survival?Gjør jo mer skade med Steady og Auto på lengre sikt. Aimed Shot er jo bare PvP med heldige crits virker det som. Den kan jo være grei til MD, samt vi fant ut at man kan øke dps med ca 60 på Najentus om du timer den bra med skjoldet. (Vi hadde en som ropte 2-3sec før tidal shield ble tatt av) Men sånn generelt er aimed lite brukt i raids ja :] Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei jeg har nå startet en hunter og lurer på om noen bare kan gi meg en veldig kjapp gjenomgang av noen kjappe spr 1: skills på pet / hvordan lærer man nye hvor får man tak i nye etc? 2:addons noen spes addons som er bra? og det er vel agi / int / stam / str som er stats rekkefølgen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 1: Ravager m/ ekstra HP og resist. (søk etter Petopia på google; der finner du alt du trenger å vite om dyrehold) 2:Quartz Swingtimer kanskje? Gjør autoshot kiting til en lek 3: Agi<AP<Crit<Int<Stam. Ikke Strength. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hai. Jeg tenker på og respecce min hunter fordi jeg er så forbanna lei av at petten min ikke klarer og holde aggro (er specca MM) Men jeg er ikke god på speccs. Så jeg lurte på om noen kunne ha laga en god lvling specc til meg. (er lvl 66 atm) Takker på forhånd Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hei jeg er nå BM hunter og tok Bestial Swift som skal gi 30% run speed outdoor =/ men virker ikke helt som den funker kan noen bare gi en kjapp gjenomgang på nyttigheten på den ? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=cVbR0gxRwuVoVVbRz - Ikke Spirit Bond siden det utgjør en forsvinnende liten forskjell. - Imp. Mend Pet fordi det er greit å bli kvitt alle ulumskheter som kommer til å bli stappa på dyret ditt. - Ikke Imp. AotH pga med raskt våpen og lag vil den ofte ødelegge rotasjonen din - Animal Handler fordi et pet som treffer er et pet som holder aggro. Og her er den eneste knappen du trenger i UI'et ditt: #showtooltip Steady Shot /cast !Auto shot /cast [target=pettarget,exists] Kill Command /cast Steady shot /script UIErrorsFrame:Clear() Endret 12. juli 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 var http://www.wowhead.com/?talent=cVbR0gxRwuVoVVbRz til meg? Takk anyways. Ser bra ut den Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg ville sneket inn Bestial Swiftness der. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Såvidt jeg kan huske fra da jeg spilte hunter tok jeg et poeng ut av Frenzy og putta det i Beastial Swiftness. (Dvs 3/5 Frenzy) Var fornøyd med det. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Okay, jeg blir helt forvirra her. Kan ikke dere bare lage en som går helt opp til 70 for den del? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Slik. Da har jeg tatt ut et poeng fra Frenzy til fordel for Beastial Swiftness, samt satt opp de 4 siste poenga frem til lvl 70 (Rimelig selvforklarende). http://www.wowhead.com/?talent=cVbRzgxRfuVoVVbRV Så skaffer du deg et ranged våpen med ca 2.5 speed, og spammer macroen jeg skrev i posten over. (Hemet's gun er konge http://www.wowhead.com/?item=25639 ) Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Takk for speccen Storepeder Men denna macroen din skjønte jeg meg ikke på...eneste den gjør er caste auto attack og steady shot. O.o er det bare det en skal gjøre? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jepp. Det er det som absolutt best dps (var det ikke?) forhold til manaeffektivitet eller noe sånt, grunnen til at det er macro og ikke manuelt er at den blir mer nøyaktig på tidene og øker dps deretter. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Hmm, kom akkurat til outland på huntern, men syns pettet mitt suger:P bruker en http://www.wowhead.com/?npc=9690. Noen tips til hvilket pet jeh skal plukke opp nå? vurderer og bytte til boar igjen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Boars har lite dps, om du syns pettet ditt gjør like damage. På grunn av chargen de har holder de dog en god del bedre aggro enn alle andre pets. http://www.wowhead.com/?pet=comparison er finfin til å bestemme. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er ikke den Charge- ladde Growl'en blitt nerfet? Eller skal bli? Min er erfaring er at Boar funker greit. Problemet med boar er at etter charge/growl har den ganske dårlig TPS (Kjipt mot eliter og andre mobs som det tar litt tid å ta ned). Det er ikke alltid pet får brukt charge/growl- komboen heller (f.eks v/ adds). Derfor anbefaler jeg heller Ravager. Holder høy DPS og dermed TPS. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er ikke den Charge- ladde Growl'en blitt nerfet? Eller skal bli? Det stemmer. Har selv skiftet fra Boar til Ravager nylig, og føler at Ravageren holder aggro bedre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er ikke den Charge- ladde Growl'en blitt nerfet? Eller skal bli? Det stemmer. Har selv skiftet fra Boar til Ravager nylig, og føler at Ravageren holder aggro bedre. King Bangalash er sjefs peten uansett Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Så var det det med å levle det opp til 70, da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå