Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg satt og venta i 2 dager på Humar the Pridelord, jeg. Han spawner bare 3 ganger i døgnet, og mange vil ha ham.

 

Bestemte meg på lvl 30 for at jeg ville ha Humar, og satt meg og campet ved treet hans. Ventet fra kl. 21.00, og klokken 02.30 dukket han plutselig opp :D

Fra hva jeg har lest, var kanskje ikke 5 1/2 timer lenge å vente, hehe. Må innrømme at pulsen steg noen hakk når jeg skulle temme ham :p Han er en pen løve!

 

Nå er jeg lvl 33, og Humar (AKA Leopold) er 31, så han har nesten tatt meg igjen =)

Har lært ham Prowl, Claw, Dash og Growl. Tar gjerne imot innspill om dere syns det er greie skills på ham...?

Lenke til kommentar

Ja, flere ganger mens jeg satt og vente kom det andre folk for å sjekke om han var der. Da var hjerteklappen ganske høy kan man si..tenk om jeg satt i 1,5 dag og venta også skulle en ANNA jævel få snatcha han først. Har også lest at highlevel-spillere liker å drepe Humar bare for å irritere hunters som vil ha ham. Så man kan si jeg var lettet når han plutselig sto der når jeg logga inn for å sjekke. Og det ikke var noen andre i nærheten. Spilte mest med en alt, så parkerte jeg huntern ved treet der han spawner, og logga inn en gang i timen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg mer stamina enn katten min?

 

Min stats er 356 og viser 6440 HP.

Kattens stats er 410 og viser 5109 HP.

hæ? hva mente du der, stemmer den infoen du gav der?

 

Han glemte det siste tallet gitt..

Endret av Athey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...