daruu Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Fordi jeg har som regel kun petet ved siden av meg i raid uansett, det dør så latterlig ofte at jeg bare kaster bort mana på å ressurecte ved hver trash mob. Hvordan greier du å ta livet av pet'et på trash? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Herrefred så dere skal kverulere. Alt jeg spurte om var en macro, men nei, greit nok. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis du hadde gjort et forsøk på å søke hadde du funnet ut at den noenlunde standard auto/steady macroen de fleste bruker er spammet nesten på annenhver side i denne tråden Her er 1:1 steady/auto, fjern siste linja om du ikke bruker kill command. #showtooltip Steady Shot /script UIErrorsFrame:Hide() /castsequence reset=2 Steady Shot, !Auto Shot /cast [target=pettarget, exists] Kill Command Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Takk skal du ha. Har søkt litt på de store sidene, men flesteparten av de jeg har funnet - har hatt en lei tendens til å henge seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Bare tenkte jeg skulle få denne tråden inn i mine innlegg. Har en level 35 NE Hunter så tenkte det kunne være greit å følge med. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Har en huntard som jeg primært bruker til grinding (som så mange andre) Har 375 lw og herbalism på den. Har crafta ebon set og noen shoulders. Er forsvinende liten sannsynlighet for at jeg kommer med i noe raiding guild, og vil forsøke å crafte \ få ting crafta så lang som mulig (evt litt pvp ala season 1,2 gear for honor points) Det jeg trenger er helm, legs og sword\dagger\axe, (dw, eller 2h) har en grei xbow og ser ikke behovet for å bytte den ut. Så til spørsmålet: Er det noen bra craftable helm og legs som er bra? (ser bort i fra pvp set atm) Det samme med våpen, har i dag en 2h axe som jeg plukket opp på ah. Men er det noen craftable axes eller sword\dagger som anbefales? Takk for svar Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Felsteel Reaper kan jo være noe, men jeg vil tro Sesong 3 Arena-øksa er noe av det bedre du får tak i. 1000 Arena Points, ingen rating-requirement. Legs: Midnight Legguards fra Heroic SP? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Polearmen som dropper av siste boss i SL er også ganske grei Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Polearmen som dropper av siste boss i SL er også ganske grei Sonic Spear? er vel bortimot det beste av rare du får tak i til hunter.. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja er vel sonic spear den heter ja Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Synes det er teit når jeg får aggro på mounten så rir jeg langt i fra med aggro på meg, dismounter, feign death, katten går i stealth ved unmount, så da burde ikke katten få aggro når jeg FD-er laaangt i fra mobben. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 da er det bare å mounte på nytt igjen, vips så forsvinner katten din, og vips så har mobsene ingen å aggroe Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 da er det bare å mounte på nytt igjen, vips så forsvinner katten din, og vips så har mobsene ingen å aggroe Når katten har aggro så er jo jeg i combat? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 nei ikke etter at du tar fd Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det stemmer visst. Fikk prøvd det nå Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 jepp, fint triks på irriterende problem =) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvilke extra hjelpemidler finnes det for en hunter å ta med seg til raids for å booste dps, som er å få kjøpt på AH? Slik som f.eks. Elixir of Major Agility, og kan stacke. Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Elixir of Major Agility kan du bruke sammen med Elixir of Major Mageblood eller Elixir of Draenic Wisdom (surv hunters bruker ofte denne komboen). Flask of Relentless Assault kan du også bruke (men kan ikke brukes sammen med Elixirs, en flask regnes som 1 battle og 1 guardian elixir) På våpen kan du slenge Righteous Weapon Coating (bare i Sunwell) eller Superior Mana Oil. Så har du foodbuff, der tar man typisk Warp Burger/Grilled Mudfish, går bare å bruke 1 om gangen. Finns også til pettet ditt, se Kibler's Bits. I tillegg har du Scroll of Agility. Til slutt, som jeg kan komme på, er det Haste Potion (går på samme CD som HP og mana pots) Endret 15. april 2008 av Phalanx Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Her er det ganske gear avhenging IMO. Har man lite Mp5 og 2 1h weps kan man gå for dobbel Mana oil som Phalanx sier. Pots: Elixir of Major Agility og Elixir of Major Mageblood er gode Valg IMO hvis du har kapital og lite wipes. Food er jeg litt uenig i. har du cooking selv så synes jeg du skal gjøre cooking daily'en hver dag og bruke mats du får der. Hvis ikke så er Agility eller Mp5 food det beste alternativet. (Cooking items du får av daily kan du også gi bort, kok dem og gi til snille guild members ) Scroll of Agility brukte jeg aldri for jeg gadd hverken å farme dem eller stå med vendor e.l så hvis du ikke skal betale i dyre dommer på AH er det bare gi opp. Super Mana potions er gode valg synes jeg, bruk ikke Healing pots for du har som oftest en lock eller 2 med healthstones. Raider du SSC og er exalted med Cenarion kan du få disse mye billigere med å kjøpe 3 stykk for en Coilfang Arnament. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vurderer å respecce Night Elfen min. Det er min første char ever og siden jeg ikke har så peil så har talents blitt valgt litt på måfå noen ganger. Noe jeg burde satse på fremfor noe annet? Er lvl 38 nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå