Gnimmels Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Vurderer å respecce Night Elfen min. Det er min første char ever og siden jeg ikke har så peil så har talents blitt valgt litt på måfå noen ganger. Noe jeg burde satse på fremfor noe annet? Er lvl 38 nå. Nå er ikke jeg noen hunterekspert, men har mekka en liten build til deg her du kan jobbe deg opp imot.. Start med å fylle opp i BM. Det er det beste levletreet. Endret 15. april 2008 av Gnimmels Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg lvla med denne, funket utmerket. Helt ned i BM først, fylle på med MM etterpå. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvilke extra hjelpemidler finnes det for en hunter å ta med seg til raids for å booste dps, som er å få kjøpt på AH? Slik som f.eks. Elixir of Major Agility, og kan stacke. Så var det repetive quests i Blasted Lands som booster forskjellige stats, slik som agility ^^ Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) De stacker ikke med flasks/elixirs lengre, så de er så godt som ubrukelige nå.. Endret 17. april 2008 av Phalanx Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Godt du sa ellers så hadde jeg brukt lang tid på drops som nesten aldri dropper. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvordan ligger hunter ann som dps i raids? Si at alle har T4 i Karazhan og vi gjør hele greia, da snakker jeg bare om boss siden all dps går bare i en retning. Hvordan vil dps lista se ut når det gjelder alle 9 klassene som har dps som talent? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Huntere har sånn generelt sett bra dps (da snakker jeg om BM hunter spilt riktig, evt surv på høyere gearnivå) Du vil nok ligge høyt oppe i kara også, men er først i 25 mans at huntere får vist sitt sanne potensiale, da det somregel er bedre oppsatte grupper osv der Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg kjører MM. Bør jeg skifte til Surv når jeg får T4 er det det du mener? BM kommer ikke på tale for min del. Jeg spiller helt uten pet. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Oxygen, hvis du ikke vet det så kan du øke dmg'en din generelt med 2% (?) + pettet sitt dmg, så jeg kan ikke skjønne hvorfor du løper rundt uten pet.. :S Men hvis du vill ha dmg PvE så er jo BM veien å gå. Men om du nekter (akkurat som jeg gjorde lenge) så kan du vel prøve survival selv om jeg syns ikke det er verdt før du er nærmere 600 agility unbuffed. (=Rundt t5 med rett sockets og gear) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg ble fortalt at BM var for å levle. Hva er MM da, PvP? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 høres bare helt latterlig ut å spille Hunter uten å bruke pet, men det er vel bare meg da... gimpe sin egen dps a gitt.. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 BM gjør også bra dps. Som nevnt tidligere her er det liten vits i å specce surv før du har en 600 agility.. Pet = dps, så det bruker jeg alltid. I guildet mitt er Huntere en viktig del av dps, så er ikke noe problem med raidspots. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 ja en 41/20 specc er slettes ikke ille syns no jeg i alle fall;) BW er jo også konge;) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvilken dps pet skal jeg ta med meg til raid når jeg ikke kjører BM spec? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du vil ha mest mulig dps, men vil ikke gå bm (eller bruke pet)... Da kan du si farvel til 1/3 av dps'en din. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da kan du si farvel til de fleste seriøse guilds også Uansett, BMhunters har rimelig vill sustained dps om du gemmer riktig og spiller riktig. De fleste hunters er som kjent idioter, så mitt mål er å toppe dps i kara når jeg blir 70 (liker å toppe dps) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Liker du å toppe dps selv om det betyr at du går forbi tanken? Edit: på threat. Endret 21. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Salvation + dps spredd i to deler + feign death. Får en hunter aggro (utover Nishkea. -_-) gjør noen noe meget, meget galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå