Gå til innhold

Den store Huntertråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med stor fare for å dumme meg loddrett ut da dette er noe jeg burde vite, men det gjør jeg altså ikke :)

Bite, Claw, Dash, Growl etc. Kjente begrep for alle huntere. Det jeg lurer på, er om rekkefølgen de er plassert i på 'ActionBaren' (ja, jeg kom ikke på noe norsk ord i farten) har noe å si? Jeg sitter ikke ved "WoW-maskinen" akkurat nå og har derfor ingen mulighet for å sjekke, men tror de er plassert som følger: Growl, Claw, Bite, Dash.

Bør jeg rearrangere, eller er det likegyldig hvor de forskjellige 'skills' er plassert i forhold til hverandre?

Lenke til kommentar

Som de over sa så trengs det bare at du har dem på auto. (right click bar, fant ikke noe norsk ord for det :tease:) Så skjer resten selv når den angriper, men har du prowl på dyret så går den i det hele tiden hvis du har det på auto.

Red:

Hvis du ikke bruker auto så er det greit å ha orden i sysakene. :p

Endret av n4w
Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen.

Det er u h y r e sjelden jeg drar aggro vekk fra pettet mitt. Jeg kan stort sett pøse på med hva som helst uten at det skjer. For mange andre ser imidlertid dette ut til å være et stort problem, og det følgende ble sagt på et forum hvor nettopp dette ble diskutert:

"After I moved 'growl' to the slot adjacent to 'charge' yesterday, things were much better".

Jeg har googlet mye uten å finne noe som tilsier at det som sies her medfører riktighet, men det gjorde meg litt usikker og var også grunnen til at jeg spurte her.

Som FOOrK er inne på, har vel jeg også tenkt tanken at pettet brukte tilgjengelig fokus i forhold til ikonenes plassering, og med ikonet lengst til venstre som høyeste prioritet.

Lenke til kommentar
I stedet for å gå for Karazhan buen og PvP buen går jeg for SSO rep bua. Har snart 150 badges. Er det den beste jeg kan få tak i til BM og Survival spec. Går jo til Survival spec når vi er ferdig med Kara og gjør 25-man raids.

Enig her. Har 98 bagder nå og tar Kara/ZA/Gruul og Maggy hver uke (hater HC så de gjør jeg ikke). Håper jeg har buen om 2 uker :)

Alternativt enn så lenge er Wolfslayer fra Big Bad Wolf. Den har perfekt speed. Bua som jeg fikk i Kara prøvde jeg litt, men byttet tilbake til Don Santos. Er utrolig hvor mye 0,2 i speed har å si for shot ratio....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

The pet ability Growl will no longer scale with pet Attack Power and now scales with the hunter’s Attack Power..

haha, denne er så sweet. peten mister sjelden aggro lenger.

Byttet inn 150 bagdes i går forresten:

:D

Lenke til kommentar

Hallo, trenger et par tips ang. BM hunters i pve.

Forst, hvilket gear trenger vi ? Skal gaa for 150 badge xbow'en snart, men det eg lurer paa, hvordan er haste rating for oss?

La meg sitere fra wowhead:

"...this along with the many new sources of haste rating in 2.4 will make hitting the 1:1 sweet spot fairly easy :) You can probably make use of at least 60 haste with this weapon and maybe a little more, depending on your reflexes and latency."

Noen som kan gi meg en liten forklaring paa dette?

Neste tema: mana

Gjorde zul'aman i gaar med crap gear, eg hadde aoth paa, gikk oom for bossen naadde 80%, men skiftet til viper, og eg gikk rett og slett ikke oom etter det. Forstaar at aotv er blitt buffet, saa er mp5 noe aa satse paa da?

Takker paa forhaand for svar :)

Lenke til kommentar

Har et sporsmaal til, ang. macroes

Eg antar det vil vaere en fordel aa bruke en makro for auto/steadyshot rotasjon? Eg mener, slik at du quer opp shotsene dine til serveren slik at lagg ikke vil klippe autoshottet saa lett. I saa fall, har dere noen gode makroes for dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...