Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nishkea outgearer deg totalt så Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Og ville heller ha Kings enn Salvation. Feign Death resist, du liksom. Pf. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 BM spec for 10-man raid og Survival for 25-man raid? Gi meg wowhead talent tree for BM spec. Pet er Ravager her også? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 BM buildet som jeg bruker ihvertfall Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nishkea outgearer deg totalt så og jeg er sikker på at jeg outgearer han Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Mulig, hunteren hans har stått litt på vent da de trengte paladinen hans. Hva slags gear har du? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Mulig, hunteren hans har stått litt på vent da de trengte paladinen hans. Hva slags gear har du? 7/8 Tier 6 og mye annet snask fra BT,MH,Badges Utamar på Talnivarr Endret 21. april 2008 av Drunk_Panda Lenke til kommentar
Seric88 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 du som likte å vise at du hadde 10k gold husker deg ja var horde i CP så var mye ganking fra endel av oss når vi så deg xD Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Mulig, hunteren hans har stått litt på vent da de trengte paladinen hans. Hva slags gear har du? 7/8 Tier 6 og mye annet snask fra BT,MH,Badges Utamar på Talnivarr Han hadde vel store deler t6, men har ikke brukt hunteren i Sunwell. Så ja, du har nok litt bedre gear. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 du som likte å vise at du hadde 10k gold husker deg ja var horde i CP så var mye ganking fra endel av oss når vi så deg xD hvordan kunne jeg vise horde at jeg hadde det? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har en sweet macro for Kill command og steady shot Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Noen som har en sweet macro for Kill command og steady shot http://www.wowwiki.com/Useful_macros/Hunter Burde finne det meste der Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sliter med mana Oki, har gått litt over til PVE nå etter lang tid i PVP arena. Enklere å få seg guild med S3 legs og chest Har tatt kara, Gruul og kom til 3 boss i ZA i går (den er forresten kjipt vanskelig). Det jeg sliter med er mana. Føler at jeg ikke kan bruke aspect of the hawk men må ha viper oppe hele tiden for å få så mye dmg som mulig. Hvordan fikser dere "pro-raidere" dette? Har dere 20 mana pots med dere eller har dere en måte å effektiv bruke dmg ratio for å spare mana? Har med PVE gear 6763 mana og totalt 26mp5 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Bruker mana pots ja Det kan også være lurt å kjøpe 2 1h våpen som du enchanter 40(20?) intelect på, å equippe dem når du får lite mana og bytter til aspect of the viper, da den scaler med hvor mye int du har(har ikke prøvd dette selv, men har lest at det skal fungere bra) Ellers en det så er det vel lurt å bruke kun steadyshot, autoshot, kill command og hunters mark (+ evt MD og pet mending) Jeg er på ingen måte en pro raider dog Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 For meg fungerer det fint så lenge jeg bruker wizard oil på våpen, eventuelt bruke Elixir of major agility og Mageblood i steden for 120 AP flask. Og for å få litt ekstra av hver pot hjelper det å bruke Fel mana potion. Bruker bare mana på steadyshot, KC, MD, og mend pet. Skal dog ikke påsta jeg er pro raider(Et par bosser i MH og noen i BT) Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Takker for forslag, får se hva det blir til. Foreløpig mana pots så får jeg se om det ikke dropper noen 1-handed x 2 som kan måle seg med S3 axe:) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Poenget var jo egentlig at du bare skulle dra frem 2xone-hander med 30int enchants når du har lite mana ~10% for mest mulig utbytte av aspect of the viper. Hadde jo aldri dpsa med våpen med intenchant uansett Lenke til kommentar
Emfren Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror det hadde blitt for mye stress for meg å stresse med å bytte våpen(men det er meg ). Men jeg merka det at arcane og aimed shot brenner manaen, hold deg unna de og bruk manapots så tror jeg det blir bedre Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Man kan jo alltids lage en macro som equipper de 2 1handsene mens du bytter viper, og en som equipper 2handen mens du bytter til hawk Endret 22. april 2008 av daruu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå